nieuw op bokt :D

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

UzHa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-14 21:30

Oh dat is idd balen !

Wow Nederlands en rekenen ?! Dat heb ik niet gehad |o ze verzinnen ook steeds meer dingen zeg je heb het niet eens nodig alles op de computer gaat met exel die rekent alles voor je ! :D

Ik werk ook in de paarden maar dat is oproep en wanneer ik vrij ben. Maar als ik fulltime kan werken hoef ik er ook niet lang over na te denken hoor haha.
Heel veel suc6 verder met je opleiding !

crystallady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 23:52

UzHa schreef:
Oh dat is idd balen !

Wow Nederlands en rekenen ?! Dat heb ik niet gehad |o ze verzinnen ook steeds meer dingen zeg je heb het niet eens nodig alles op de computer gaat met exel die rekent alles voor je ! :D

Ik werk ook in de paarden maar dat is oproep en wanneer ik vrij ben. Maar als ik fulltime kan werken hoef ik er ook niet lang over na te denken hoor haha.

ja we hebben nederlands rekenen engels 3 keer per week sport en dan gewoon vakleer

dat is idd wel gaaf om en beveiliging en paarden te doen
Beveiliging te paard :+ nog leuker idee

dankje komt vast wel goed valt op zich wel mee hoe moeilijk het is als je snapt hoe de wetboeken in elkaar zitten is de rest van de theorie zo simpel

UzHa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-14 00:02

crystallady schreef:
UzHa schreef:
Oh dat is idd balen !

ja we hebben nederlands rekenen engels 3 keer per week sport en dan gewoon vakleer

dat is idd wel gaaf om en beveiliging en paarden te doen
Beveiliging te paard :+ nog leuker idee

dankje komt vast wel goed valt op zich wel mee hoe moeilijk het is als je snapt hoe de wetboeken in elkaar zitten is de rest van de theorie zo simpel

Haha jaa dat klopt die wet boeken zijn het ergst! Ohh jij doet de opleiding echt op school roc zuid oost ?? Ik heb het via een bedrijf gehaald dus hoefde dat denk daarom niet.

Jaa vind het heerlijk zo. Is nu lekker afwisselend. Maar werken in de paarden blijft altijd leuk en verveeld nooit ! :D

xjessiesl

Re: nieuw op bokt :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 19:14

Welkom op bokt! Leuke paarden heb je!

UzHa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-14 19:27

xjessiesl schreef:
Welkom op bokt! Leuke paarden heb je!

Dank je wel :D!

crystallady

Re: nieuw op bokt :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 14:43