Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jikkeee schreef:Nouja ik vraag me meer af waarom er inderdaad foto-topic's worden gesloten terwijl er maar bijvoorbeeld 2 foto's te veel staan. Of als er een tem geplaatst wordt over dat een topic niet aan de regels voldoet en dan alsnog niet gesloten wordt onder het mom van 'ik zie geen reden om het topic te sluiten'.
Daar ben ik vooral nieuwsgierig naar omdat ik dat niet helemaal begrijp. Ik snap dat jullie meer te doen hebben dan foto's in linkjes te plaatsen, maar dat hoort er deels ook gewoon bij..
Jikkeee schreef:Of dat als je temt voor een slotje omdat het niet aan de voorwaarden voldoet van het onderdeel, krijg je een reactie dat er geen reden is voor een slotje. Ik begrijp natuurlijk dat er niet zomaar een slotje geplaatst wordt, maar ik zie wel de laatste tijd vaker uitersten. Vind ik best jammer.
Slina schreef:Ik vind het terecht dat hij op slot is. Wat wil je nou met dat topic bereiken? Beetje mensen opfokken? Als iedereen maar onzin-topics mag gaan maken dan wordt het een rotzooi.
Sammie schreef:En een op LZP (een topic dat langzaam maar regelmatig sinds begin 2014 (!) al loopt en in 2014 was er ook een topic over 2014 en nu opeens moet het op slot omdat er een HK topic is)
[LZP] Trouwen in 2015
[LZP] trouwen in 2014 (71 pagina's)
Trouwens, niet iedereen houdt van HK-topic's, omdat men er op een gegeven moment vaak van alles bij haalt dat niks met het onderwerp te maken heeft. En in de HK mag dat gewoon, dus kun je er niks van zeggen. Of het gaat veel te snel. Blijft over dat je zelf maar af moet taaien.