HorseTopShop schreef:Hoe scoll je dan? Elke muis heeft toch gewoon een scroll-knop?
Maar hoe dan ook. Als je op de muis op de scroll-knop klikt, opent de link in een nieuw tabblad.
Ohh zo, ik heb ook geen muis maar een trackpad

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Forgetten schreef:HorseTopShop schreef:Hoe scoll je dan? Elke muis heeft toch gewoon een scroll-knop?
Maar hoe dan ook. Als je op de muis op de scroll-knop klikt, opent de link in een nieuw tabblad.
Ohh zo, ik heb ook geen muis maar een trackpad
HorseTopShop schreef:Hoe scoll je dan? Elke muis heeft toch gewoon een scroll-knop?
Dreamy schreef:Aco schreef:Ik duw altijd mijn 'ctrl' knop in als ik iets wil bekijken, dan opent het ook in een nieuw tabblad... Nog sneller dan telkens die rechtmuisknop te gebruiken en te vergeten(even snel als gewoon openen eigenlijk...)
Is natuurlijk ook een gewoonte geworden.
Maar dat dit automatisch zou gebeuren zou nog simpeler zijn natuurlijk.
Verhip, dat wist ik nog niet
Toch vind ik het huidige prettiger. Ik wil niet altijd alles in een nieuw tabblad hebben geopend.
Ladybird schreef:Aco! tjee! dat zijn nou nog eens goede tips! dank je wel![]()
Ik open altijd alles in een nieuw tabbladmaar daar ben ik zo erg aan gewent van mij mag het, maar het hoeft niet