Smileysuggestie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 13:46

Ik heb hem nooit gemist eigenlijk.
Vind het best zo. Eigenlijk gaan we dan weer terug naar alles apart houden terwijl het voor mij 1 pot nat is. (En nog een nat potje erbij, want 1 is ook maar zo alleen :P )

Nayomie

Re: Smileysuggestie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 20:23

Nou TS, eerlijk? Ik vind het wel een beetje zeiken, maar dat is voor ieder persoonlijk. Zo kunnen we voor ieder dingetje wel een uitzondering maken, toch? :)

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 23:32

Ik zie serieus deze smilie voor het eerst? :') _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 23:35

Horseland93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 23:37

Hmm dan maar deze smiley ^&+ , maar dan met deze kleuren: :#
:))

grapje

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 08:54

Oh het bruidje van Telpeva zie ik nu pas.... :')

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 11:27

misschien ben ik nu ook wel "aan het zeiken", maar als een dergelijke smiley al bestaat op internet ergens, dan kan je als gebruiker, als je deze graag wil gebruiken, deze toch gewoon als afbeelding in je post zetten Afbeelding

Het enige verschil is dat er dan geen snel keuze is en hij niet in je overzicht staat, maar je kan hem dan gewoon gebruiken

Afbeelding

als je de betreffende afbeelding opslaat en upload via de bokt upload, dan kan je hem in je post gewoon uit je upload overzicht vissen :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 16:05

linnnh schreef:
^&+ = mannetje & vrouwtje
In het kader van de LGBT-acceptatie misschien een idee om ook een smiley te ontwikkelen waarbij 2 hoedjes en 2 sluiertjes elkaar "verliefd" aankijken? Of ben ik dan een ontzettende zeikerd?
Een zeikerd niet, maar door het zogenaamd ontbreken van die smiley geef je nu met deze opmerking de suggestie dat daarom LGBT’s niet geaccepteerd worden…. Enne dat is natuurlijk kul. ;) (en wees daar blij om) :+

Als deze smiley er zou komen (wat is er mis mee om zelf ergens een code te plakken, zo vaak wordt die smiley ook weer niet gebruikt?) kan ik nog wel een paar variaties bedenken die er dan ook zouden moeten komen.. Te beginnen bij samesex couples waarbij de een in een pak trouwt en de ander in een jurk :Y)

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 20:05

Dan wil ik een smiley die op een paard rijd :')

No_Fears

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 20:17

Ontopic, ik snap de meerwaarde er ook niet zo van. Waarom kan ^&+ niet gebruikt worden als m en v, m en m, en v en v? Omdat vrouwen niet vaak een hoed dragen en mannen een sluier?

BeSen schreef:
Dan wil ik een smiley die op een paard rijd :')

Jaaah *\%/* We zitten hier op een paardenforum, en hebben geen smiley op een paard?! :oo Ik zou persoonlijk nog eerder zoiets toevoegen dan een variant op ^&+ deze.

Fearlien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 20:21

Ik stem voor deze in boktversie:
Afbeelding

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 22:09

Afbeelding
En deze in boktversie? Geintje natuurlijk, hij is veel te groot, maar hij gaat wel in mijn profiel. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 22:17

En dan noemen we hem de Gaymoticon! :))

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 22:44

Mri schreef:
misschien ben ik nu ook wel "aan het zeiken", maar als een dergelijke smiley al bestaat op internet ergens, dan kan je als gebruiker, als je deze graag wil gebruiken, deze toch gewoon als afbeelding in je post zetten [ Afbeelding ]

Het enige verschil is dat er dan geen snel keuze is en hij niet in je overzicht staat, maar je kan hem dan gewoon gebruiken

[ Afbeelding ]

als je de betreffende afbeelding opslaat en upload via de bokt upload, dan kan je hem in je post gewoon uit je upload overzicht vissen :)

Dat vond ik eerlijk gezegd ook van de huidige trouwsmiley. Ik ben m verder nog totaal niet tegengekomen dus wat mij betreft een totaal overbodige toevoeging.