Totilastopics: verboden om te lachen!!!!!!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Totilastopics: verboden om te lachen!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 00:30

Ja ook dat topic inderdaad, maar ook meerdere andere nieuwstopics waar naar mijn mening vrij sarcastisch wordt gereageerd en gewoon door mogen blijven lopen.

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 00:32

Maar wat is het probleem nou? Er gingen er een paar offtopic. Alle topics worden gesloten als mensen teveel offtopic gaan. Maak gewoon een nieuwe waar we lekker flauwe opmerkingen kunnen maken en dan is iedereen blij.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 00:34

Maar in het Totilas topic ging het drie pagina's lang helemaal nergens over....leuk dat wel...maar kom op. Het sloeg echt nergens meer op. En het zag er ook niet uit dat het snel weer serieus zou worden. Een klein uitstapje is wat anders als pagina's lang zinloos gezwets....hoe vermakelijk dan ook.

Had je het fijner gevonden als het topic was gesplitst?

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 00:37

Ik sluit aan bij Lianne. Heb zojuist de eerste pagina's van dat andere topic nog eens door zitten lezen en de eerste pagina's zijn nou ook niet super serieus maar dat topic krijgt wel een kans. Overigens vind ik de discussie of een paard nou wel of geen last van een pielemoos heeft ook totaal offtopic in dit geval. Voor die discussie zou dan ook een andere plek op het forum gezocht kunnen worden.

Om op het reageren op modopmerkingen terug te komen.
Ik snap die bokkers vaak wel. Heel vaak zijn de redenen die gegeven worden van een erg kinderlijk niveau en lijkt het vaak op een persoonlijke kijk van de mod in kwestie. Weet je niet om nu te gaan schoppen hoor echt dat is absoluut niet mijn intentie maar ik krijg heel vaak het gevoel dat de 'macht'die modjes hebben hun soms wat naar het hoofd stijgt". Persoonlijke voorkeur voor het onderwerp en soms zelf een bokker nemen zo nu en dan wel eens de overhand.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 00:40

Heike schreef:
Maar in het Totilas topic ging het drie pagina's lang helemaal nergens over....leuk dat wel...maar kom op. Het sloeg echt nergens meer op. En het zag er ook niet uit dat het snel weer serieus zou worden. Een klein uitstapje is wat anders als pagina's lang zinloos gezwets....hoe vermakelijk dan ook.

Had je het fijner gevonden als het topic was gesplitst?

Dat het nergens over ging geef ik helemaal toe maar zoals ik al zei ging het in dat andere topic ook nergens over en was bovendien ook erg offtopic.

Gesplitst of niet maakt me niet zo veel uit, het gaat me gewoon over de bewuste 2 maten.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 00:48

Ik snap dat je dat gevoel soms kunt hebben. Dan zou het zinnig zijn om die mod eens te pb'en met de vraag naar wat extra uitleg. Misschien dat je dan beseft dan het toch wat anders ligt.

Ik zeg dit omdat ik zelf mod ben geweest en dat ik weet dat het vaak echt niet zo makkelijk is. Ik weet dat er veel overleg is. Dat een mod vaak niet in zijn eentje dingen zomaar besluit. Een mod moet echt heel veel dingen meewegen en doet niet zomaar iets omdat dat zijn of haar mening is.

Maar het is en blijft mensenwerk. Maar zoals ik al eerder zei. Je kunt gewoon echt een gesprek met ze aangaan. Alle mods zijn echt heel begaan met Bokt en willen hun 'werk' zo goed mogelijk doen. Ik zet werk nu wel tussen aanhalingstekens maar het is echt een hoop werk waar ze een hoop tijd mee kwijt zijn. Zij willen echt dat Bokt voor iedereen zo leuk en aangenaam mogelijk is.

Voor iedereen. Dat betekent helaas ook dat ze soms beslissingen moeten maken die voor sommige niet even leuk zijn. Maar er zit altijd een gedachte achter. Ze doen het echt niet om iemand dwars te zitten, hun eigen mening door te drukken of iets dergelijk.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 00:54

Heike schreef:
Crypto schreef:
kan het bokt nieuws team niet gewoon pas n vn artikel plaatsen als t (arme) dier echt is gestart ? :)

scheelt n hoop :)

Tja, wanneer iets in het nieuws komt. Dus als iets op verschillende nieuwspagina's komt dan zul je dat waarschijnlijk ook zien op Bokt. Nieuws is nieuws. Want anders kun je bij veel dingen af vragen wanneer iets nu wel of niet iets nieuws is. Plaats je iets niet dan zullen er waarschijnlijk mensen zijn die zich afvragen waarom het niet op Bokt staat en wel ergens anders.

Ik lees regelmatig de Telegraaf. En dus vraag ik me heel regelmatig af of dit nu echt in de 'krant' moet. Dus wanneer je iets wel of niet moet plaatsen is lastig. Maar goed. Ik zit dus ook niet in de nieuwsredactie dus weet niet wat de afweging is.

zit wat in maar bokkers blijven bokkers en totilas topics verlopen vaak zo ik zou dan denken we plaatsen t pas als vn wanneer hij daadwerkelijk is gestart

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 01:19

Tja, ik snapte het probleem ook al niet, grappig dat er nu ook een topic over gemaakt is.
Elke keer nutteloze nieuwsberichten delen over Totilas wordt toch niemand blij van.
Maargoed, het beleid op bokt is laatste tijd sowieso om te huilen, dus dit is hier alleen maar typerend voor :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 10:09

Ik snap zeker de frustratie. Dat artikel wat eerder aangehaald werd over die verkrachter, daar werden ook heel wat flauwe grapjes gemaakt. Daar begon het ook mee en zag er niet naar uit dat dit beter zou worden. Deze bleef echter open. Dan ben ik benieuwd wat dan het verschil is met het topic waar TS het over heeft en dat andere topic? :)

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 15:41

easygoing schreef:
Heike schreef:
Maak een Totilas-topic aan in het kippenhok of in de huiskamer. Daar mag je gerust flauwe opmerkingen maken. In een voorpagina topic is het gewoon niet de juiste plek.

Er is altijd een juiste plek en tijd om grappen te maken. In het echte leven en ook op Bokt.

En waarom niet? Kom op het topic liep in zn geheel niet uit de hand, mensen waren er alleen wat lacherig om nou poeh poeh big deal. In mijn leven is er altijd en overal tijd voor grappen, ik heb daar geen speciaal hokje voor. Snap werkelijk waar niet waarom de modjes nou een probleem kunnen hebben met het feit dat iedereen het in dat topic wat lol hadden.

Maar waarom zo specifiek op de modjes gericht? Zij voeren enkel het beleid van bokt.nl.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 16:34

Waarom specifiek op de modjes gericht? Omdat zij bepalen of een topic wel of niet dicht gaat en in mijn opinie gaat dat niet altijd geheel volgens het beleid maar meer naar eigen voorkeur en inzicht. Er is een mooi voorbeeld gegeven over twee topics waarvan beide begonnen met flink wat humor en sarcasme, een daarvan is gesloten en de ander is 9 pagina's lang geloofik.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 17:52

easygoing schreef:
Waarom specifiek op de modjes gericht? Omdat zij bepalen of een topic wel of niet dicht gaat en in mijn opinie gaat dat niet altijd geheel volgens het beleid maar meer naar eigen voorkeur en inzicht. Er is een mooi voorbeeld gegeven over twee topics waarvan beide begonnen met flink wat humor en sarcasme, een daarvan is gesloten en de ander is 9 pagina's lang geloofik.

Nou modjes kijken naar het regelement en overleggen met elkaar wanneer een topic dicht gaat. Dit wordt niet door 1 iemand besloten.

Objectief is voor zowel gebruikers als modjes moeilijk, daarom is er een regelement en wordt er overlegd.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 18:07

Dan gaat er in hun overleg toch iets structureel mis. Anders zou er meer op een lijn gehandeld worden.

zosja24

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 18:14

Het hele gebeuren met totilas nu is 1 grote flop.. -O-
Een ruiter wissel en verkoop met een zieke ruiter. Daarbij een hele andere rijstijl...
Ja dat wekt blessures op
Dan het weer oppakken met een instructeur die de manier van Edward toepast dat helpt niet meer bij een GP paard die en een blessure heeft gehad op wat oudere leeftijd en een andere rijstijl en dan weer een andere naja poging tot het oude.
Het is geen computer is smartphone die je effe update ... Dat zal Duitsland waarnschijnlijk wel gedacht hebben maar helaas
Dit paard kun je al afschrijven kwa medailles miss wel GP maar verder niet ben ik bang van

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 22:02

easygoing schreef:
Dan gaat er in hun overleg toch iets structureel mis. Anders zou er meer op een lijn gehandeld worden.

Maak je toch niet zo druk. Er zal ongetwijfeld eea mis gaan in overleg maar dat er structureel iets mis is, dat ben ik zeker niet met je eens. Het team werkt erg hard en het zal vast wel eens fout gaan, maar over het algemeen genomen is de lijn toch duidelijk. Er stond toch ook in het topic uitgelegd waarom het na herhaaldelijk vragen om niet te verzanden in de flauwe opmerkingen op slot is gegaan?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 22:13

Heike schreef:
Maak een Totilas-topic aan in het kippenhok of in de huiskamer. Daar mag je gerust flauwe opmerkingen maken. In een voorpagina topic is het gewoon niet de juiste plek.

Er is altijd een juiste plek en tijd om grappen te maken. In het echte leven en ook op Bokt.

maar snapt bokt dan niet dat al die totaal niet boeiende totilas verhalen op de voorpagina, gewoon bijna te triest zijn om überhaupt op de voorpagina geplaatst te worden? >;)
die totilas start wel/niet verhalen kunnen toch ook gewoon bij t overige nieuws? :o :+ dan heb je ook een stuk minder te verwijderen omdat mensen totilas moe worden

bokt zou eens niet zo vreselijk serieus moeten zijn ipv tig mensen hun berichten verwijderen op niks af, want beetje humor is idd op bokt niet meer toegestaan.
wil je wel humor dan word je door de modjes naar een hokje gestuurd, maar doen we dit niet al genoeg in deze wereld mensen in hokjes willen plaatsen??

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 23:04

Of je leest het totilas-verhaal gewoon niet... Dit is echt een non-discussie

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-15 00:52

chevax schreef:
Of je leest het totilas-verhaal gewoon niet... Dit is echt een non-discussie

Of dan lees je dit topic toch gewoon niet!

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 01:07

Of je biedt jezelf aan als mod en gaat het allemaal veel beter doen!

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 01:25

Boras schreef:
Of je biedt jezelf aan als mod en gaat het allemaal veel beter doen!

dat kan niet in je eentje
maar ben t zeker deels eens dat de regels zoals ze toegepast worden niet op 1 lijn liggen

maar er zijn dan ook veel jonge mods en ook jonge hoofdmods en nee lft zegt niet altyd wat dat klopt

maar ik denk dat het wel n factor is net als dat er w,s teveel subforums zijn etc kortom bokt is groot en blijkbaar is t dan lastig om flexibel te zijn en tegelijk op 1 lijn zitten:)