Wow Nederlands en rekenen ?! Dat heb ik niet gehad

Ik werk ook in de paarden maar dat is oproep en wanneer ik vrij ben. Maar als ik fulltime kan werken hoef ik er ook niet lang over na te denken hoor haha.
Heel veel suc6 verder met je opleiding !
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
UzHa schreef:Oh dat is idd balen !
Wow Nederlands en rekenen ?! Dat heb ik niet gehadze verzinnen ook steeds meer dingen zeg je heb het niet eens nodig alles op de computer gaat met exel die rekent alles voor je !
![]()
Ik werk ook in de paarden maar dat is oproep en wanneer ik vrij ben. Maar als ik fulltime kan werken hoef ik er ook niet lang over na te denken hoor haha.
crystallady schreef:UzHa schreef:Oh dat is idd balen !
Wow Nederlands en rekenen ?! Dat heb ik niet gehadze verzinnen ook steeds meer dingen zeg je heb het niet eens nodig alles op de computer gaat met exel die rekent alles voor je !
![]()
ja we hebben nederlands rekenen engels 3 keer per week sport en dan gewoon vakleer
dat is idd wel gaaf om en beveiliging en paarden te doen
Beveiliging te paardnog leuker idee
dankje komt vast wel goed valt op zich wel mee hoe moeilijk het is als je snapt hoe de wetboeken in elkaar zitten is de rest van de theorie zo simpel