Ik begrijp best dat ze zo inkomsten mislopen, maar ik denk dat hun hoofd prioriteit toch ergens anders ligt en volgens mij lopen ze die mis als er telkens van die hyperactieve reclames tevoorschijn komen
edit 1 + 2: typfouten aangepast
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoe_97 schreef:LOLLYYwood schreef:Zoe_97: Als ik Bokt opende kreeg ik een pop up over het hele scherm met zulke meldingen... Op eender welke website niet, enkel Bokt. Uiteindelijk ook maar de AdBlocker moeten inschakelen voor Bokt (sorry beheerders) maar ik werd er knettergek van.
en heb je bart daarvoor al ene berichtje gestuurd? die kon het oz misschien oplossen
LOLLYYwood schreef:Free2: hier dus nét hetzelfde. Toen mijn pc uit het niets uit viel naar een zwart scherm met vervolgens allerlei letters was voor mij de druppel. Gelukkig heeft een goede vriend van mijn ouders mijn laptop terug aan de praat gekregen.
Ik heb lang met mijn openspringende virusscanner kunnen leven, maar ik ga mijn pc niet laten crashen omdat Bokt op die manier inkomsten misloopt.
xFioon schreef:Ik op dit moment ook niet mobiel, waar ik dus geen Blocker heb en ik dus standaard bij elk topic wat ik open continue onbedoeld op die advertenties klik en die openen... Genereert dat nog extra, het doorklikken?