hypocreet gedrag door forums mods

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-15 22:53

Seb8iaan schreef:
Het klinkt alsof hier iets niet klopt, want volgens mij wordt je nooit van het kastje naar de muur gestuurd. Bij support@bokt.nl weten ze precies wat ze voor je kunnen doen, dus waarom zou het voor kunnen komen dat je 5 keer wordt doorgestuurd.. >;)

Ik krijg een beetje het "mug - olifant" gevoel, of er moet een andere reden zijn om direct zo hoog van de toren te blazen. :')

Dat snapte ik dus ook niet.
Maar geloof me maar dat jij ook zat bent als ze je na 5 bericht je nog steeds lopen ter verwijzen naar een weer andere persoon.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:53

Jolien87 schreef:
HorseTopShop schreef:
Als je normaal communiceert is er niks aan de hand hoor.

Ik had ook een dubbel account. Wist ik niet eens. Ooit eens een account aangemaakt, beetje gelezen en daarna nooit meer gebruikt.
Jaren later een account aangemaakt. (Was die oude helemaal vergeten)
Ik kreeg daar ook een bericht over.

Heb netjes gevraagd of 1 account verwijderd kon worden.
Was helemaal geen probleem.

Zolang je maar netjes tegen ze blijft, willen de mods best veel voor je doen. Zo gek, het zijn net mensen.

Precies.

Ik heb wel vaker berichtjes van Mods gekregen.
Laatst nog over een evenement die ik had geplaatst. Mocht niet, was verwijderd en heb daar netjes een berichtje over gekregen.
Ik zat te balen, maarjam het zijn ook maar mods die hun "werk" doen.
Heb een net bericht terug gestuurd en kreeg een heel vriendelijk bericht terug met hele uitleg. Als ik had gaan lopen tieren.........

Of een keer toen ik een mod-opmerking negeerde. Kreeg een waarschuwing per PB.
Ik heb sorry gezegd en weer een heel vriendelijk berichtje terug. Als ik had gaan lopen tieren.........

Het is de manier waarop je communiceert.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:54

Ts geeft volgens mij aan meerdere pogingen ondernomen te hebben hier op een nette manier met het team uit te komen..mag ze dan nu niet geïrriteerd zijn dat ze tegen een muur aanloopt? Lekker hypocriet weer. :7

Ts:er is iets van een bezwaarcommissie geloof ik. Misschien Die proberen?

Enne, bokt is net het echte leven. Als je als brave bokkers een keer iets te ver gaat heb je het helemaal gedaan (zoiets als de boetebedragen in het echte leven),maar als hier iemand die een bekend dierenmishandelaarster is adverteert voor honden kunnen ze ineens niets doen..things of life. :j

Saskia345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-15 22:56

Gekvanfleur,
Je begrijpt mij helemaal. Als ik nou iets fouts had gedaan wat echt niet kon dan zou ik dat wel kunnen begrijpen.

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:57

Wij, als Bezwaarcommissie, kunnen in actie komen als iemand bijv. een OW heeft gekregen of een tijdelijke ban of zelfs een BOT. Daarin mogen wij uitspraken doen

Op het moment dat een bokker ivm zijn of haar verleden op een ander account wil posten, dan kunnen wij niets voor die persoon betekenen. Daarvoor moet naar support@bokt.nl gemaild worden. Daar ligt dan ook onze taak niet.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:57

Seb8iaan schreef:
Het klinkt alsof hier iets niet klopt, want volgens mij wordt je nooit van het kastje naar de muur gestuurd. Bij support@bokt.nl weten ze precies wat ze voor je kunnen doen, dus waarom zou het voor kunnen komen dat je 5 keer wordt doorgestuurd.. >;)

Ik krijg een beetje het "mug - olifant" gevoel, of er moet een andere reden zijn om direct zo hoog van de toren te blazen. :')

Nou. :')
Dat klopt toch echt niet hoor. :n

Dat gebeurt in sommige gevallen toch exht wel. Ik kan me niet voorstellen dat jij zoveel ervaring met achter de schermen Bokt hebt. Maar blijf er vooral in geloven. :+

Saskia345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-15 22:58

Gekvanfleur,
Je begrijpt mij helemaal. Als ik nou iets fouts had gedaan wat echt niet kon dan zou ik dat wel kunnen begrijpen.
Maar zal nog keer contact met ze opnemen, en hoop dat deze topic genoeg stof doet opwaaien waardoor ze mij nu wel meteen in 1 keer kunnen helpen in plaats van elke keer maar door te verwijzen.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:58

Saskia345 schreef:
Gekvanfleur,

Het punt is dat je iets fout heb gedaan wat echt niet kan.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:58

Er is niets hypocriets aan.
Ik vind het met name achterbaks om de mods openbaar aan de schandpaal te hangen over iets wat anderen helemaal niets aangaat.
Wat is je intentie nu, TS? Behalve dan dat je waarschijnlijk had gehoopt dat we het allemaal massaal met je eens waren geweest. Maar in dat geval vrees ik dat ik je zal moeten teleurstellen. Echt waar, geloof me dat je het op deze manier alleen maar erger maakt en de mods in het harnas jaagt. Ik zou een stapje terug doen en alsnog proberen om dit achter de schermen op te lossen. Met een topic maak je het er alleen maar moeilijker op.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:59

Douraque schreef:
Wij, als Bezwaarcommissie, kunnen in actie komen als iemand bijv. een OW heeft gekregen of een tijdelijke ban of zelfs een BOT. Daarin mogen wij uitspraken doen

Op het moment dat een bokker ivm zijn of haar verleden op een ander account wil posten, dan kunnen wij niets voor die persoon betekenen. Daarvoor moet naar support@bokt.nl gemaild worden. Daar ligt dan ook onze taak niet.

Wel jammer dat er dan kennelijk twee weken ovee nagedacht moet worden om dit standaard antwoord te geven?

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:59

Ik vraag me af waarom je nog op dit account kan als het niet toegestaan is en je te horen (lezen) heb gekregen dat je je oude account moet gebruiken. Normaal gesproken wordt deze dan direct geblokkeerd.

Kan je niet gewoon "wachtwoord vergeten" aanklikken en toch nog 1 keer inloggen op je oude e-mail adres?
Dat lijkt me de meest makkelijke oplossing in dit geval.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:00

Iris82 schreef:
Seb8iaan schreef:

Nou. :')
Dat klopt toch echt niet hoor. :n

Dat gebeurt in sommige gevallen toch exht wel. Ik kan me niet voorstellen dat jij zoveel ervaring met achter de schermen Bokt hebt. Maar blijf er vooral in geloven. :+

Ik heb zo'n vermoeden dat Sebastiaan meer weet dan de "gewone bokkers" omdat vriendinlief inmiddels ook mod is.

Douraque

Dat is niet waar Iris, wij geven met 7 werkdagen antwoord. Voorts moeten wij in die 7 werkdagen onderzoek doen wat er precies aan de hand is en aangezien wij allemaal werken kan dat tijd kosten. Echter 7 werkdagen is iets waar wij ons aan houden

Saskia345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-15 23:00

Douraque schreef:

Ik zal mail versturen, en duimen dit keer wel geholpen wordt.

KimD

Saskia345 schreef:
Gekvanfleur,

Dat heb je, je hebt een SA aangemaakt en dat mag niet. Alleen met toestemming, wat mensen doen om meestal hun hart te luchten.

Daarbij zijn er mensen die permanent geband zijn en niet terug mogen komen. Zou mooi zijn als die dan gewoon een nieuw account kunnen aanmaken. Daarbij is uit dit account niet te herleiden wat jou 'vorig' account was, dus wie weet wat jij allemaal hebt uitgespookt.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:01

Het is toch niet omdat je iets "fout" gedaan hebt, dat je geen recht hebt op een duidelijk antwoord, positief of negatief, in plaats van elke keer doorgestuurd te worden naar een andere mod? Of zeg ik iets geheel verkeerd.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:02

Douraque schreef:
Dat is niet waar Iris, wij geven met 7 werkdagen antwoord.

Dat weet ik. ;)

Maar dat was niet wat ts zei in de OP.

Saskia345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-15 23:03

Douraque, en ik kreeg echt pas later antwoord terug dan die 7 werkdagen en met al reactie dat bij iemand anders moet zijn van bokt team. Kennelijk gaat dat toch af en toe fout.
Niet dat ramp is dat paard dagen langer geduurd heeft. Maar zoveels keer dat ik werdt doorverwezen was bij mij de druppel.

Jolien87

Re: hypocreet gedrag door forums mods

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:04

Ik stel nogmaals mijn vraag: wat wil je met dit topic bereiken?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:04

Douraque schreef:
Dat is niet waar Iris, wij geven met 7 werkdagen antwoord. Voorts moeten wij in die 7 werkdagen onderzoek doen wat er precies aan de hand is en aangezien wij allemaal werken kan dat tijd kosten. Echter 7 werkdagen is iets waar wij ons aan houden

Sommige zaken behoeven geen 7 werkdagen onderzoek. Zoiets als dit. Maar bedankt voor de inzage in de werkwijze. Niet veel veranderd dus. :+

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:05

Al zegt TS dat wij hem 100 miljoen euro hebben beloofd, geloof je dat dan ook Iris?

Dat is niet waar TS daar ik dit heb nagekeken. Werkdagen worden de zaterdag en zondag niet meegerekend. En het was weldegelijk 7 werkdagen.

@Iris: wij werken allemaal, fulltime + paarden. Waarvoor denk je dat wij anders 7 werkdagen krijgen. Zodat wij tijd kunnen maken.

Jammer dat het een welles nietes wordt op deze manier

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:05

:z
KimD schreef:
Saskia345 schreef:
Gekvanfleur,

Dat heb je, je hebt een SA aangemaakt en dat mag niet. Alleen met toestemming, wat mensen doen om meestal hun hart te luchten.

Daarbij zijn er mensen die permanent geband zijn en niet terug mogen komen. Zou mooi zijn als die dan gewoon een nieuw account kunnen aanmaken. Daarbij is uit dit account niet te herleiden wat jou 'vorig' account was, dus wie weet wat jij allemaal hebt uitgespookt.

Nou ik begrijp hier dat als je maar genoeg kusjes onder je bericht plaatst je het best voor elkaar kan krijgen.

Het voordeel van het.land waar we leven is dat je mag zeggen wat je wilt.en als.dit soort topic niet mogen vind ik dat dictatuur. Want als er dan een keer iets niet deugt achter de schermen zal niemand daar ooit wat van kunnen vinden
vinden.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:06

Iris82 schreef:
Douraque schreef:

Sommige zaken behoeven geen 7 werkdagen onderzoek. Zoiets als dit. Maar bedankt voor de inzage in de werkwijze. Niet veel veranderd dus. :+

Vanwaar je kritische houding tegenover de mods? Weet jij wat TS precies heeft gestuurd en wat precies haar beweegredenen zijn geweest?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:06

Dictatuur? Het gaat hier om een website... :')

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:07

Denk dat ts dit topic misschien zag als een middel om misschien geholpen te worden, in plaats van elke keer doorgestuurd te worden. Kennelijk heeft ze al verschillende mods pb's gestuurd maar die verwijzen enkel door naar andere mods, dan kom je inderdaad niet verder.

Douraque: Waarom zou iris u wel moeten geloven?