Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lowara schreef:Jennifuur schreef:Een toelatingstest met paardenvragen die je met een voldoende moet volbrengen, voordat je je account kan registreren
Wat doe je als je paard ziek is;
A; dierenarts bellen
B; groentesoep geven
Lowara schreef:Jennifuur schreef:Een toelatingstest met paardenvragen die je met een voldoende moet volbrengen, voordat je je account kan registreren
A; dierenarts bellen
B; groentesoep geven
geerke schreef:Eva1521 schreef:Ik wil graag ergens op reageren maar ik moet nog 24 berichten
Ik lig in een deuk...zie toevallig allemaal oude topics voorbij komen waar ik ook ooit in heb gereageerd.Allemaal IM....en jij schrijft overal sterkte![]()
Nu begrijp ik waarom.
Weet alleen niet of ''sterkte'' onder een nuttig bericht valt
A; dierenarts bellen
B; groentesoep geven
Eva1521 schreef:Je hebt er 53 hoor.
Eva1521 schreef:Je hebt er 53 hoor.
BartVB schreef:Inderdaad iets dat we beter kunnen communiceren denk ik. Wat dat betreft is er ook best erg veel informatie voor nieuwe gebruikers.
Beter nog zou zijn als we de 25 berichten regel op de een of andere manier helemaal kunnen laten varen. Dus wel de problemen voorkomen die de 25 berichten regel probeert op te lossen, maar dan op een meer gebruiksvriendelijke manier. Staat hier op de lijst om een keer goed over na te denken, maar als een van jullie daar nu al een briljant idee over heeft dan horen we dat erg graag
Paardcool schreef:Wat ik eigenlijk meest irritante is. Dat ik niet alle topics kan volgen