Ik vind ook wel dat je er tegen moet kunnen dat iemand commentaar geeft als je zoiets zo openbaar doet. En het is nu ook weer niet dat ze met hun tweetje de grond worden ingestampt hé

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EvelienKiss schreef:Ik ben het absoluut met TS eens. Ik schrok van sommige reacties in het andere topic. Iemand stelt zich kwetsbaar op (door publiekelijk door de knieën te gaan) en daar werd negatief over gedaan. Dat is onnodig kwetsend. Ik ben een voorstander van meer beleefdheid en elegantie in het sociale verkeer. Je mag je mening geven, maar (zeker als het geen doel dient) het hoeft niet.
Ayasha schreef:xxCYNNxx schreef:Ik ben een van degenen die idd tussen neus en lippen door meldde dat ik het zelf waarschijnlijk niet leuk had gevonden om op die manier een aanzoek te krijgen. Maar er ook bij gezet dat het juist bij hun 2en wel past, omdat ze elkaar via Bokt echt hebben leren kennen en een relatie hebben gekregen.
Dus vind zelf niet dat ik het op een negatieve manier gebracht heb.
Maar er waren idd wel degelijk een aantal posts die het op een negatieve toon brachten. De opmerking over hacken kwam ook heel negatief over.
Dat was ik en dat was ook zo bedoelt.
of ie haar u 20 miljard geeft, of haar ten huwelijk vraagt of een paard voor haar koopt. Ik begrijp inderdaad niet waarom er gejuicht moet worden als ie iets doet waar er menig ander voor geband is.
En dat staat geheel los van Tieneke, Maarten en hun geluk samen. Want dat gun ik hen absoluut wel. Maar neen, ik vind het niet kunnen dat deze hack/aanval door de vingers gezien wordt.
Zeker niet na de gebeurtenissen van de afgelopen tijd, ontslagen mods omdat ze iets lazen dat ze niet mochten lezen en dan ook nog de manier waarop, een bokker geband omdat ze gehacked zou hebben die verder veel wijsheid had betreffende paarden en de sport en nu mag het ineens? Letterlijk dingen gaan onderscheppen (ja, dames en heren, deze bokker kan dus ook aan jullie PB's zonder jullie medeweten.) en zelfs wijzigen...?
Als we het dan hebben over respect.....
xxCYNNxx schreef:Ayasha schreef:Dat was ik en dat was ook zo bedoelt.
of ie haar u 20 miljard geeft, of haar ten huwelijk vraagt of een paard voor haar koopt. Ik begrijp inderdaad niet waarom er gejuicht moet worden als ie iets doet waar er menig ander voor geband is.
En dat staat geheel los van Tieneke, Maarten en hun geluk samen. Want dat gun ik hen absoluut wel. Maar neen, ik vind het niet kunnen dat deze hack/aanval door de vingers gezien wordt.
Zeker niet na de gebeurtenissen van de afgelopen tijd, ontslagen mods omdat ze iets lazen dat ze niet mochten lezen en dan ook nog de manier waarop, een bokker geband omdat ze gehacked zou hebben die verder veel wijsheid had betreffende paarden en de sport en nu mag het ineens? Letterlijk dingen gaan onderscheppen (ja, dames en heren, deze bokker kan dus ook aan jullie PB's zonder jullie medeweten.) en zelfs wijzigen...?
Op zich heb je gelijk natuurlijk. Was wat dat betreft niet zo slim geweest om aan het eind van de op te melden dat hij gebruik had gemaakt van een mitm aanval om dingen te veranderen op de homepage. Maar zoals het beschreven wordt, lijkt het er meer op dat hij met kbk's inloggegevens op dr account heeft gelogged en een tijdelijke ban heeft opgelegd. Die mitm aanval heeft hij alleen gebruikt om de homepage te veranderen...waarschijnlijk ook om er voor te zorgen dat het aanzoek topic het allereerste is wat ze gaat lezen op Bokt vanavond.
Klinkt dat als goedpraten? Ja tuurlijk klinkt het als goedpraten. Maar in dit geval zie ik het echt als een onschuldige actie om iemand op een orginele manier ten huwelijk te vragen. Gewoon omdat deze wijze echt bij hun past.
MaritB schreef:Het is misschien een dooddoener maar dat is nu ook wel een gevolg van je privéleven delen met jan en alleman
Het is mijn ogen niet respectloos om je mening te geven, waarom zou je niet mogen zeggen dat je iets niet leuk vind? Ik ben juist blij dat 'wij' onze mening kunnen en mogen geven. Het alleen maar ja en amen knikken is niets voor mij.
Als men alleen maar leuke reacties wilt ontvangen kan er beter geen topic geopend worden op bokt.nl of een andere willekeurig internetmedium.
Thesserd schreef:MaritB schreef:Het is misschien een dooddoener maar dat is nu ook wel een gevolg van je privéleven delen met jan en alleman
Het is mijn ogen niet respectloos om je mening te geven, waarom zou je niet mogen zeggen dat je iets niet leuk vind? Ik ben juist blij dat 'wij' onze mening kunnen en mogen geven. Het alleen maar ja en amen knikken is niets voor mij.
Als men alleen maar leuke reacties wilt ontvangen kan er beter geen topic geopend worden op bokt.nl of een andere willekeurig internetmedium.
Omdat het irritant is als iedereen altijd overal zijn mening moet geven, als het topic daar niet voor bedoeld is.
Als iemand op FB een selfie plaatst, en ik vind het tshirt wat hij/zij draagt lelijk, dan hoef ik daar toch niet perse mijn mening over te geven?
Ayasha schreef:Ik lees dit topic nu.xxCYNNxx schreef:Ik ben een van degenen die idd tussen neus en lippen door meldde dat ik het zelf waarschijnlijk niet leuk had gevonden om op die manier een aanzoek te krijgen. Maar er ook bij gezet dat het juist bij hun 2en wel past, omdat ze elkaar via Bokt echt hebben leren kennen en een relatie hebben gekregen.
Dus vind zelf niet dat ik het op een negatieve manier gebracht heb.
Maar er waren idd wel degelijk een aantal posts die het op een negatieve toon brachten. De opmerking over hacken kwam ook heel negatief over.
Dat was ik en dat was ook zo bedoelt.
En dat staat geheel los van Tieneke, [naam] en hun geluk samen. Want dat gun ik hen absoluut wel. Maar neen, ik vind het niet kunnen dat deze hack/aanval door de vingers gezien wordt.
KoudbloedKim schreef:Ik lees dit topic nu.
Over negatieve reacties ga ik niks zeggen, daardoor laat ik deze dag niet verpesten.
Wil wel even reageren op het zogenaamde hacken.
Dit heeft Maarten absoluut niet gedaan en ik vind het ook niet fijn dat die conclusie wordt getrokken.
De laptop die ik gebruik, is officieel van Maarten, hij gebruikt hem ook af en toe voor zijn werk.
Hij kan via zijn andere laptop dingen aan/uit zetten of dingen veranderen op 'mijn' laptop, wat heel handig is, aangezien ik weleens tegen software probleempjes aanloop.
Ook weten wij elkaars inloggegevens en alhoewel ik het niet zou kunnen waarderen als hij daar iets mee uit zou halen, vind ik dat in dit geval absoluut geen probleem!
Hij heeft dit dus niet op een illegale manier gedaan en zeker niet gehackt!