Volgens mij is het vooral de aanhang die niet heen gaat het vervelend vindt. Is het geen optie om de mensen die, nadat ze hebben aangevinkt hebben 'ik ga niet naar Horse Event' dat ze het bij anderen ook niet zien?
Ik heb vooral "moeite" met de verheerlijking van HE op bokt. Of.... Door bokt.... T lijkt wel of de wereld stopt met draaien, alles draait om HE.....
FriesWytske
Geplaatst: 27-08-15 21:19
LadyMadonna schreef:
Ik heb vooral "moeite" met de verheerlijking van HE op bokt. Of.... Door bokt.... T lijkt wel of de wereld stopt met draaien, alles draait om HE.....
Inderdaad. Alles wat de klok slaat is op dit moment HE en HE. En dan kan er wel gezegd worden dan kijk je er niet naar. Maar die items komen allemaal bij de Actieve onderwerpen te zien.
Naaoommii
Geplaatst: 27-08-15 21:23
Ik vind het eigenlijk ook vrij irritant, vooral afgelopen jaren. Nu ga ik eens een keer naar HE maar vind het als nog niet echt een toegevoegde waarde van dat regeltje onder je avatar. Vooral omdat het zo lekker duidelijk er staat
En wat LadyMadonna ben ik het zeker mee eens, volgens mij gaat dat weekend ook de uitgelicht er uit voor HE als ik het nog goed herinner. Wat ik dus gewoon zonde vind...
Ik begrijp het wel hoor, HE is nou eenmaal een groot evenement en Bokt heeft er een groot aandeel in. Ik vind het leuk om te zien wie er gaan op welke dag en kijk er al het hele jaar naar uit.
Het is maar één keer per jaar, zo'n drama is dat toch niet? Voor je het weet is het weer voorbij...
Ik denk dat mensen het zo vervelend vinden omdat het dus gewoon vrij opvalt en je er de hele tijd tegen aan loopt te kijken. Vind het zelf ook maar niks, had van mij is minder opvallend gemogen. En vooral omdat HE pas over 2 week is...
LadyMadonna
Geplaatst: 27-08-15 21:31
Jij gaat dus kennelijk.... Voor mensen die niet gaan heeft het compleet geen meerwaarde. Is het niet in te stellen dat als je aangeeft dat je niet gaat, je er niks meer van ziet? (Zomaar een idee, geen idee F dat technisch mogelijk is). Elk jaar komt deze discussie weer, dus tja....
FriesWytske
Geplaatst: 27-08-15 21:32
Daar zijn genoeg topics voor, waarin iedereen die er heen gaat zich kan melden. Ik vind het totaal geen toegevoegde waarde om te weten wie er wel en wie er niet heen gaat.
Anoniem
Geplaatst: 27-08-15 21:37
Ik ben dus het domme blondje die het niet kan vinden om het weg te krijgen? Hellup! Omg terwijl ik dit schrijf begrijp ik pas dat ik er op klikken moet... echt hoor...platina ben ik.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-08-15 21:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Op de tekst onder een ava klikken en aanvinken dat je niet gaat...
NatasjavE
Geplaatst: 27-08-15 21:39
FriesWytske schreef:
Daar zijn genoeg topics voor, waarin iedereen die er heen gaat zich kan melden. Ik vind het totaal geen toegevoegde waarde om te weten wie er wel en wie er niet heen gaat.
Mee eens.
agieejj
Geplaatst: 27-08-15 23:26
Ik denk maar zo. Zolang we zeuren gaat het goed
Het geeft inderdaad niet veel meerwaarde. Ik ga dit jaar ook en geef dit ook niet aan. Maar het is een leuk optie voor de gene die dat zo aan willen geven.
Het gaat maar over 1 zinnetje naast je ava. Het is niet dat het in hoofdletters en lettertype 72 staat toch?
Bedoel dit overigens niet aanvallend naar iemand toe
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 28-08-15 12:42
Ik heb geen zin om te klikken, dus ik blijf lekker met rode letters zitten onder m'n UI .
Het idee als je niet gaat, ook niet hoeven te zien wanneer anderen gaan us een fijn idee. Ik denk telkens dat k de geplaatste berichten van ts lees, maar het is gwn het HE gedoe. Heel irritant
Leprycorn
Geplaatst: 28-08-15 12:50
Kan het niet gewoon uitgeschakeld worden als je dit wilt zien? Fijn voor Bokt en voor HE dat Bokt blijkbaar zo'n sponsor is, maar ik vind het bloed irritant dat ik hier nog minstens 2 weken moet naar gaan staren. Het is niet echt bepaald onopvallend (andere kleur, dik gedrukt)
Edit:
Bij jezelf gaat het wel weg als je invult dat je niet gaat, dat wel. Maar gaat mij om bij iedereen. Als ik zou willen weten wie er gaan, kijk ik wel in de topics die daarvoor bedoelt zijn.
Laatst bijgewerkt door Leprycorn op 28-08-15 13:01, in het totaal 1 keer bewerkt
JeaDH
Geplaatst: 28-08-15 12:52
Sim schreef:
Ik vind het ook irritant. Is niet weg te halen alleen als je het invult. Dat wil ik helemaal niet en wil het ook niet onder mijn avatar zien.
Voor mij geld dit ook...
Bloodymary
Geplaatst: 28-08-15 14:47
EngeltjeS schreef:
Ik ga ook heen en vind het leuk als het onder mijn naam komt te staan
Wat erg! Hoe lang heb je nog...?
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 28-08-15 14:49
Bloodymary schreef:
EngeltjeS schreef:
Ik ga ook heen en vind het leuk als het onder mijn naam komt te staan
Wat erg! Hoe lang heb je nog...?
.
xhanneadje
Geplaatst: 28-08-15 14:49
Het was mij nog niet eens opgevallen tot ik in dit topic kwam
Het enige wat ik er irritant aan vind is dat het bijna dezelfde kleur heeft als Topicstarter, dus als ik scroll door topics heen op mn telefoon ik steeds denk dat het de TS is die wat heeft geplaatst, maar het dus eigenlijk iemand is die naar HE gaat.
Verder vind ik HE heel leuk en staat het er maar 2 weken, maar als ik een tip mag geven, maak het een ander leuk kleurtje ipv dat oranje achtige! Roze ofzo!
Een beetje wel Of ja, de wereld draait even best snel maar vooral offline.
Ik snap de bezwaren op zich, maar het zijn echt maar een handvol evenementen die we extra aandacht geven per jaar. Horse Event is iets waar we als Bokt.nl ieder jaar weer erg veel tijd en energie in stoppen (en ook weer uit halen). We weten dat niet iedereen evenveel heeft met evenementen als Horse Event, de WEG, Olympische Spelen, etc, etc. Daarom proberen we dat allemaal aardig in balans te houden maar dat gaat niet altijd en ook niet voor iedereen lukken.
De hoofdpagina is op dit moment erg inflexibel waardoor we hier op dit moment vrij weinig aan kunnen doen. Voor de volgende keer kunnen we iig kijken of we zaken als dit optioneel kunnen maken. Het helemaal weghalen van de 'ik ga naar HE' als je zelf invult dat niet gaat is wel een plan, gaan we ook naar kijken