Vind het best zo. Eigenlijk gaan we dan weer terug naar alles apart houden terwijl het voor mij 1 pot nat is. (En nog een nat potje erbij, want 1 is ook maar zo alleen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Thee over het scherm!Kan toch prima?
http://d28mt5n9lkji5m.cloudfront.net/i/YLDsnHtlyK.jpg
Maar zonder dollen, ik vind het een mooie gedachte ts
linnnh schreef:Een zeikerd niet, maar door het zogenaamd ontbreken van die smiley geef je nu met deze opmerking de suggestie dat daarom LGBT’s niet geaccepteerd worden…. Enne dat is natuurlijk kul.= mannetje & vrouwtje
In het kader van de LGBT-acceptatie misschien een idee om ook een smiley te ontwikkelen waarbij 2 hoedjes en 2 sluiertjes elkaar "verliefd" aankijken? Of ben ik dan een ontzettende zeikerd?
BeSen schreef:Dan wil ik een smiley die op een paard rijd
Mri schreef:misschien ben ik nu ook wel "aan het zeiken", maar als een dergelijke smiley al bestaat op internet ergens, dan kan je als gebruiker, als je deze graag wil gebruiken, deze toch gewoon als afbeelding in je post zetten [ Afbeelding ]
Het enige verschil is dat er dan geen snel keuze is en hij niet in je overzicht staat, maar je kan hem dan gewoon gebruiken
[ Afbeelding ]
als je de betreffende afbeelding opslaat en upload via de bokt upload, dan kan je hem in je post gewoon uit je upload overzicht vissen