Ik heb 31 actieve topics, dus maar 1 pagina. Ik hou het netjes bij, topics die gesloten worden of die ik gewoon niet meer mee wil lezen ontstip ik. Heb links ook een kolom met favo forums en ik kijk veel bij actieve berichten. Maar ik wil het graag opgeruimd hebben dus hou ik het bij.
Ik hou het ook netjes bij en heb maar 1 pagina. Ik heb 42 topics gestipt. Eigen berichten is mijn landing page van Bokt. Ik heb links inderdaad ook mijn favo delen van Bokt.
lucifertje
Geplaatst: 09-04-15 07:27
Kan je dit serieus opruimen? Nog nooit van gehoord laat staan gedaan Ik gebruik alleen de eerst blz van mijn eigen berichten. Staan topics tussen die ik volg. Rest is allemaal een 1 dags-vlieger-bericht
Ik ruim niks op, ik lees altijd de bovenste zoveel bij - de rest is toch niet meer actief en staat mij niet in de weg. Ik ontstip alleen als een topic wel actief is maar ik het niet meer wil lezen. Bovendien vind ik het heel handig om soms iets verder terug te gaan als ik een topic zoek. (Meestal gebruik ik de zoekfunctie, maar ctrl F op de laatste paar pagina's van mijn eigen berichten werkt ook prima als je weet wat je zoekt.)
Ik ruim mijn mails trouwens om dezelfde reden ook niet echt op, ik zorg alleen dat het aantal ongelezen berichten niet te hoog wordt (dat zijn dingen waar ik nog wat mee moet.) Maar een lege inbox... waarom zou ik? En het verwijderen van mails die ik afgehandeld heb doe ik al helemaal niet, het archief is knap handig.
Netjes alles op 1 bladzijde Lees daarvan eigenlijk vrijwel alles gelijk zodra er wat nieuws staat Wil ook niet over 1 blz. want dan vergeet ik op de andere blz. te kijken
SplashIsLief
Geplaatst: 09-04-15 09:26
153 pagina's
Soms zet ik een stipje en lees ik alleen mee, sommige topics plaats ik regelmatig wat en er staan ook topics tussen waar ik ooit heb gereageerd. Maar de laatste groep wis ik ook vaak. Als ik ergens heb gereageerd en verder niet op de hoogte wil blijven ontstip ik hem weer.
GeneralFlynn
Geplaatst: 09-04-15 09:31
Eigen berichten op bokt is mijn startpagina op internet.
Ik lees de gele topics op de eerste pagina altijd netjes bij en als ik bijv gereageerd heb ik een voor mij niet belangrijk topic en er blijft maar gereageerd worden (dus word het topic steeds geel ) dan ontstip ik hem. Heb iets van 60 pagina's maar lees alleen de eerste.
Eleionomae
Geplaatst: 09-04-15 09:31
Ik heb 106 blz eigen berichten teveel gedoe om op te ruimen. Mn pb inbox doe ik wel, de rest niet Haha
lies_sparkle
Geplaatst: 09-04-15 09:32
Ik verwijder altijd gelijk het stipje als ik het niet meer wil volgen. Wat ervoor zorgt dat ik maar 8 topics heb
PB haal ik nooit leeg, heb aangevinkt dat de oudste berichten verwijderd mogen worden bij een nieuw inkomend bericht. Hij zit dus eigenlijk altijd vol.
29 pagina's. De eerste pagina gebruik ik, die hou ik dus bij. De andere pagina's stammen uit de tijd voor het ontstippen en heb ik eigenlijk nooit uitgezocht.
Mijn pbbox is ook een ramp. Gelukkig is ie megagroot omdat ik nog onder de regeling ex-teamleden val want anders had ik een enorm probleem.
Zelfde geldt voor mijn gewone mail. Is een drama. Net als Shadow probeer ik vooral de reclame eruit te filteren en laat ik de rest lekker voor wat het is.
Ik heb 2 pagina's en houd alles netjes bij Ooit had ik ook heel veel pagina's, maar was er helemaal zat van dus alles eruit gegooid
Kirsha
Geplaatst: 09-04-15 10:20
Ik heb een aantal maanden geleden toen ik niets te doen had de boel opgeruimd. Meer dan 40 pagina's ontstipt. Moet je nagaan, 40 pagina's x 50 topics is meer dan 2000 keer klikken Sindsdien probeer ik het te beperken tot één pagina (alsnog 50 topics ). Veel topics vallen na een tijdje toch stil of worden gesloten dus kan ik ze net zo goed uit de lijst gooien
PB haal ik nooit leeg, heb aangevinkt dat de oudste berichten verwijderd mogen worden bij een nieuw inkomend bericht. Hij zit dus eigenlijk altijd vol.