Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xAnthea schreef:geen idee.... Ieder uit dat op een andere manier. Ik zelf heb geen behoefte er aan om privé verdriet met de wereld te delen. Liever met vrienden en mensen die me dierbaar zijn....Dat snap ik, maar is daarom haar verdriet minder groot omdat ze toch op Bokt kwam ook al mocht het niet?
minikatje schreef:Maar waarom niet haar vriendin het verhaal laten tiepen en dan plaatsen?
Er zijn talloze manieren om dit te plaatsen, maar zij kiest voor een manier die in strijd is met de boktregels.
Een nieuw topic is hetzelfde als het bespreken van een topic die geplaatst is door een andere bokker.
Is ook in strijd met de regels.
Het is een sneu verhaal.
Maar als ik met 100 door rood rij is dat alsnog verboden, of er nu een zielig verhaal achter zit of niet.
Deetjeeuh schreef:En ook daarbij wordt af en toe soepeler met de regels omgegaan.
Zwangere vrouwen hoeven minder te betalen/mogen gauw doorrijden als ze worden aangehouden (en moeten bevallen) etc.
Dus ja, dat is dan verboden. Maar ja, daar wordt ook rekening mee gehouden.
Deetjeeuh schreef:minikatje schreef:Maar waarom niet haar vriendin het verhaal laten tiepen en dan plaatsen?
Er zijn talloze manieren om dit te plaatsen, maar zij kiest voor een manier die in strijd is met de boktregels.
Een nieuw topic is hetzelfde als het bespreken van een topic die geplaatst is door een andere bokker.
Is ook in strijd met de regels.
Het is een sneu verhaal.
Maar als ik met 100 door rood rij is dat alsnog verboden, of er nu een zielig verhaal achter zit of niet.
En ook daarbij wordt af en toe soepeler met de regels omgegaan.
Zwangere vrouwen hoeven minder te betalen/mogen gauw doorrijden als ze worden aangehouden (en moeten bevallen) etc.
minikatje schreef:Iets met levende baby's graag gezond ter wereld laten komen. Oftewel levensreddende dingen.
Iets wat belangrijker is dat een topic op bokt via een manier waar meerdere voorgang(s)ters voor geband zijn.
Nogmaals, er zijn meerdere manieren om iets geplaatst te krijgen.
In eerste instantie zul je toch moeten betalen totdat je het aanvecht
Citaat:Persoonlijke omstandigheden
Persoonlijke omstandigheden zijn, volgens de woordvoerder van het Openbaar Ministerie, zelden de sleutel tot een succesvol bezwaar. "Dat je vrouw met weeën naast je in de auto zit, is geen goede reden om te hard te rijden.
Brainless schreef:Deetjeeuh schreef:En ook daarbij wordt af en toe soepeler met de regels omgegaan.
Dat is dus niet het geval....
Alleen bij (iets!) te hard rijden en staande houding zal de politie je begeleiden naar het ziekenhuis en evt een waarschuwing geven.
Ondanks dat ik weet dat iemand alsnog een boete voor te hard heeft gekregen.
Door rood licht rijden (of bij flitsen) word het niet door de vingers gezien.
Ook en huisarts of vroedvrouw mag niet door rood rijden als zij naar een spoedgeval moeten.
Alleen ambulances/politie/brandweer met licht/geluidsignalen mogen door rood (en te hard) rijden.
minikatje schreef:In dit geval niet, dan kun je hoog of laag springen.
regels zijn regels en er waren legio andere manieren om het geplaatst te krijgen.
Zo moeilijk is het niet om een pbtje te sturen of iemand anders jouw stukje te laten plaatsen.
Deetjeeuh schreef:minikatje schreef:In dit geval niet, dan kun je hoog of laag springen.
regels zijn regels en er waren legio andere manieren om het geplaatst te krijgen.
Zo moeilijk is het niet om een pbtje te sturen of iemand anders jouw stukje te laten plaatsen.
Dat ben ik met je eens. Maar ik vind nou niet dat er zo'n onwijs groot probleem van gemaakt moet worden. Is ze er iemand mee tot last? Nee. Als ze nou andere mensen tot last was geweest met het topic....
In dit geval kan het zelfs nog nuttig zijn. En ja, ik vind het makkelijker/fijner lezen met ervaring erbij, dan enkel een saai lang informatief stuk.
Zwerte schreef:Je krijgt geen ban voor niks, dus ze zal eerder regels overtreden hebben. Je wil toch ook niet stimuleren dat iedereen die geband is gewoon doodleuk meedoet op bokt via accounts van anderen?
Dit kan zeker wel nuttig zijn, maar er waren vele manieren mogelijk geweest om dit verhaal te vertellen EN je aan de regels te houden. Daar heeft ze echter niet voor gekozen, ze heeft doelbewust (wederom) sch*t gehad aan de regels. Dan kan ik er echt geen medelijden mee hebben dat de boel op slot gaat, daar vraag je dan om.
Tobbes schreef:Zwerte schreef:Je krijgt geen ban voor niks, dus ze zal eerder regels overtreden hebben. Je wil toch ook niet stimuleren dat iedereen die geband is gewoon doodleuk meedoet op bokt via accounts van anderen?
Dit kan zeker wel nuttig zijn, maar er waren vele manieren mogelijk geweest om dit verhaal te vertellen EN je aan de regels te houden. Daar heeft ze echter niet voor gekozen, ze heeft doelbewust (wederom) sch*t gehad aan de regels. Dan kan ik er echt geen medelijden mee hebben dat de boel op slot gaat, daar vraag je dan om.
Nou, ik denk dat ze haar verhaal wel onder haar eigennaam had gepost als ze geen ban had gehad