Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gydja schreef:Ik heb een poging gedaan met het invullen maar heb hem uit eindelijk weg geklikt omdat je niet meerdere dingen mag selecteren met de vraag ''Waar zou je de volgende onderwerpen het liefst delen?'' Bijv. Foto's van mijn paard(en) wil ik wel op bokt delen maar Foto's waar ik rijtechnisch advies bij wil wil ik ook op bokt delen. maar dat mag dus niet....
Zoe_97 schreef:Gydja schreef:Ik heb een poging gedaan met het invullen maar heb hem uit eindelijk weg geklikt omdat je niet meerdere dingen mag selecteren met de vraag ''Waar zou je de volgende onderwerpen het liefst delen?'' Bijv. Foto's van mijn paard(en) wil ik wel op bokt delen maar Foto's waar ik rijtechnisch advies bij wil wil ik ook op bokt delen. maar dat mag dus niet....
dat mag wel? want ik heb dat ingevuld
Telpeva schreef:Er stond nog een typfoutje ergens onderaan een pagina, bij de vraag over 'bij welke fora onderdelen' zou deze optie handig zijn. Daar staat paargerelateerde onderwerpen ipv paarDgerelateerde onderwerpen.
Telpeva schreef:Heb hem probleemloos in kunnen vullen trouwens, geen problemen daar
Aangezien deze enquete voor bokt is, zijn de antwoorden die we gegeven hebben ook anoniem of worden de antwoorden gekoppeld aan onze bokt username oid?