25 nutige berichten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:25

Kun je een paard op een balkon houden:

A: ja, waarom niet?
B: nee

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:27

Lowara schreef:
Jennifuur schreef:
Een toelatingstest met paardenvragen die je met een voldoende moet volbrengen, voordat je je account kan registreren :D

Wat doe je als je paard ziek is;
A; dierenarts bellen
B; groentesoep geven

:')

Je vergeet er een....een topic openen!!!Moet je wel weer eerst die 25 nuttige berichten hebben :D

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:30

Lowara schreef:
Jennifuur schreef:
Een toelatingstest met paardenvragen die je met een voldoende moet volbrengen, voordat je je account kan registreren :D

A; dierenarts bellen
B; groentesoep geven

C; Een topic openen waarin je duidelijk maakt dat je absoluut niet naar de dierenarts wil omdat dat geld kost. :')

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:32

geerke schreef:
Eva1521 schreef:
Ik wil graag ergens op reageren maar ik moet nog 24 berichten :(

Ik lig in een deuk...zie toevallig allemaal oude topics voorbij komen waar ik ook ooit in heb gereageerd.Allemaal IM....en jij schrijft overal sterkte :D
Nu begrijp ik waarom.
Weet alleen niet of ''sterkte'' onder een nuttig bericht valt :D

Van de ene kant vind ik dit ook wel lachwekkend, maar van de andere kant vreselijk irritant en ook niet heel netjes naar de TS'ers van die IM topics toe. Er zitten echt topics bij die maanden geleden voor het laatst een reactie hebben gehad, gaat ze dat nu een beetje zitten oprakelen om haar aantal "nuttige posts" op te krikken :n Niet alleen technisch gezien het verkeerde subforum daarvoor :+ maar ook sociaal gezien.

Verder kijken voor een andere oplossing voor de 25 nuttige posts is dan ook niet gek :) Wel lastig te tackelen lijkt me.

smurffie

Re: 25 nutige berichten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:37

Bart ik vind de regel juist prima. 25 berichten zijn niet zo moeilijk en houd wel mensen weg die lopen te rellen ect. Persoonlijk zou ik het alleen ook fijn vinden als mensen geen toegang hebben om op de markt dingen te plaatsen oid, zo veel winkels die alleen maar gratis adverteren en ook oplichters..

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:37

Vientje@Daar heb je zeker een punt!

Emelie5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:38

Dit heb ik ook gehad. Ik kon alleen reageren op paard-gerelateerde topics. Als je meer 25 of meer berichten hebt geplaatst op paard-gerelateerde topics, kun je ook op andere soorten topics reageren.
En dit betekend niet dat je een forum o topic moet volspammen :+

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 14:03

Lowara schreef:
Jennifuur schreef:

A; dierenarts bellen
B; groentesoep geven

Euhm... eerst A en dan B?

Zelfgemaakte groentensoep werkt hier altijd als een tierelier als ik verkouden/ziek ben :j

Ik weet niet of het technisch mogelijk is maar t/m die 25 nuttige posts de toegang tot bepaalde forums beperken? Dus dan alleen toegang hebben tot paardgerelateerde topics/forums? Dat zou wat mij betreft dan uitkomen op alleen toegang hebben tot de forums die onder Informatief vallen.

Eva1521

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 14:13

Je hebt er 53 hoor.[/quote]

In totaal wel, maar de forums waar TS in gereageerd heeft vallen niet onder informatief.

Ik heb er volgens mij ook best lang over gedaan voor ik aan de 25 nuttige berichten zat. Had in het begin niet zoveel zinvols te melden :')[/quote]

Het zijn schijnbaar geen nuttige berichten ik sta nog steeds op 24!! :(

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 14:16

Eva1521 schreef:
Je hebt er 53 hoor.

In totaal wel, maar de forums waar TS in gereageerd heeft vallen niet onder informatief.

Ik heb er volgens mij ook best lang over gedaan voor ik aan de 25 nuttige berichten zat. Had in het begin niet zoveel zinvols te melden :')[/quote]

Het zijn schijnbaar geen nuttige berichten ik sta nog steeds op 24!! :([/quote]

Nee klopt :) je moet ook op informatieve fora reageren. 50 IM (In Memorian) topics omhoog halen en er alleen "sterkte" in zetten is inderdaad geen nuttige bericht ;)
Lees de regels van Bokt eens door, daar kan je een hoop informatie opdoen en een hoop van leren

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 14:17

Eva1521 schreef:
Je hebt er 53 hoor.

Het zijn schijnbaar geen nuttige berichten ik sta nog steeds op 24!! :([/quote]

denk dat "triest'' en ''sterkte'' net niet genoeg is :7

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 14:34

ik kom nooit aan de 25 :P alles wat ik zou kunnen antwoorden staat al :)
wel een heerlijk forum om te lezen /3

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 16:57

Eva1521 schreef:
Het zijn schijnbaar geen nuttige berichten ik sta nog steeds op 24!! :(

Tot nu toe heb je 4 nuttige berichten gepost, je komt er dus nog iets te kort.
Alleen de berichten in topics op het tabblad Informatief tellen mee als nuttige berichten.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 17:22

@AlphaDaemon; Op zich een goed idee :j Zou het systeem een stuk gebruiksvriendelijk maken. Het nadeel is wel dat nieuw geregistreerde mensen meteen mee kunnen praten in niet-paardgerelateerde forums, terwijl we dat eigenlijk willen voorkomen. Ook kan je op die manier de situatie krijgen dat iemand actief is in een niet-paardenonderwerp en ineens niet meer kan reageren omdat er onvoldoende 'paardenposts' tegenover staan, daar gaan we geen vrienden mee maken :)

chloekeyen2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 21:03

ik heb een vraagje!! hoe moet je dat doen die 25 nuttige dingen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 21:04

Ik wil een facepalmsmiley.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 21:05

BartVB schreef:
Inderdaad iets dat we beter kunnen communiceren denk ik. Wat dat betreft is er ook best erg veel informatie voor nieuwe gebruikers.

Beter nog zou zijn als we de 25 berichten regel op de een of andere manier helemaal kunnen laten varen. Dus wel de problemen voorkomen die de 25 berichten regel probeert op te lossen, maar dan op een meer gebruiksvriendelijke manier. Staat hier op de lijst om een keer goed over na te denken, maar als een van jullie daar nu al een briljant idee over heeft dan horen we dat erg graag :j

Ik vind gewoon dat mensen die hier nieuw zijn en dit soort onzinnige vragen stelt, gewoon eerst eens moeten LEZEN. Nu kun je de "25 nuttige berichten-regel" wel kunnen vervangen maar ik denk dat je nog steeds dit soort mensen krijgt die niet willen/kunnen lezen ;)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-02-15 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 21:08

Yezzi schreef:
Ik wil een facepalmsmiley.

Ik wil vaak zeggen RTFM....Maar das niet aardig en geen warm welkom enzo... :+
Dus doe ik dat niet :D

Paardcool

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 21:16

Ik kan al op 15 denk ik

Dustypower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-15 21:27

Ik lees vooral gewoon mee. Maar laats wilde ik zelf een topic open en dat ging niet. Ik weet vaak wel een op lossing en dan ga ik lezen en dan staat dat al hier hebben veel last van lees ik zo.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 21:38

vertellen hoe schattig veulens zijn is heel 'nuttig', in ieder geval om je berichten op te krikken..

ik kan mij herinneren dat ik een echte leuke discussie had gevonden waar ik aan deelnam.
Maar bokt vond mijn berichten daar totaal niet nuttig proest.
terwijl ik het persoonlijk toch een stuk nuttiger vond dan veulens de hemel in prijzen.

Als je graag in een discussie wilt stappen of iets wilt vragen, kan de regel uitermate irritant zijn denk ik.. vooral als je kijkt naar wat onder nuttig bestempeld wordt.. Terwijl je misschien wel een bron van informatie bent, of inspiratie, maar je mag er niet reageren.

Weerwolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 15:55

Toch zit ik wel met een beetje hetzelfde probleempje.
Ik wil b.v. kunnen posten in "Mensen die op stal Wennekers staan". Daar sta ik ook en dat is voor mij op dit moment het enige relevante forum op dit moment waarin ik iets zinnigs bij zou kunnen dragen.

De eventuele vragen die ik heb zijn - ooit in het bestaan van dit forum - al gevraagd (en vaak ook beantwoord).

Verder gebruik ik dit forum echt als informatie-punt, niet zozeer om m'n vrije uurtjes (die zijn toch al zeldzaam) te vullen met deelname aan allerlei discussies. Da's gewoon niet zo mijn ding.

Dus ja, goed dat die regel er is om toch wat kwaliteit te houden
En nee, in mijn geval vind ik het best irritant :)

Er zou een soort uitzonderingsregel moeten zijn ofzo :D

Paardcool

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 23:13

Wat ik eigenlijk meest irritante is. Dat ik niet alle topics kan volgen

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 16:44

Paardcool schreef:
Wat ik eigenlijk meest irritante is. Dat ik niet alle topics kan volgen

Dus je kan zonder 25 nuttige berichten niet topics op bijv BB volgen?

Misschien kan je doen dat je wel de topics kan volgen maar niet reageren of dat de 25 berichten verlaagd worden naar 15? Maar het is wel handig dat je dat soort dingen wel kan volgen ook al heb je geen 2 nuttige berichten. Anders moet je de hele tijd het topic gaan zoeken en dat kost op zich best wel veel tijd.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 18:05

Volgens mij kun je gewoon aanstippen, alleen niet reageren. :)