Ik ga op zwart

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 23:07

Amanda schreef:
Ja hoor, absoluut :j
De sfeer in het team is wat dat betreft ontzettend goed en er was zeker waardering voor de afgelopen jaren.
Tussendoor overigens ook, niet alleen bij weg gaan ;)

oke :) top:)

manubres

Re: Ik ga op zwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 23:12

Ben misschien een beetje blond maar wat houdt groen en oranje in?

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 23:13

Orange is the new Black! Uh... andersom! ;)

Maargoed, jammer inderdaad maar als het een verplichting zit er iets niet goed. Bedankt iig voor je werk op dit leuke forum!

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 23:15

Hoezo lopen Bokt en jij als persoon uit elkaar?
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje vaag bericht. Bij mij is de indruk ontstaan dat jij met onvrede zit, maar niet verteld waar dit dan over gaat.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-15 20:46

Manubres: groen is de kleur van de moderators, oranje de kleur van de bezwaarcommissie.

Sammyoo: waarom bokt en ik uit elkaar lopen is iets tussen bokt en mij. :)
Net zoals in de echte wereld kunnen werk en persoon van elkaar gaan verschillen en dan is het tijd om afscheid te nemen, zoals ik besloten heb om te doen.

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 22:39

Als je er niks over kwijt wil, vind ik dat je het beter niet in je openingspost kan noemen. Dat roept alleen maar vragen op.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-15 23:02

Dat mag jij vinden. Ik leg in de 2e alinea uit waarom en dat is het. Zo spannend is het allemaal niet.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 23:57

Wat een sensatiezucht.... hoor regelmatig van mensen dat ze gestopt zijn met hun hobby/werk omdat ze zich er niet meer happy voelen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 00:12

Bedankt voor al het werk dat je voor ons, als gebruikers, en voor Bokt hebt gedaan Amanda! :)

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 00:33

Welkom bij de zwarte schapen! :D

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 07:41

slimmerik, ik weet niet of je mij bedoelt, maar ik maakte mijn opmerking allesbehalve vanwege sensatiezucht. Maar ik vind de eerder aangehaalde opmerking insinuerend, en vind dat je dat beter achterwege kan laten in een topic, vooral als (voormalig) teamlid.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 00:39

Sammyoo schreef:
slimmerik, ik weet niet of je mij bedoelt, maar ik maakte mijn opmerking allesbehalve vanwege sensatiezucht. Maar ik vind de eerder aangehaalde opmerking insinuerend, en vind dat je dat beter achterwege kan laten in een topic, vooral als (voormalig) teamlid.

slimmerik teamlid dat heb ik dan gemist :)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 09:01

:oo :oo dacht ook dat dat geheim was.... ;) _O-

(grappig bedoelt en natuurlijk niet waar hè.... ziet de volgende rel ontstaan)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 14:18

Hee Aman wat lees ik nu!
Wat jammer, ik vond je altijd zo'n fijne collega!
Maar soms moeten wegen scheiden en dat heeft inderdaad vaak meer te maken met een gevoel. Hopelijk kan je in het zwart weer meer gaan genieten!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 17:00

Crypto schreef:
Sammyoo schreef:

slimmerik teamlid dat heb ik dan gemist :)

ging over Amanda hoor ;)

En om dan maar mijn mening er over te geven. Het is geheel aan Amanda om wel of niet details te geven.

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 17:33

Inderdaad, daarom beter de door mij aangehaalde zinsnede (en daarop volgende zin) geheel achterwege laten.. (of er geen topic over openen).

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-15 17:47

Volgens mij bepaal ik dat nog altijd zelf. :)
Jij zoekt er iets achter, terwijl er verder niets achter zit. Nooit eens van baan gewisseld omdat je het gevoel had dat het bedrijf een andere kant op ging dan jij, wat niet bij jou als persoon paste? Nooit een vriendschap beëindigd of dood laten bloeien omdat je uit elkaar gegroeid was?
Moet daar altijd een reden achter zitten?

Nee, dat hoeft niet en dat zit er ook niet. Zo jammer dat er iets achter gezocht moet worden. Insinuaties maak je er nu helemaal zelf van.

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 17:55

Amanda, er hoeft helemaal geen reden achter te zitten, en als die er wel achter zit kan die mij echt niets schelen.
Het enige wat ik in een paar reacties probeer uit te leggen is dat het niet zo handig is hoe jij je vertrek in je openingspost hebt uitgelegd. Er wordt een suggestie gewekt waardoor de lezer die reden zelf in zou kunnen gaan vullen. En dat lijkt mij nou juist onwenselijk.

Duidelijker kan ik het echt niet uitleggen. Sorry voor mijn berichten hier als ze niet begrepen worden zoals ik ze bedoel.

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 17:57

Amanda, was wel heel even wennen, dat zwart! Bedankt voor je inzet.

Ik vind je post erg duidelijk en als dat jou gevoelens zijn mag daar best respect voor zijn, zeker na zoveel jaren werk verzetten. Heel netjes beeindigd :)

Sammyoo, als je kijkt zie je ook dat daarbij staat dat dit niks met 'goed of slecht' te maken heeft en dat de wegen gewoon te ver uit elkaar zijn gegaan. Dat is toch duidelijk genoeg? Als ik met mijn baan stop omdat ik me niet meer op mijn plek voel is dat toch ook voldoende uitleg?

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 18:23

Kennelijk ben ik de enige die het bericht suggestief vind, dan zal het wel aan mij liggen..........

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 00:12

Sammie schreef:
ging over Amanda hoor ;)

En om dan maar mijn mening er over te geven. Het is geheel aan Amanda om wel of niet details te geven.

excuses verkeerd gelezen dan

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 00:15

Bedankt voor je inzet! :-)

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 00:31

Sammyoo schreef:
Kennelijk ben ik de enige die het bericht suggestief vind, dan zal het wel aan mij liggen..........

Nee, je bent niet de enige.
Ik kan je wel begrijpen, vooral wbt "bokt gaat een koers op die ik niet wil en kan volgen en die niet bij mij past"

Bedankt voor al je werk op bokt Amanda!
Ik hoop dat het stoppen je lucht geeft.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 01:01

Wat een geneut zeg. Een maand na datum, get over it. Al dat zout op ocharme 1 slak...

Amanda, nogmaals: goed gedaan en bedankt. Ik zou niet meer reageren op die speculaties, want blijkbaar kan men toch geen genoegen nemen met je uitleg.

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 16:10

Tieneke, bedoel je mij met die slak? Als je denkt dat ik speculeer begrijp ook jij mij verkeerd. Daarbij was mijn eerste reactie niet pas een maand na plaatsing van het bericht. Ondanks al mijn uitleg wat ik probeerde te zeggen, blijven er reacties komen op mijn opmerking. Daar ik het niet prettig vind dat mensen denken ik nieuwsgierig ben of speculeer naar een reden, reageer ik weer op dergelijke opmerkingen. Want blijkbaar kan men ook geen genoegen nemen met mijn uitleg.