Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Nee, ik ben niet de Da van de TS. Maar Ja, ik heb wel de nodige kennis.
Vjestagirl schreef:http://poetsplaats.nu/index.php is er altijd. Daar kun je gezellig met andere paardengekken praten. Het enige kinderachtige is daar het je verstoppen achter een andere nick dan hier en bokkers zwart maken.
Anoniem schreef:Het wordt wat mij betreft eens tijd tot volwassenheid hier. En dan te beginnen met Bokt zelf.
Ik als bijna vijftiger kan mij totaal niet (meer) vinden in het modereerbeleid van Bokt.
Kan er anders niet een volwassen Bokt forum komen? Nu wordt er en kinderachtig gemodereerd en vaak ook 'penny'achtige topics en berichten geplaatst.
Het zou toch mooi zijn als er een volwassenenforum zou zijn.
Vjestagirl schreef:Anoniem schreef:Nee, ik ben niet de Da van de TS. Maar Ja, ik heb wel de nodige kennis.
Maar ze vraagt niet om die kennis. De TS vraagt om een weiland. In overleg met een dierenarts is dat de beste optie. Wie ben jij dan om jouw kennis, zonder dat erom gevraagd wordt, zonder dat je de situatie kent, in een topic te gooien?
Anoniem schreef:Ze zoekt een weide of bak om haar paard die voor de derde keer een peesblessure heeft los te kunnen gooien.
Dus is die peesblessure toch de aanleiding tot een weidegang of niet soms? Dus probeer ik met de kennis die ik heb de TS te informeren. Niets mis mee toch? Ik heb van de TS geen klachten gehoord nl. Het is gewoon va mijn kant een goedbedoeld advies.
Vjestagirl schreef:Anoniem schreef:Nee, ik ben niet de Da van de TS. Maar Ja, ik heb wel de nodige kennis.
Maar ze vraagt niet om die kennis. De TS vraagt om een weiland. In overleg met een dierenarts is dat de beste optie. Wie ben jij dan om jouw kennis, zonder dat erom gevraagd wordt, zonder dat je de situatie kent, in een topic te gooien?
Free2 schreef:Vjestagirl schreef:
Ik ben zo als buitenstaander van mening dat je zeker niet elkaar een mening moet opdringen of aanpraten, maar als iets als goedbedoeld advies is neergezet, wat is dan het probleem? De TS kan zelf er voor kiezen om er wel of niet iets mee te doen. Ze kan bijvoorbeeld zeggen (want dat staat niet in de OP van dat topic) dat ze het al overlegd heeft met haar DA.
Maar daar zijn fora toch voor, elkaar advies geven oa? Ik denk dat het alleen maar goed is om een zaak van meerdere kanten belichten. En natuurlijk moeten er regels zijn zodat topics niet ontzettend gaan afdwalen, maar om gelijk de eerste en enige comment op dat topic te verwijderen terwijl deze comment op een bepaalde manier betrekking heeft op de vraag, is imo wel wat drastisch.
Maar goed, dat is hoe ik er in sta. Is verder niet aanvallend bedoeld trouwens
Prrrr schreef:TS had al een topic over het probleem van het paard zelf, verwijst daar ook naar in haar OP. In het topic op ED vraagt ze inderdaad alleen maar om een wei. Daar is ED ook voor. Ik denk dat je opmerking dus prima op zijn plaats was geweest in het andere topic van TS... maar niet in deze.
Waarom zit het je zo dwars dat daar op gemodereerd wordt? Wie is er bij gebaat dat de discussie over het probleem van het paard over twee topics verspreid wordt? Sorry, maar dat zie ik echt niet.
Prrrr schreef:TS had al een topic over het probleem van het paard zelf, verwijst daar ook naar in haar OP. In het topic op ED vraagt ze inderdaad alleen maar om een wei. Daar is ED ook voor. Ik denk dat je opmerking dus prima op zijn plaats was geweest in het andere topic van TS... maar niet in deze.
Waarom zit het je zo dwars dat daar op gemodereerd wordt? Wie is er bij gebaat dat de discussie over het probleem van het paard over twee topics verspreid wordt? Sorry, maar dat zie ik echt niet.