Annelore_t schreef:Bedankt allemaal voor jullie opmerkingen. Niet alles kan nu worden gewijzigd maar zal meegenomen worden voor de enquête van volgend jaar.
De onduidelijke knop bij de bokt vraag is wel aangepast en het n.v.t. bij de stallingskosten ook. Die fout was eerder al aangepast, maar was uiteindelijk om onduidelijke reden nog niet in de publicatie doorgevoerd. Dus allemaal super bedankt voor het invullen en de opmerkingen.
Ik mis ook de mogelijkheid om opmerkingen kwijt te kunnen. Het is zonde als er dingen niet kloppen, zeker als je op deze manier aan respondenten kunt komen.
Enkele opvallende zaken...
Rechtrichten en vrijheidsdressuur worden samen genoemd...??
Wedstrijden die niet onder de KNHS-vlag vallen (zijn er nog flink wat)...
Als je een stuk land huurt, zonder box, dan heb je nog wel kosten maar die vallen niet onder de pensionmogelijkheden zoals paarden buitenzetten...
Hokjesdenken vind ik ook een lastige, wat is je hoofddiscipline... Ik rijd 'western nh' en start trec-wedstrijden... Heb het nu maar op nh gegooid, want dat is het meest 'dominante'.
Ik heb wel diverse social media accounts waar ik minder dan eens per maand of zelfs niet mee post... Nu dan maar gekozen voor eens per maand...