Account aanmaken alleen om dingen te verkopen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 19:12

C_arola schreef:
In dat geval kun je ook kiezen voor geen nieuwe partijen, je krijgt dan geen advertenties te zien van bedrijven
Daarnaast gaan we kijken naar een commercieel en particulier verkoop, di kunnen we nu niet veranderen omdat Bart en Shadow0 dit moeten doen.

+:)+
En zouden jullie dan ook iets aan kunnen doen bij die zeg maar markt uitgelicht? Want ben ook erg verbaast over hoe af toe overheerst wordt door een commercieel gebruikers die dagelijks lading zadels op bokt zet om boven aan te blijven staan.

chimello

Re: Account aanmaken alleen om dingen te verkopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 19:17

Nou mij stoort het niet zo. Ik refereer mensen ook vaak naar bokt als ze bepaalde diensten aanbieden die echt handig zijn. Bijvoorbeeld de schoenmaker die mijn petries echt suuuuper goed heeft aangepast. Hij weet enorm veel van laarzen af en wilde zichzelf wel wat meer op de markt zetten. Ik zei goh, zet eens een advertentie op bokt dat je laarzen kunt repareren, innemen etc. Genoeg schoenmakers die er een zooitje van maken, nou deze niet. Weet niet of hij het ooit gaat doen maar dan is bokt toch handig, want hier zitten de ruiters die laarzen hebben met probleempjes.

Zo zoekt soms iemand ook naar een paard en zeg ik goh kijk eens op bokt markt, daar staan gave paarden te koop, of kijk eens op bokt voor ervaringen over fokkers etc. Dus mij stoort het niet als mensen zo sneller iets vinden wat ze nodig hebben. Tweedehands niet gerelateerde paarden artikelen zoek ik verder toch niet op.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Account aanmaken alleen om dingen te verkopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 21:23

Wij moderators bepalen niet welke advertenties in Uitgelicht komen te staan.
De advertenties die daar staan zijn advertenties die het meest bekeken zijn, daar kunnen wij niks aan veranderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 12:36

Ik plaats hier voorzichtig een slotje. We gaan door recente ontwikkelingen deze kwestie nogmaals bekijken, bedankt voor ieders input.