Boktlogo grijs en grijze rand?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 12:41

We hebben dit inderdaad gedaan vanwege het overlijden van Ibonn. Vandaag vindt de crematie plaats, vandaar dat we dit gebaar vandaag gemaakt hebben.

Ik zou eigenlijk vandaag liever alleen stil willen staan bij Ibonn en niet bij andere zaken, maar ik wil wel nog kort antwoord geven op de vraag of we dit altijd zullen doen. Het antwoord daarop is nee. We weten niet altijd dat een bokker overleden is (of we kunnen het niet voldoende bevestigd krijgen), de tijd waarin je moet handelen is meestal vrij kort en bovendien proberen we zo veel mogelijk in samenspraak met de nabestaanden te doen, zoals bijv. het herdenkingstopic op VN. Als de directe nabestaanden daar geen toestemming voor geven, dan doen we het niet. Het is dus van heel veel factoren afhankelijk hoe e.e.a. gedaan wordt.

Kwal

Re: Boktlogo grijs en grijze rand?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 13:00

Netjes dat jullie dit doen.

Op de vraag of het voor iedereen wordt gedaan heeft Oscar al geantwoord: dat kan niet. Er zullen heel veel mensen zijn die niet zo actief meer zijn op het forum. Er spelen nog veel meer factoren mee die Oscar al noemt. Ik vind het netjes als de mogelijkheid er is, om het te doen.

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 13:04

Heel mooi gebaar!

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 13:08

Respect

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 13:56

mooi gebaar

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 18:02

Cayenne schreef:
Mooi gebaar!
Ben wel benieuwd of dit voor alle overleden bokkers zal worden gebruikt.

Tot nu toe is het naar mijn weten 3x gebeurt. Met het overlijden van dorine, na 9/11 en na de mh17.
Was dus enigszins verrast, maar vind het een mooi gebaar.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 18:10

Het viel mij ook al op...
Netjes van Bokt, mooi gebaar!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 19:01

Bij het overlijden van mijn vriendin (ook een bokker) was er inderdaad wel een bericht op de voorpagina (dit gaat over 7 jaar geleden ondertussen), maar geen rouw-rand oid (geen verwijt trouwens).

Overigens weet ik uit eigen ervaring dat zo'n topic met alle reacties hartverwarmend is in zo'n moeilijke tijd. Dat zoveel mensen via het net meeleven en meetreuren.
Dan kan bokt echt heel erg mooi zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 19:08

Heel mooi gebaar van bokt! :)

San schreef:
Soms weet je die dingen snel vanuit persoonlijke betrokkenheid van iemand en soms zal het langer duren voordat zoiets bekend wordt. Kan me ook voorstellen dat het niet altijd bekend zal zijn dat een Bokker overleden is. Of zoiets als een rouwrand gedaan wordt, wordt goed afgewogen en overlegd. Ook ik vind het een mooi gebaar.

Op welke manier wordt het afgewogen en overlegd? Mijn idee is, bij bovenstaande post, dat het dan alleen wordt gedaan bij 'bekende' bokkers. Ik kan het natuurlijk helemaal verkeerd begrijpen, maar waarom zou het niet bij elke bokker gedaan worden? (Als het binnen een bepaalde tijd/snel bekend is)

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 19:16

Deetjeeuh zie de post van Oscar hierbovenaan de pagina. Daar staat het uitgelegd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 19:18

San schreef:
Deetjeeuh zie de post van Oscar hierbovenaan de pagina. Daar staat het uitgelegd.

Sorry, overheen gelezen, bedankt :)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 22:09

LadyMadonna schreef:
Cayenne schreef:
Mooi gebaar!
Ben wel benieuwd of dit voor alle overleden bokkers zal worden gebruikt.

Tot nu toe is het naar mijn weten 3x gebeurt. Met het overlijden van dorine, na 9/11 en na de mh17.

Bij bietjuh ook toch? Of vergis ik me? Dat was de eerste bokker waarvan ik las dat ze was overleden en dat zal me altijd bijblijven.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 22:13

Een erg mooi gebaar van Bokt!

leanR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 22:15

Respect :) Heel mooi gebaar!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 13:15

fohadie schreef:
LadyMadonna schreef:

Bij bietjuh ook toch? Of vergis ik me? Dat was de eerste bokker waarvan ik las dat ze was overleden en dat zal me altijd bijblijven.

Volgens mij niet. 9/11 kan ik mij niet heugen, maar toen liep ik hier ook nog niet rond. :) Was in het prille begin, dus zou mij niet verbazen. Dorine weet ik wel. MH17 dan weer niet. Hoe dan ook.. als de telling van LM klopt is dit dus de 4de keer.