Paardrijdadres weet ik niet, maar wel een goede camping in Heerde, nl. Molencaten De Koerberg. Je kunt er met eigen caravan, tent terecht, maar ze hebben ook leuke huisjes te huur.
Ik heb veel weides met paarden gezien, maar wij waren er om te fietsen , dus heb niet zo gelet op maneges in de buurt.
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.
Geplaatst: 24-05-15 21:13
Geryon schreef:
Welkom Barry! Ben je hetero?
Subtiel
Welkom Barry!
PreciousViva
Geplaatst: 24-05-15 21:13
Geryon schreef:
Welkom Barry! Ben je hetero?
Goeie binnenkomer
Welkom Barry! Waar wil je precies gaan rijden? Om eens wat anders te doen dan dressuur zou je bij The Mill Ranch in Ede kunnen gaan rijden. Keuze uit verschillende ritten en mooie omgeving, op westernpaarden
elenaMM77
Geplaatst: 24-05-15 21:14
BarryB schreef:
Vanuit beroepsethische kwesties, plaats ik geen foto's van mijzelf op een openbaar forum. Sorry!
dat snap ik hoor Barry met al die aasgieren hier
stuur maar gewoon naar de pm van tante elena
Chiave
Geplaatst: 24-05-15 22:08
Arabesk schreef:
Chiave schreef:
En..... Daar hebben we weer een kerel! Welkom in ons midden.
Barry, bereid je vast op een kudde wilde Bokt-merries die hier zo stampij komen maken.
Even serieus: ik weet niet of het in de buurt komt van wat je zoekt, maar ken je The Mill Ranch in Ede? Het is een western stal, maar de ritten over de veluwe zijn fantastisch mooi. De keer dat ik er ben geweest heb ik in elk geval een prachtige rit gemaakt waarbij ik van alles heb gezien (van herten tot wilde zwijnen). Hopelijk lukt het om een leuke stal te vinden om te rijden, de veluwe is prachtig.
ik wilde je idd ook the mill ranch aanraden. maar puur vanuit ervaringen van derden. ik zou er zelf wel erg graag een keer heel willen, dus dat zegt ook wel wat!
Oh gaaf, advocaat en paarden. Blijkbaar valt het dus te combineren.
Ik weet een erg leuke stal waar je vanaf daar dírect de veluwe in rijd! Mocht je het adres willen kan ik het even voor je navragen, maar dan moet je me wel even een berichtje sturen anders vergeet ik het haha.