Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heike schreef:Maar in het Totilas topic ging het drie pagina's lang helemaal nergens over....leuk dat wel...maar kom op. Het sloeg echt nergens meer op. En het zag er ook niet uit dat het snel weer serieus zou worden. Een klein uitstapje is wat anders als pagina's lang zinloos gezwets....hoe vermakelijk dan ook.
Had je het fijner gevonden als het topic was gesplitst?
Heike schreef:Crypto schreef:kan het bokt nieuws team niet gewoon pas n vn artikel plaatsen als t (arme) dier echt is gestart ?
scheelt n hoop
Tja, wanneer iets in het nieuws komt. Dus als iets op verschillende nieuwspagina's komt dan zul je dat waarschijnlijk ook zien op Bokt. Nieuws is nieuws. Want anders kun je bij veel dingen af vragen wanneer iets nu wel of niet iets nieuws is. Plaats je iets niet dan zullen er waarschijnlijk mensen zijn die zich afvragen waarom het niet op Bokt staat en wel ergens anders.
Ik lees regelmatig de Telegraaf. En dus vraag ik me heel regelmatig af of dit nu echt in de 'krant' moet. Dus wanneer je iets wel of niet moet plaatsen is lastig. Maar goed. Ik zit dus ook niet in de nieuwsredactie dus weet niet wat de afweging is.
easygoing schreef:Heike schreef:Maak een Totilas-topic aan in het kippenhok of in de huiskamer. Daar mag je gerust flauwe opmerkingen maken. In een voorpagina topic is het gewoon niet de juiste plek.
Er is altijd een juiste plek en tijd om grappen te maken. In het echte leven en ook op Bokt.
En waarom niet? Kom op het topic liep in zn geheel niet uit de hand, mensen waren er alleen wat lacherig om nou poeh poeh big deal. In mijn leven is er altijd en overal tijd voor grappen, ik heb daar geen speciaal hokje voor. Snap werkelijk waar niet waarom de modjes nou een probleem kunnen hebben met het feit dat iedereen het in dat topic wat lol hadden.
easygoing schreef:Waarom specifiek op de modjes gericht? Omdat zij bepalen of een topic wel of niet dicht gaat en in mijn opinie gaat dat niet altijd geheel volgens het beleid maar meer naar eigen voorkeur en inzicht. Er is een mooi voorbeeld gegeven over twee topics waarvan beide begonnen met flink wat humor en sarcasme, een daarvan is gesloten en de ander is 9 pagina's lang geloofik.
easygoing schreef:Dan gaat er in hun overleg toch iets structureel mis. Anders zou er meer op een lijn gehandeld worden.
Heike schreef:Maak een Totilas-topic aan in het kippenhok of in de huiskamer. Daar mag je gerust flauwe opmerkingen maken. In een voorpagina topic is het gewoon niet de juiste plek.
Er is altijd een juiste plek en tijd om grappen te maken. In het echte leven en ook op Bokt.
Boras schreef:Of je biedt jezelf aan als mod en gaat het allemaal veel beter doen!