Dat zijn dezelfde problemen die Emma ook al aangaf. Die reclame kan alleen maar van Bokt afkomen aangezien ik het ook op een schone laptop had. Als ik weer eens een herinstallatie moet doen zal ik screenshots voor je maken ik ga niet weer het risico lopen dat ik een virus aan m'n broek heb als je het niet erg vind.
Als je met iedere klik een nieuw scherm met reclame krijgt dan durf ik er mijn handen voor in het vuur te steken dat dit niet van Bokt.nl af kwam. Maar lastig aan te tonen zoiets.
We horen het iig erg graag als mensen vreemde banners te zien krijgen.
Waar zou het dan vandaan moeten komen? We hebben het er al eerder eens over gehad en toen ik ik deze nieuwe laptop kreeg heb ik bewust na de installatie van Windows niets geïnstalleerd en ben direct naar Bokt gegaan en het eerste wat er gebeurde waren die reclame schermen. Dan zou het probleem in Windows 8 én Windows 7 moeten zitten? En dan alleen bij Bokt. Dat vind ik niet plausibel om heel eerlijk te zijn.
Maar ik ben ook een windows 7 gebruiker en ik heb die schermen niet en ik ben best een actieve downloader maar ik check m'n pc wel regelmatig op trojans, malware en spyware.. Dus dat het in windows 7/8 zou zitten weet ik zo net niet.. Heb hier ook nog steeds geen problemen met reclames op bokt.nl , ik zou toch denken dat het een malware/spyware probleem is...
Het zit ook niet in de Windows versies maar toch is het bij mij géén malware of andere zooi.
Renee1991
Geplaatst: 14-04-15 19:11
Het is volgens mij een virus wat je zelf installeert hoor.. Ik heb het ook een poosje gehad op een paar internetsites die ik bezocht. Toen las ik dat een soort onderdeeltje van een toolbar is, toen ik die verwijderd had uit m'n software was het ineens weer weg. Nooit meer zulke vervelende reclame gezien.
Ik heb dit ook gehad. Heel vervelend, geen idee hoe het binnen kwam! Was overigens wel ook op andere sites. Ik heb toen een aantal extensies verwijdert en een adblock geïnstalleerd. Daarnaast kon je toen bij een aantal van die advertenties, handmatig die advertenties uitzetten. Staat dan een kruisje en daar kun je voorkeuren instellen ofzo En idd wat Renee1991 ook zegt, even je software checken op bestanden die er niet horen. Sommige dingen worden zo snel gedownload dat je er geen erg in hebt dat je het hebt gedaan