Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jannepauli schreef:Voor het overige: niet voor alle actie is een mod nodig: je kunt de zaak ook heel goed zelf reguleren.
Don't feed the troll is een bekend gezegde; een mening die je niet aanstaat ter kennisgeving aannemen, je niet laten verleiden tot discussie en verder negeren. Niets dat sneller opgegeven wordt dan een roepende in een stille woestijn
Dorien66 schreef:Je schreef dit:Sammie schreef:Drie tot vier pagina's geneuzel over en weer doorlezen in de hoop ergens een reactie van ts te kunnen lezen
Dat is dus wel te doen en dat bedoelde ik.
Lente schreef:Als je dan in steeds dezelfde soort topics het overvloedige kaf van het koren moet scheiden neemt dat toch een stuk tijd in beslag die ik persoonlijk zonde vind.
Urielle schreef:Op welke gronden willen jullie dan graag een subforumban geven? Wanneer iemand de regels overtreedt, krijgt deze, eventueel na aanwijzingen om zich te verbeteren, gewoon een OW. Wie stug de regels blijft negeren, wordt vanzelf een keer geband, forumbreed.
Wanneer iemand nog wel binnen de regels blijft posten, kunnen we geen OW geven omdat die Bokker door anderen irritant gevonden wordt. Dat is te subjectief.
Zelf heb ik geen idee over welke Bokker het gaat en dat vind ik ook niet relevant in dit topic (het bespreken van andere Bokkers is immers niet toegestaan), maar ik herken het thema algemeen gezien en ik vraag me af of een subforumban een oplossing is.
Zolang een Bokker niet tegen de regels in gaat, zou ook een subforumban oneerlijk zijn.
Femke_Tweety schreef:Maar wie bepaald wat kaf is, en wat koren.
Zoals eerder gezegd, ik ken echt topics waar ik bepaalde bijdragen wel heel goed vind, maar waar me duidelijk is dat een groot deel van de posters daar anders over denkt.
Overigens ken ik het ook andersom, waar mensen met bepaalde overtuigingen voor mij te aanwezig zijn. (voor mij persoinlijk: vaak heel principiele mensen in de naturals hoek) maar er zijn ongetwijfeld ook mensen die die inbreng waarderen.
Zo werkt een forum nu eenmaal... (ik lees en ben actief op meerdere fora, en get werkt overal hetzelfde...)
KoudbloedKim schreef:Sorry hoor, maar als ik openbaar op Bokt zet dat het grootste deel van getrouwde vrouwen prutsmutsen zijn met maar 1 klant, heb ik echt wel een OW aan mijn broek en wordt het bericht binnen 10 minuten verwijderd.
Met je mening delen is niks mis, ook niet meerdere malen, maar bepaalde opmerkingen van bepaalde mensen (niet maar 1) op Bokt zijn gewoon écht kwetsend en ook als zodanig bedoeld.
Niet gewoon een onhandige woordkeuze, wat mij persoonlijk wel eens is overkomen.