Vraag voor deelname onderzoek in onderste banner?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-15 14:02

Punz schreef:
of dat wat je maandelijks uitgeeft aan je paarden... ( is een bedrag wat ik probeer te verdringen... vandaar maar de kosten per paard weergegeven :D :D )

Tsja eigen schuld :+

Maar nu deze link in de onderste banner staat heb ik vooral blanco banners. Is dat de bedoeling ervan?

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 14:02

Ingevuld

mamajolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 14:04

Blue_flower schreef:
Je kan de vragen ook niet beantwoorden en toch door klikken :)

Nee, dat kon dus niet ;)

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 14:05

mamajolijn schreef:
Blue_flower schreef:
Je kan de vragen ook niet beantwoorden en toch door klikken :)

Nee, dat kon dus niet ;)

Ik kon dat dus wel .

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 14:06

ingevuld

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 14:11

Had ook problemen bij de vraag, start u wedstrijden

JA maar niet bij de KNHS dat is blijkbaar moeilijk te begrijpen.
Ben wel lid van de KNHS maar dat is weer om een andere reden.

Hier ook meerdere paarden maar daar werd niet naar gevraagd.

Punz

Re: Vraag voor deelname onderzoek in onderste banner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 14:29

Met vragen niet beantwoorden, of dit nu wel of niet kan, maak je je vragenlijst ongeldig/onbruikbaar. Vragenlijst wordt er dan gewoon uitgegooid. Verspilde moeite dan dus.

En jaaaa Karuna: Ik weet het ( eigen schuld)
Voorlopig werkt het verdringen nog :)

blauwdruivje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 14:30

Ik ben bij de vraag 'hoeveel betaalt u per maand aan stalling' en vul dan n.v.t. in.
Daarna wil ik de volgende vragen over de kosten, de faciliteiten enzo overslaan, maar dat lukt niet..Dus nu kan ik niet meer verder.

Ook raar dat ik niet kan kiezen bij de zoekfunctie: ik zoek altijd info op internet, en op basis daarvan kijk ik op sociale fora...ed...Dat is altijd een combi...
Verder plaats ik minder dan 1 keer per maand iets op bokt..die keuzemogelijkheid ontbreekt...

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 14:37

Ik vond het bizar dat je niet hoeft toe te lichten waarom je wel wedstrijden rijdt, maar dat je wel moet toelichten waarom je het niet doet :+ Net alsof iedereen wedstrijden wil rijden?
Er zaten wel meer dingen in die de uitslag van het onderzoek onbetrouwbaar maken, jammer hoor dat jullie uitgerekend dit onderzoek promoten.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 14:38

Ik heb hem ook ingevuld. Liever had ik inderdaad ook bij sommige vragen meerkeuze (checkbox) willen hebben ipv enkelkeuze (radiobutton).

Ik vond er ook een paar vreemde vragen tussen zitten zoals inderdaad die over wedstrijden en nog een paar.

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 14:39

blauwdruivje schreef:
Ik ben bij de vraag 'hoeveel betaalt u per maand aan stalling' en vul dan n.v.t. in.
Daarna wil ik de volgende vragen over de kosten, de faciliteiten enzo overslaan, maar dat lukt niet..Dus nu kan ik niet meer verder.

Ook raar dat ik niet kan kiezen bij de zoekfunctie: ik zoek altijd info op internet, en op basis daarvan kijk ik op sociale fora...ed...Dat is altijd een combi...
Verder plaats ik minder dan 1 keer per maand iets op bokt..die keuzemogelijkheid ontbreekt...

Zelfde probleem als ik dus :p
En inderdaad, ik zoek gewoon op google, soms kom je dan op fora, soms niet.. dus een beetje een vervelende formulering.

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 14:43

Ik heb het ook ingevuld, ik train paarden voor iemand, deze rij ik maar geen idee hoe deze paarden precies gehouden worden en de kosten daarvan. Dus deze enquete was lang niet volledig!

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 14:46

Ik kan hem voor een tweede keer invullen. Eerst per telefoon omdat de link niet op mijn laptop verscheen, nu staat hij ook op mijn laptop.
Ik heb inderdaad ook vragen overgeslagen omdat die niet van toepassing waren. Zal dat echt zo erg zijn? Lijkt me beter dan wanneer je daar onzin in gaat vullen?

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 15:13

Nooit geweten dat vrijheidsdressuur en rechtrichten hetzelfde is? :+
Aparte enquête... van een Hogeschool had ik toch hogere verwachtingen.

Annelore_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 16:35

Bedankt allemaal voor jullie opmerkingen. Niet alles kan nu worden gewijzigd maar zal meegenomen worden voor de enquête van volgend jaar.
De onduidelijke knop bij de bokt vraag is wel aangepast en het n.v.t. bij de stallingskosten ook. Die fout was eerder al aangepast, maar was uiteindelijk om onduidelijke reden nog niet in de publicatie doorgevoerd. Dus allemaal super bedankt voor het invullen en de opmerkingen.

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 17:01

Ik heb het ook ingevuld.

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:20

Erg vervelend in te vullen als je niet paardrijdt. Ik rijd namelijk geen paard (meer), maar men/doe grondwerk.

bora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:30

idd lastig in te vullen. Ik ben meer een menner dan een ruiter. En ik miste idd ook dat ik meerdere antwoorden kon geven zoals bij de vraag waar je informatie haalt.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:31

Uhm... het heet een RUITERonderzoek he... :=

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:32

X
Laatst bijgewerkt door Lisette0 op 15-12-24 23:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:36

Air schreef:
Uhm... het heet een RUITERonderzoek he... :=

Maar ik krijg wél de mogelijkheid in te vullen dat ik vooral men?

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 03:00

Annelore_t schreef:
Bedankt allemaal voor jullie opmerkingen. Niet alles kan nu worden gewijzigd maar zal meegenomen worden voor de enquête van volgend jaar.
De onduidelijke knop bij de bokt vraag is wel aangepast en het n.v.t. bij de stallingskosten ook. Die fout was eerder al aangepast, maar was uiteindelijk om onduidelijke reden nog niet in de publicatie doorgevoerd. Dus allemaal super bedankt voor het invullen en de opmerkingen.

Ik mis ook de mogelijkheid om opmerkingen kwijt te kunnen. Het is zonde als er dingen niet kloppen, zeker als je op deze manier aan respondenten kunt komen.

Enkele opvallende zaken...
Rechtrichten en vrijheidsdressuur worden samen genoemd...??
Wedstrijden die niet onder de KNHS-vlag vallen (zijn er nog flink wat)...
Als je een stuk land huurt, zonder box, dan heb je nog wel kosten maar die vallen niet onder de pensionmogelijkheden zoals paarden buitenzetten...
Hokjesdenken vind ik ook een lastige, wat is je hoofddiscipline... Ik rijd 'western nh' en start trec-wedstrijden... Heb het nu maar op nh gegooid, want dat is het meest 'dominante'.
Ik heb wel diverse social media accounts waar ik minder dan eens per maand of zelfs niet mee post... Nu dan maar gekozen voor eens per maand...

Annelore_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 01:46

TurdusMerula schreef:
Annelore_t schreef:

Ik mis ook de mogelijkheid om opmerkingen kwijt te kunnen. Het is zonde als er dingen niet kloppen, zeker als je op deze manier aan respondenten kunt komen.

Enkele opvallende zaken...
Rechtrichten en vrijheidsdressuur worden samen genoemd...??
Wedstrijden die niet onder de KNHS-vlag vallen (zijn er nog flink wat)...
Als je een stuk land huurt, zonder box, dan heb je nog wel kosten maar die vallen niet onder de pensionmogelijkheden zoals paarden buitenzetten...
Hokjesdenken vind ik ook een lastige, wat is je hoofddiscipline... Ik rijd 'western nh' en start trec-wedstrijden... Heb het nu maar op nh gegooid, want dat is het meest 'dominante'.
Ik heb wel diverse social media accounts waar ik minder dan eens per maand of zelfs niet mee post... Nu dan maar gekozen voor eens per maand...

Bedankt voor je opmerkingen. Het is inderdaad een goed idee om aan het eind te vragen naar opmerkingen. Zo zie je maar weer hoe lastig het is om een goede enquête te maken die volledig en voor iedereen duidelijk is. Je overige opmerkingen zullen we meenemen naar de enquête van volgend jaar. Als ik dat nu aanpas kan ik de resultaten niet meer vergelijken met eerder ingevulde enquêtes.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 02:41

Ik snap dat je dat niet meer kunt veranderen, en ik heb nu gekozen voor het antwoord dat er het dichtst bij zit.
Misschien handig je enquete te laten testen door iemand die iets heel anders doet dan waar jij mee bekend bent.
Iedere westernruiter die wedstrijden rijdt zal bv. je knhs-vraag al niet kunnen beantwoorden. :)

Succes met je opdracht!