Welkom Thijs!

Edit: Nu 2
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gianti schreef:KletsKoekje schreef:Goh waar blijft die kwijlen bokt horde?? Meestal als er zich een man meld op bokt gaat er een groot alarm uit haha
Welkom op bokt!
Hahaha mannen worden laatste tijd bijna normaal op bokt!
Maar welkome
Sammie schreef:KletsKoekje schreef:Goh waar blijft die kwijlen bokt horde?? Meestal als er zich een man meld op bokt gaat er een groot alarm uit haha
Welkom op bokt!
Misschien moeten mensen eens ophouden met zulke berichten te plaatsen? Het een trekt het ander aan zeg maar?
Sammie schreef:KletsKoekje schreef:Goh waar blijft die kwijlen bokt horde?? Meestal als er zich een man meld op bokt gaat er een groot alarm uit haha
Welkom op bokt!
Misschien moeten mensen eens ophouden met zulke berichten te plaatsen? Het een trekt het ander aan zeg maar?
eilleen333 schreef:Welkom op bokt Thijs!
Is een lease paard, verzorgpaard oid geen optie om het rijden weer op te pakken?
KletsKoekje schreef:Goh waar blijft die kwijlen bokt horde?? Meestal als er zich een man meld op bokt gaat er een groot alarm uit haha
Welkom op bokt!
Thijs83 schreef:Dank voor het mooie welkom iedereen! Ik zat een paar dagen in het buitenland dus kon niet eerder reageren.eilleen333 schreef:Welkom op bokt Thijs!
Is een lease paard, verzorgpaard oid geen optie om het rijden weer op te pakken?
Ja dat zou zeker kunnen! Ik moet me daarover nog wat meer inlezen. Een lease-auto en een lease-paard, dat is pas je zaken goed regelen he.
Kleine foto van mij, helaas niet met paard: [ Afbeelding ]
Ik zal overigens eerst in de paardenfora posten want zag al dat ik helaas niet kon reageren in de andere topics. (Daar gaat de afleiding in spelletjestopics nu ik aan het werk ben)