thriam schreef:Maar wat voor 18+ thema's zou je dan willen bespreken die paard gerelateerd zijn?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Toothless schreef:
thriam schreef:Maar wat voor 18+ thema's zou je dan willen bespreken die paard gerelateerd zijn?
elenaMM77
[quote="Toothless schreef:
Toothless schreef:
Sammie schreef:__YSB__ schreef:Waarom zou dat hier niet kunnen?
Er wordt van alles besproken.
De identificatie zou ook anders kunnen. Geen idee hoe op dit moment.
De identificatie van Bokt zou anders kunnen, ja.. Het is een paardenforum. Geen seksforum.. De identiteit als paardenforum is ver te zoeken.
Denk dat mensen ook eens bij zichzelf te raden moeten gaan.. Of ze alles wel in het openbaar willen gooien. In het ene topic maak je bekend dat je regelmatig anoniem de bosjes opzoekt om onbeschermde seks te hebben met wildvreemden.. In het andere zoek je een stal in de omgeving van Utrecht voor je lieve Fjord Pito.. *hier een foto van ons samen*
Emmaa_ schreef:Ik zou ook niet per se voor zijn. Ik zie het vooral als een rede voor mensen die geen affiniteit hebben met paarden om het bedgedrag van paardenmeisjes te bekijken, en dat lijkt me niet nodig. Denk dat je onnodig heel erg veel mensen erbij krijgt die niks met paarden hebben.