Verwijderd account weer actief?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-15 18:23

zonnebloem18 schreef:
En om het heel simpel te stellen, je kunt zelf je eigen account deactiveren door je emailadres te wijzigen en niet op de activatielink te klikken. Daarmee zijn je berichten nog wel vindbaar, maar kan je niet meer inloggen. Dit wordt nog weleens als tip gegeven aan gebruikers die niet meer verder willen bokken.

En daarna kun je "gewoon" weer inloggen op je account en je emailadres opnieuw bijvoegen, zodat je account opnieuw wordt geactiveerd? Of moet je om te heractiveren contact opnemen met mod's / beheer en uitleggen waarom je je gedeactiveerde account weer actief wilt hebben?

In het betreffende topic geeft de topic-sluitende MOD aan dat de betreffende bokker wegens goede redenen het account heeft gedeactiveerd. Dus er is, naar ik aanneem (lekker speculeren) afdoende overleg geweest tussen de bokker en een MOD / de MOD's (en misschien wel MID's).

Als het "zo simpel" is, (danwel zelf activeren en deactiveren van een account, danwel het deactiveren en door MOD's opnieuw laten activeren van een account), dan kan dus elke ongestelde, overprikkelde, overspannen en gefrustreerde bokker al naar gelang het humeur (of het alcoholpromillage) zichzelf zichtbaar of onzichtbaar maken? (en dan niet met dat rode kruisje rechtsbovenin).

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 19:01

lieveli schreef:
Wat prettig voor deze bokker dat de kinderachtige boktregels haar niet meer misselijk maken! Zal vast een opluchting zijn.

Ik lig plat _/-\o_ _/-\o_
beter kan het niet :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 19:30

sasja0705 schreef:
lieveli schreef:
Wat prettig voor deze bokker dat de kinderachtige boktregels haar niet meer misselijk maken! Zal vast een opluchting zijn.

Ik lig plat _/-\o_ _/-\o_
beter kan het niet :D

Ja je zet jezelf toch voor schut? Ik kan deze bokker niet meer serieus nemen. ''Tot ziens op een volwassen forum'' en dan met hangende pootjes terugkomen. Hi-la-risch.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 19:40

Iris82 schreef:
Nou laat het een begin zijn van een nieuw tijdperk! Er zijn wel meer gastaccounts die ik wel weer terug zou willen zien.

Ik ook :j

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 19:45

slimmerik schreef:
Iris82 schreef:
Nou laat het een begin zijn van een nieuw tijdperk! Er zijn wel meer gastaccounts die ik wel weer terug zou willen zien.

Ik ook :j

Hier eveneens en @Lieveli: waar je gelijk hebt,heb je gelijk.
Niets tegen de bokker in questie maar als je zo veel herrie schopt en zo stellig bent,dan snap ik het ook niet helemaal

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 19:47

Ach joh als die bokker dat graag wilt is dat toch zijn/haar eigen keuze? :D hoop niet dat ze nu 'haat' berichten krijgt ofzo :=

MaraYvette

Re: Verwijderd account weer actief?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 02:34

en ook echt na 2 maaanden al weer bljkbaar was andere forum toch niet zo volwassen :)
verder niets tegen die bokker en hoop dat ze t naar dr zin gaat krijgen:) en anders wanneer dat niet zo is ze t gewoon af kan sluiten:)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 10:35

Sommigen hebben er een dagtaak aan om uit te pluizen wat bokkers doen en gedaan hebben.Leven en laten leven denk ik dan maar. Gaat een ander gewoon niks aan. Ik heet betreffende bokker (geen idee wie) weer welkom terug en een brede rug. Tsssssssss...... :')