En ik deel hem niettt
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau schreef:2 weken "accepteren" kom op zeg..
het zijn maar kleurtjes... Er zijn ergere dingen in de wereld joh. Pb Bart ofz als je er echt last van hebt. Maar ga geen onnodig topic aanmaken.
saskiakefie schreef:JesdaJinn schreef:Ik heb nergens last van maar ik vroeg me af waarom sommige het hebben?
Als je op 1 april een (ingewikkelde, ja echt!) puzzel had opgelost met matchen van spreekwoorden kon je zo'n kleurtje krijgen
saskiakefie schreef:TS: Relaxed, adem in, adem uit, doe dat 10 x en kom dan eens terugpraten we dan verder
Froukje schreef:Lau schreef:
2 weken "accepteren" kom op zeg..
het zijn maar kleurtjes... Er zijn ergere dingen in de wereld joh. Pb Bart ofz als je er echt last van hebt. Maar ga geen onnodig topic aanmaken.
Waar jij je druk om maakt..
Er zit zo'n mooi rood kruisje rechts boven in je scherm, maak er gebruik van als je het topic niet wilt lezen.
Je bent het toch niet verplicht?
Fijn dat je er blij mee bent,maar dan mag iemand anders toch ook aangeven dat het irritant is?
billionache schreef:Ik vind ze ook stilaan irritanten nee ik ben niet jaloers. Ik heb - net als iemand anders - de puzzel niet eens gemaakt omdat ik geen kleurtje meer wou hebben na vorig jaar. Jammer dat mensen met een kleurtje hier zo lopen zeuren tegen TS...
Het is inderdaad maar één keer per jaar 1 april, maar die hoeft geen 3 weken te duren