bij mij is het zowel op mijn laptop met google chrome als op mijn ipod met safari soms. Ik moet mij soms 5 keer op een uur opnieuw aanmelden. Dat is nu toch al een keer of 10 gebeurd.
cam
Geplaatst: 14-03-15 19:24
Is er al een idee waar het door komt. En misschien zicht op een oplossing. Steeds inloggen is niet echt handig.
Ik wordt ook wel eens de hele tijd uitgelogd op mijn pc en dan weet ik dat het tijd is om die op te schonen, omdat ik dan geen werkgeheugen meer heb.
Wellicht is er bij jullie ook zoiets aan de hand? Dat de mobiel/tablet/pc gewoon te vol staat?
cam
Geplaatst: 14-03-15 20:25
Helaas paardennamen mijn iphone 6 is pas 5 dagen oud. Dus nog ruimte genoeg. En mijn oude 5s iPhone had het zelfde probleem. Mijn oude iPad ook mijn laptop en mini ipad niet. Dus ik snap er echt niets van. Maar zou wel heel graag een oplossing willen. Ben dit wel redelijk zat.
cam
Geplaatst: 19-03-15 19:52
Ik word er nu ook tussendoor uitgegooid Iemand die ons kan helpen. Bart al een idee waar het door komt.
Ik heb het ook regelmatig op m'n iPhone. Dan word ik er een dagje of twee continue uitgegooid en daarna is het weer normaal. De 'automatisch inloggen' functie heb ik altijd aanstaan. Ben benieuwd waar het vandaan komt. Overigens heb ik er op mijn MacBook geen last van.