word gestoort van die upload sites

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 12:09

ik heb geloof ik op elke uploadsite al een acount ahahahah maar die angelfire nog niet ga ik eens effe proberen!!

maar zo'n uploadding hier op bokt moet toch kunnen, ik wil er wel voor betalen (niet teveel natuurlijk hehehh) en met mij nog wel meer denk ik

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 14:03

jahb echt heel iritant.
Het is idd wel een goed idee om op bokt een upload te maken. Dan hebben we das gepiel niet meer met al die upload sites. Wat wel zo is dat het heel druk gaat worden en bokt misschien langzamer gaat worden Scheve mond

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 23:32

ik heb een msn group, nog nooit problemen mee gehad (en mocht dan stiekum je ruimte op zijn.. dan maak je toch nog veel stiekemer een nieuw lid aan met een nieuw e mail adres Bloos! (gut wat zeg ik nou toch))

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 14:05

http://mitglied.lycos.de/vimarkt/arabianlovers/

deze is dus echt perfect niet moeilijk en ze doen het nog gewoon!!
bedankt he!!

die msn-groep heb ik ook staan genoeg fotoos maar de meeste zien alleen maar kruisjes en anders zijn ze te klein dan zie je ze nog niet!!!

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 20:46

mango schreef:

bedankt he!!

die msn-groep heb ik ook staan genoeg fotoos maar de meeste zien alleen maar kruisjes en anders zijn ze te klein dan zie je ze nog niet!!!

jah idd. Daar kan ik ook nog wat aan hebben Bloos Mijn picserver account staat op 250 ofzo Bloos Schijnheilig . (veel meer dan toegestaan)

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 21:04

Ik had eerst 10 mb bij http://www.dse.nl

Dat ging goed totdat ik een boos mailtje kreeg met de info dat mijn account gedeactiveerd was, omdat ik 2 gb (= 2000 mb) aan dataverkeer veroorzaakte per maand..

Euhm.. Oeps Schijnheilig

Anyway, misschien staat hier iets:
http://hosting-gratis.pagina.nl/

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 21:31

maartjuh schreef:
www.upload.petuhr.nl gebruik ik altijd.. ligt er eigelijk zelden uit..

Probleem met deze upload site is alleen dat niet iedereen de foto's kan zien. Je domain moet eindigen op .nl anders kun je deze foto's niet zien heb ik begrepen. En aangezien mijn provider eindigt op .net kan ik dus geen foto's zien van mensen die gebruik maken van bovenstaande upload....

Sietez

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 21:35

Ik word er ook helemaal gek van niet normaal, echt vervelend!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 12:52

mango schreef:

bedankt he!!

moet je niet ergens inloggen of zo? Account aanmaken? Gratis?

webshot.com is ook een goeie, gratis en worden er niet afgegooid maar sommige mensen kunnen ze ook niet zien. (misschien doordat ze op hun werk bokken en zoals bij mij op het werk deze site geblokkeerd staat behalve voor 8.00u s'ochtends dan Haha! )

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 10:53

ik heb bovenstaande (mitglied.lycos....) ook geprobeerd maar dat verkleinen lukt mij niet....

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 11:13

het verkleinen is mij nu gelukt via bokt en het uploaden nu via picserver maar waarom doet het nu niet in mijn profiel? er staat alleen een verwijzing geen foto

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 11:22

Ik heb ook een msn group. Bevalt me tot nu best redelijk. Ik vraag me alleen af... Als je een foto upload op msn, hier op bokt plaatst, en je haalt hem weg bij msn ivm ruimte gebrek ofzo... Blijft je foto dan wel staan op bokt?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 12:45

Nee, dan is de foto ook op Bokt weg omdat je op Bokt alleen een verwijzing plaatst naar de uploadsite.

Gouda; er staan flink wat foto's in je profiel?

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 12:53

als je msn community vol is moet je gewoon een nieuw mail adres aanmaken en kun je met dat mail adres bij dezelfde community uploaden.
ik ben heel tevreden over msn, je foto's zijn nooit ineens foetsie zoals bij veel andere uploadsites wel is

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 12:57

Ik snap eigenlijk het gezeur over gratis uploadsites niet... zo van: je moet een gegeven paard niet in de bek kijken. Als je betaald voor ruimte dan kan je wat verwachtten, maar tot die tijd niet.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 12:58

opzich kan je er niets over zeggen nee... maar het is wel heel vervelend als elke keer je foto's wegzijn terwijl zo'n site beloofd dat je foto's blijven staan

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 13:04

Mensen met een account hebben ook heel vaak stukkie homepage. Pas als je die niet hebt ben je afhankelijk van gratis-sites. Bij verreweg de meeste abo's krijg je ruimte voor een homepage, gebruik die zou ik zeggen Haha!

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 13:12

bij mij is het nu via picserver gelukt hoop alleen dat ze ook blijven staan na al die moeite. als ik die verhalen hierzo lees zou ik ook gestoort worden. kun je dan weer opnieuw beginnen of verschijnen ze na een tijdje weer?

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 12:47

de foto's die ik via pic server heb geupload doet het niet meer na een paar dagen kruisjes. die mango aandroeg (via mitglied.lycos...) zijn blijven staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 14:52

ik zelf vind lycos heel irritand omdat het zolang duur als je inloggt

Tropico

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 14:58

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-04 16:05

Ellende schreef:
Ik snap eigenlijk het gezeur over gratis uploadsites niet... zo van: je moet een gegeven paard niet in de bek kijken. Als je betaald voor ruimte dan kan je wat verwachtten, maar tot die tijd niet.

nee dat vind ik dus niet deze sites adverteren voor gratis uploaden!
als die site constant eruit ligt of je fotoos doen het niet dan vind ik dit een slechte service.

kijk idd als je betaalt dan moeten ze er helemaal op staan natuurlijk en je hebt ook weinig recht van spreken op de gratis sites maar toch ik mag er toch over klagen want hun bieden dit aan en niet ik!!!

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 01:12

Ik heb net voor 1 jaar betaald aan gofoto.nl, en vervolgens liggen ze al 2 maanden plat Boos!