Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sannerocky schreef:Het enige waar ik mij aan irriteer is dat er steeds 3 paarden in komen (ik denk dat iedereen wel weet over wie dit gaat). Sorry maar ze staat bijna iedere week in uitgelicht. Echt belachelijk. En daarnaast vind ik die topics en de foto's helemaal niet bijzonder...
moyra schreef:Maar 3 keer in 1.5 week het zelfde paard lijkt mij een ander verhaal dyonne.
Er is toch niet voor niks de regel dat je 1 x per week bij itp een topic mag openen? Zodat andere topics niet "ondergesneeuwd" raken ?dezs gebruiker heeft er 3 in 1.5 week geopend (allemaal gewoon bij itp) en met alle 3 in uitgelicht gekomen.
Ik vind meerdere topics openen in een kort tijd bestek niet zo een probleem o.i.d maar wanneer je 3 x in 1.5 week in uitgelicht komt dan vind ik dat andere gebruikers wel ondergesneeuwd worden. En dan bedoel ik daarmee te zeggen dat mensen met ook een mooi topic dus niet in uitgelicht komen omdat het plekje bezet word gehouden Door het zelfde paard.
Angela schreef:moyra schreef:Maar 3 keer in 1.5 week het zelfde paard lijkt mij een ander verhaal dyonne.
Er is toch niet voor niks de regel dat je 1 x per week bij itp een topic mag openen? Zodat andere topics niet "ondergesneeuwd" raken ?dezs gebruiker heeft er 3 in 1.5 week geopend (allemaal gewoon bij itp) en met alle 3 in uitgelicht gekomen.
Ik vind meerdere topics openen in een kort tijd bestek niet zo een probleem o.i.d maar wanneer je 3 x in 1.5 week in uitgelicht komt dan vind ik dat andere gebruikers wel ondergesneeuwd worden. En dan bedoel ik daarmee te zeggen dat mensen met ook een mooi topic dus niet in uitgelicht komen omdat het plekje bezet word gehouden Door het zelfde paard.
Het is zeker wel een punt waar we op letten, en gebruikers die meer als 1 ITP topic per week openen, die worden daar ook op aangesproken. En nee, daar zien jullie niets van, want we nemen daarop niet meteen de maatregel om een topic te sluiten, zeker niet als een gebruiker hier nog niet eerder op aangesproken is.
Het is inderdaad niet de bedoeling dat 1 paard erg vaak in uitgelicht komt. Als dat voorkomt is het zo ver ik kan beoordelen niet met opzet gedaan.