Nou ik ben in het echt gepest en dan voel je je sneller gepest. Hier word nooit rekening mee gehouden en 9/10 dingen die ik zeg worden verkeerd geinterpreteerd
Ik ben ook in het echt gepest, maar zit nu al zodanig lang op het internet dat ik dit soort dingen niet meer raar vind.
mika11
Geplaatst: 28-09-15 18:45
Ik vind het een beetje dom om dit topic te maken. Ik kan zo even bij jouw berichten kijken, even terug lezen en zien hoe kinderachtig het in die topics aan toe gaat. En waarschijnlijk leest iedereen hier mee, met wie jij 'ruzie' hebt. Dat maakt het er niet beter op.
lolkop1
Barbet schreef:
Ik vind het een beetje dom om dit topic te maken. Ik kan zo even bij jouw berichten kijken, even terug lezen en zien hoe kinderachtig het in die topics aan toe gaat. En waarschijnlijk leest iedereen hier mee, met wie jij 'ruzie' hebt. Dat maakt het er niet beter op.
sws 1
Iris82
Nienke, ik vind het niet netjes dat je op deze manier lolkop1 bespreekt. Hij is overigens ook totaal niet de persoon waar je de afgelopen tijd de meeste onenigheid mee gehad hebt. Ik zie ook niet in waarom je juist over hem begint nu.
Ik denk dat je het beste een mod kan pb'en of je hart elders uit kan storten bij het luisterend oor topic.