Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gydja schreef:Bericht is gisteren geplaatst. Als die persoon dat bericht ook gisteren gelezen heeft zal ze vast wel weten dat het niet zo bedoeld is. Kom op het is maar een 1 april grap. Het is maar voor 1 dag en de meesten zullen vandaag de smiley's/teksten niet te serieus nemen.
Wel vind ik dat ze inderdaad veel te moeilijke worden gebruiken waar ik weinig van snap. Ondanks dat ik best nog wel goed ben in woordenschat.
DaisyDarling schreef:Om hier nu over te gaan zeuren.. als je er last van hebt dan zet je toch bokt4 aan, daarbij heb je de gewone smileys. Of je doet even de moeite om te zien welke smiley bij welke zin hoort.
Iedereen weet dat bokt elk jaar een grap uithaalt en je kunt hem bijna altijd omzeilen.
Je ken ook moeilijk doen om het moeilijk doen hè
DaisyDarling schreef:Gydja schreef:Bericht is gisteren geplaatst. Als die persoon dat bericht ook gisteren gelezen heeft zal ze vast wel weten dat het niet zo bedoeld is. Kom op het is maar een 1 april grap. Het is maar voor 1 dag en de meesten zullen vandaag de smiley's/teksten niet te serieus nemen.
Wel vind ik dat ze inderdaad veel te moeilijke worden gebruiken waar ik weinig van snap. Ondanks dat ik best nog wel goed ben in woordenschat.
Hebben we ook eens een educatieve grap!
Tazzey schreef:Het gaat er niet om dat ik me er druk over maak, ik heb wel iets beters te doen. Het gaat mij erom dat ze de volgende keer even beter nadenken over wat ze doen. Alle smilies zijn aangepast, ook in topics waar het gewoon niet gepast is.
Verder zal het me een zorg zijn, ik lees er overheen alleen in dit specifieke geval vind ik het gewoon niet gepast.
Overigens heeft Bokt leukere 1 april grapjes gehad.
UK_eef schreef:Hier moet ik dus veel harder om lachen: http://speld.nl/2015/04/01/liquideren-i ... tvrienden/
UK_eef schreef:Hier moet ik dus veel harder om lachen: http://speld.nl/2015/04/01/liquideren-i ... tvrienden/
amandananana schreef:Bokt doet het niet automatisch, de zinnetjes vervangen de smileys. Ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen niet echt leuk is om te lezen, en misschien hadden ze het bij de IM topics moeten laten. Maar voor de rest, kom op.. het is maar een grapje, er is ingespeeld op de discussie over verkeerd geïnterpreteerde smileys. Als je Bokt 4 aan zet heb je nergens meer last van.
Murthul schreef:amandananana schreef:Bokt doet het niet automatisch, de zinnetjes vervangen de smileys. Ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen niet echt leuk is om te lezen, en misschien hadden ze het bij de IM topics moeten laten. Maar voor de rest, kom op.. het is maar een grapje, er is ingespeeld op de discussie over verkeerd geïnterpreteerde smileys. Als je Bokt 4 aan zet heb je nergens meer last van.
Als het goed is worden op IM gewoon weer de smileys weergeven ipv de teksten.