Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:Als je teamie bent kreeg je van Eline ook altijd een handgeschreven kaartje met ppersoonlijke boodschap. Die moest er dan 70 schrijven.
Weet niet hoe ze dat nu geregeld hebben. Misschien is Bart (tel maakte er Barry van) nu zelf het haasje aka de kerstman.
KimD schreef:Ik stem voor handgeschreven kerstkaarten voor alle brave trouwe lieve schattige bokkers.![]()
Oscar schreef:Iris82 schreef:Als je teamie bent kreeg je van Eline ook altijd een handgeschreven kaartje met ppersoonlijke boodschap. Die moest er dan 70 schrijven.
Weet niet hoe ze dat nu geregeld hebben. Misschien is Bart (tel maakte er Barry van) nu zelf het haasje aka de kerstman.
Verander Barry maar in Mo en Jessica en je hebt het antwoord
Ik heb trouwens 'nee' gestemd
Oscar schreef:Lauratje_88 schreef:Lijkt mij leuk een kaartje in mijn pb box
Zit ik speciaal voor jou een kerstkaart in elkaar te knutselen, ga je gewoon offline........ tssssssss
Oscar schreef:Lauratje_88 schreef:Lijkt mij leuk een kaartje in mijn pb box
Zit ik speciaal voor jou een kerstkaart in elkaar te knutselen, ga je gewoon offline........ tssssssss
NathalietjeB schreef:ik zeg ja leuk in de pb box of gewoon in een topic waarin iedereen elkaar de beste wensen kan toewensen
goldenarrow schreef:KimD schreef:Ik stem voor handgeschreven kerstkaarten voor alle brave trouwe lieve schattige bokkers.![]()
Dan zijn we zo klaar
Sammie schreef:Alle Bokkers krijgen al jaren een mooie kerstkaart
[VN] Wij wensen alle gebruikers van Bokt.nl.. (2007)
[VN] Wij wensen alle gebruikers van Bokt.nl ... (2008)
[VN] [HK]De beste wensen aan alle bokkers! (2009)
[VN] De beste wensen van Bokt.nl (2010)
[VN] De beste wensen van Bokt.nl (2011)
[VN] Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar! (2012)
[VN] Iedereen fijne feestdagen gewenst! (2013)
Jolien87 schreef:Nee, maar niet omdat ik de mod ben die de kaartjes zou schrijven.
Misschien wel leuk om een algemeen wenstopic te maken, waarin bokkers andere bokkers persoonlijk een wens kunnen sturen, maar ook in het algemeen. Kaartjes sturen is niet te doen.