Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
harbourlight schreef:Misschien dit even doorlezen: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Regels#seksgeweld
Daar wordt het heel duidelijk uitgelegd
nine1987 schreef:harbourlight schreef:Misschien dit even doorlezen: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Regels#seksgeweld
Daar wordt het heel duidelijk uitgelegd
Maar niet duidelijk toegepast in de dagelijkse gang van zaken..
nine1987 schreef:En daarbij zijn de kids op bokt toch echt in de minderheid.. Democratisch beleid toch?
Britta31 schreef:Als je erbij zet dat het een 18+ topic is gaan alle pubers er gelijk naar kijken natuurlijk.
miss_lizje schreef:Brengt me trouwens gelijk op een idee:
Het hele verhaal van OP opnieuw op bokt zetten maar dan geschreven vanuit paarden.
(merrie viel inslaap terwijl de hengst er net op gesprongen was. Nu is kennelijk de hengst gekrengt in zijn ego en weigert hij opnieuw te dekken. Hij staat heel zielig in de hoek van de wei alleen. Wat moet ik doen om de merrie het te laten goedmaken?)En dan nog plaatsen bij gedragsproblemen
Prrrr schreef:nine1987 schreef:En daarbij zijn de kids op bokt toch echt in de minderheid.. Democratisch beleid toch?
Echt waar? Ik vraag me af of dat zo is. Ik weet het in ieder geval niet.
Nee. Geen democratisch beleid. Het beleid op Bokt is dat de inhoud Jeugjournaalproof moet blijven. Er zijn meer dan genoeg fora waar je al je 18+-inhoud op kunt bespreken, leef je daar vooral uit. Maar niet op Bokt.
miss_lizje schreef:Brengt me trouwens gelijk op een idee:
Het hele verhaal van OP opnieuw op bokt zetten maar dan geschreven vanuit paarden.
(merrie viel inslaap terwijl de hengst er net op gesprongen was. Nu is kennelijk de hengst gekrengt in zijn ego en weigert hij opnieuw te dekken. Hij staat heel zielig in de hoek van de wei alleen. Wat moet ik doen om de merrie het te laten goedmaken?)En dan nog plaatsen bij gedragsproblemen
Prrrr schreef:miss_lizje schreef:Brengt me trouwens gelijk op een idee:
Ik ben wel benieuwd of er dan dezelfde suggesties worden gedaan