Optie 18+ gedeelte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Toothless

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 17:23

:')

thriam schreef:
Maar wat voor 18+ thema's zou je dan willen bespreken die paard gerelateerd zijn?

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 22:44

Toothless schreef:

thriam schreef:
Maar wat voor 18+ thema's zou je dan willen bespreken die paard gerelateerd zijn?

:') :')

ik had daar een beetje overheen gelezen..
maar vraag mij nu toch ernstig af, welke 18+ paardgerelateerde topics er dan zouden kunnen zijn om te bespreken.. laat maar ik wil er niet eens over nadenken geloof ik.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 22:46

elenaMM77 schreef:

maar vraag mij nu toch ernstig af, welke 18+ paardgerelateerde topics er dan zouden kunnen zijn om te bespreken.. laat maar ik wil er niet eens over nadenken geloof ik.

Ponypletter-achtige berichten?

elenaMM77

Re: Optie 18+ gedeelte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 23:41

dat was gewoon een nieuwsbericht.. alleen het woordje erotisch is gevallen..
dat maakt het niet echt 18+
net zoals topics over de paardenmishandelaars, die scherpe voorwerpen ergens inproppen waar ze niet in thuis horen..

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 00:14

elenaMM77
[quote="Toothless schreef:

thriam schreef:

maar vraag mij nu toch ernstig af, welke 18+ paardgerelateerde topics er dan zouden kunnen zijn om te bespreken.. laat maar ik wil er niet eens over nadenken geloof ik.[/quote]

Hete Hunk (hengst) zoekt blonde Babe (haflinger) <<)

thriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 10:19

Toothless schreef:

thriam schreef:

maar vraag mij nu toch ernstig af, welke 18+ paardgerelateerde topics er dan zouden kunnen zijn om te bespreken.. laat maar ik wil er niet eens over nadenken geloof ik.[/quote]

Hete Hunk (hengst) zoekt blonde Babe (haflinger) <<)[/quote]

Er zijn wel degelijk topics denkbaar.
Op relatie gebied, zowel geestelijk als fysiek, brengt paardrijden soms wat issues met zich mee.

Ik denk dat iedereen wel ervaring heeft met 'jaloerse" vriendjes, die zich achtergesteld voelen bij je paardje.

Bij m'n vorige stal was een meisje wat dus echt serieuze 18+ issues had met haar vriendje, veroorzaakt door het feit dat ze een eigen paardje had. (vriendje vond dat ze te weinig tijd voor hem had, en tussen de lakens speelden er ook wat dingetjes)
Wij hebben als stalgenootjes geprobeerd haar te helpen met tips etc. maar uit eindelijk moest ze toch de keuze maken, of vriendje eruit, of paardje eruit.
Vriendje mocht uit eindelijk dus z'n koffers pakken. *\o/*

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 13:07

Maar thriam, dat soort topics mogen dus prima op bokt. Er zijn heel veel topics over relatieproblemen en issues in bed mogen ook best aangekaart worden, mits het niet teveel in detail gaat. Daarvoor zou een extra 18+ gedeelte dus niet noodzakelijk zijn :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 13:15

Ik zou ook niet per se voor zijn. Ik zie het vooral als een rede voor mensen die geen affiniteit hebben met paarden om het bedgedrag van paardenmeisjes te bekijken, en dat lijkt me niet nodig. Denk dat je onnodig heel erg veel mensen erbij krijgt die niks met paarden hebben.

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 13:19

Sammie schreef:
__YSB__ schreef:
Waarom zou dat hier niet kunnen?
Er wordt van alles besproken.
De identificatie zou ook anders kunnen. Geen idee hoe op dit moment.

De identificatie van Bokt zou anders kunnen, ja.. Het is een paardenforum. Geen seksforum.. De identiteit als paardenforum is ver te zoeken.

Denk dat mensen ook eens bij zichzelf te raden moeten gaan.. Of ze alles wel in het openbaar willen gooien. In het ene topic maak je bekend dat je regelmatig anoniem de bosjes opzoekt om onbeschermde seks te hebben met wildvreemden.. In het andere zoek je een stal in de omgeving van Utrecht voor je lieve Fjord Pito.. *hier een foto van ons samen*

:)) :')

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 16:07

Emmaa_ schreef:
Ik zou ook niet per se voor zijn. Ik zie het vooral als een rede voor mensen die geen affiniteit hebben met paarden om het bedgedrag van paardenmeisjes te bekijken, en dat lijkt me niet nodig. Denk dat je onnodig heel erg veel mensen erbij krijgt die niks met paarden hebben.

dat is wel heel ver gezocht emma..

waarom zouden die in hemelsnaam 1 of een paar draadjes op een paardenforum gaan bezoeken
voor iets waar het internet vol mee staat, gratis en voor niets en zonder dat je 25 keer moet zeggen hoe schattig een veulen is voor je iets anders mag posten (of valt dat niet meer onder nuttige berichten? ;) ).

of ze moeten wel hele aparte verlangens hebben en diegene hier wel hele aparte bedmanieren.
ik dans mijn tangos niet op paardrijlaarzen.. en als je harnachement wilt gebruiken zijn daar al complete forums over, dus ook dat soort mensen zullen hier niets aan vinden.

iemand die wat meer wil weten en inspiratie wil hebben over bijvoorbeeld woning inrichting..
Die komt toch ook niet speciaal naar bokt omdat we hier wat draadjes hebben van mensen die net verhuist zijn, of elkaar laten zien hoe zijn hun studentenkamers hebben ingericht? Die gaan naar sites en fora over woonideeën, zo'n enkel los draadje hier kan ze dan gestolen worden, zelfs als hij al naar boven zou komen in google.
Laatst bijgewerkt door elenaMM77 op 04-10-15 16:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 16:10

Mwah, je ziet steeds vaker dat er mensen ineens op het forum (LZP en MWS dan) verschijnen die geen affiniteit hebben met paarden en hier via Google terecht kwamen, niet wetend dat het een paardenforum is. Dan ben je wel heel blind, maar goed, het gebeurt wel.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 16:12

je vindt dit alleen via google, als je al gezocht hebt op paarden gerelateerde items en al een keer hier geweest bent. Of als er vrijwel niets anders over te vinden is.. Als die mensen andere fora hadden getroffen met tonnen aan info over hun onderwerp.. Dan hadden ze hier echt niet gebleven..

maar 18+ daar komt bokt toch echt op geen enkele wijze naar boven als je zoekt op allerlei soorten smaakjes dansen ;)