Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_jiplover schreef:Maar er is geen verschil tussen een stipje omdat je op 'topic volgen' hebt geklikt, of dat je hebt gereageerd. BIj een reactie krijg je dat stipje van 'topic volgen' automatisch, is exact hetzelfde stipje.
Anders stonden de topics die je volgt wel in een ander rijtje dan de topics waarin je hebt gereageerd.
Dus zegt het aantal volgers niks, omdat je dan ook de mensen die ooit 1x een reactie hebben gegeven erbij hebt.
Marije_jiplover schreef:Als je wil weten of je updates echt gelezen worden, kun je volgens mij het beste naar de berichtenteller kijken. Waar staat die op als je je update plaatst en waar staat die op als je een halve of hele dag later weer kijkt?
Marije_jiplover schreef:Maar dat iemand het topic ooit heeft aangestipt, wil toch niet zeggen datie het nog steeds volgt?
Ik ontstip zelden topics, eigenlijk alleen als een topic waar ik een keer in heb gereageerd niet meer interessant voor me is en wel heel actief blijft en dus steeds bovenaan komt te staan.
Maar anders laat ik het stipje er gewoon instaan en hoeft dat niet te betekenen dat ik een topic nog dagelijks aanklik als er nieuwe updates zijn.