Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_EL_ISSA schreef:Ik vind dan weer dat je niet altijd commentaar ergens op hoeft te geven als je iets vind. Ieder in zijn waarde laten. Tenzij het echt uit de hand loopt, maar mensen hebben zo vaak de neiging om naar negatieve punten te kijken terwijl jezelf iets plaatst waar je enthousiast over bent. Dan snap ik dat je geen commentaar wilt.
nine1987 schreef:Als iemand zonder cap rijdt of wat dan ook, geef ik daar altijd commentaar op.. Vervelend voor de TS misschien, maar er kan ZOOOOOOO veel letsel voorkomen worden door een cap..
Maartje1990 schreef:Ik vind het soms veels te ver gaan in het kritiek en commentaar dat je hier op bokt krijgt. Ja, niet alles gaat goed. Maar soms krijg je eerst allemaal positieve reacties, komt er 1 met ''ja maar hier zit je niet zo goed hoor'' dan gaat het de rest van het topic zo door. Een vriendin van me opende een topic, nou, over iedere foto gaf ze zelf al ''hier ging het niet goed en daar ging het niet goed en zus moest eigenlijk zo'', gewoon om zichzelf in te dekken omdat bokt zó ontzettend kritisch kan zijn, sorry maar dan vind ik ''geen commentaar'' niet zo'n gekke hoor.
nine1987 schreef:Klopt Shadow.. Maar als ik ook maar 1 iemand zou kunnen bereiken, is dat al veel..
We zullen maar zeggen dat ik een eeuwige optimist ben..
annechica schreef:Zelf vind ik dat commentaar kan/mag. Maar... Veel mensen herhalen tig keer wat er niet goed is en dat vind ik niet nodig. Als het een keer is gezegd hoef je het niet nog een x te zeggen en dan stat het wel 8 x in 1 topic hetzelfde kritiek, dat vind ik niet nodig en voor degene die het topic opende lijkt het me ook behoorlijk irritant. Ik vind eigenlijk dat ze daar wel een regel van mogen maken.
Citaat:Het is niet de bedoeling om vooraf kenbaar te maken dat je op bepaalde dingen geen commentaar wenst te ontvangen (bijv. "graag geen commentaar op de slof'"). Door een topic op HAW te openen geef je automatisch aan dat je openstaat voor reacties. Wel kun je uitleggen waarom je gebruik maakt van bijvoorbeeld de slof, hiermee kun je veel reacties voor zijn.
Citaat:Wat we ook liever niet zien zijn herhalingen: Als iemand foto's post, heeft hij/zij niets aan 30 keer enkel de opmerking 'je paard kruipt achter de teugel'. Als je iets fout ziet gaan, geef dan ook altijd aan hoe het anders kan en/of beter kan.