Moderator verwijdert door haar geplaatste topics

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 10:15

Bedankt voor dit topic. Ik zal eens kijken of ik dit verder kan uitzoeken.
Graag niet speculeren voor er meer duidelijk is. Ook een moderator kan een verzoek doen tot verwijdering van een topic bij een collega.

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 10:16

cobiie schreef:
Aangezien ik in het topic verwees naar een ander door haar geopend topic en een post door haar geplaatst in een huiskamer topic en zowel dat andere topic en het huiskamerbericht zijn ook weg, neem ik aan dat het de mod zelf is geweest.

Dat meen je niet??? :oo Wat vreemd zeg :n

Ongelofelijk zeg.. Ik weet welk topic het is maar heb het niet helemaal gelezen. Vraag me toch af wat er zo erg aan dat topic was dat de mod dit verwijderd heeft...

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 10:17

Ik snap dit ook niet zo goed, was een erg interessant topic :j Reacties waren misschien niet zoals de TS had gewild, maar er werd wel gewoon respectvol tegen elkaar gepraat.

Toch jammer dat er zoiets gebeurd wanneer er niets misgaat in een topic.
Laatst bijgewerkt door DaisyDarling op 23-11-14 10:19, in het totaal 3 keer bewerkt

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 10:18

Er is al een andere mod mee bezig Dyonne.
Dit wordt al uitgezocht. We wachten af.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 10:23

IK heb gisteren meegelezen in dat topic, persoonlijk vond ik ts/mod nogal hoog van de toren blazen :o

Topic was al een pagina of 4/5 lang toch...lijkt mij ook vreemd dat je dat zomaar verwijderd.
Er werd niet iets raars of vervelends gezegd door bokkers...

Wie het ook verwijderd heeft, zelf of een andere mod, ik ben benieuwd naar de uitleg :7

Ipsilonka

Re: Moderator verwijdert door haar geplaatste topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 10:26

Ik las ook mee in het topic. Vond het juist interessant om te lezen.

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 10:35

Iris82 schreef:
Er is al een andere mod mee bezig Dyonne.
Dit wordt al uitgezocht. We wachten af.

Misschien wel handig dat er meerdere mods meekijken.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 10:37

Dyonne, misschien had je in elk geval, naast reageren dat er naar deze specifieke situatie gekeken gaat worden, antwoord op de vraag kunnen geven. Want die is redelijk simpel (bij mijn weten): Nee, dat mag een mod niet doen. Een mod mag niet modereren in een topic waarin ze zelf actief is, dus laat staan als het haar eigen topic is.

Verder wacht ik rustig af wat er in deze specifieke situatie gebeurt is.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 10:39

Sorry, daar had ik inderdaad niet op gereageerd omdat het al meermalen is aangehaald in dit topic dat een moderator niet mag modden op zijn/haar eigen topics.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 10:39

Een lopend topic wordt nooit verwijderd zonder overleg op MP. Tenzij er echt extreem de pleuris uitbreekt of tig Boktregels geschonden worden in de OP, maar dat was niet zo. Dit lijkt me meer een zaak voor de HM's en ik geloof ook echt wel dat er een goede verklaring voor komt, anders ben je je eigen graf aan het graven qua modteam.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 10:40

Tja, maar bokt is bokt en veel bokkers vertellen vaak iets, wat helemaal niet blijkt te kloppen. Vandaar dat het mij handig leek als het ook vanuit het team bevestigd werd, dan is het gewoon duidelijk. Maar dank je wel voor je reactie!

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 10:41

Ik heb een tijdje geleden een rare opmerking van een mod gekregen en was aan het twijfelen of ik daar iets mee moest. Ook werd dat topic verwijdert en ik begreep niet waarom. Ga eens in mijn mail zoeken wie het was als ik achter de labtop zit vanavond.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 10:42

Dat topic was vannacht nog actief en het was zeker niet uit de hand gelopen. Er werd netjes gereageerd en TS gaf aan blij te zijn met sommige tips. Alleen was de boodschap duidelijk dat TS haar verwachtingspatroon niet reeel was voor wat ze te bieden heeft.

Ik snap dat dit tegen je werkt als eventuele toekomstige klanten op een dergelijk topic stuiten. Maar het is dan wel een grote "luxe" dat het topic dezelfde nacht nog verdwijnt….

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 10:43

onpaard schreef:
Ik heb een tijdje geleden een rare opmerking van een mod gekregen en was aan het twijfelen of ik daar iets mee moest. Ook werd dat topic verwijdert en ik begreep niet waarom. Ga eens in mijn mail zoeken wie het was als ik achter de labtop zit vanavond.

Dan zou ik daar een HM voor pb-en of een eigen topic voor openen. Maar laat dit nou niet een modbash topic worden. Dat is offtopic.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 10:46

Grit schreef:
Ik snap dat dit tegen je werkt als eventuele toekomstige klanten op een dergelijk topic stuiten. Maar het is dan wel een grote "luxe" dat het topic dezelfde nacht nog verdwijnt….

Dat snap ik ook. Maar dat is voor gewone zwarte gebruikers geen reden genoeg om iets te laten verwijderen. Dan wordt er gezegd 'je moet goed nadenken voor je iets op Bokt plaatst'. Dus als dat de reden is dan ga ik daar bij voorbaat niet mee akkoord. Niet dat ik er überhaupt wat over te zeggen heb... :+ maar dan zou ik het wel heeeeeeeeel erg onfraai vinden zeg maar.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 10:47

Volgens mij is de advertentie die bij dit topic hoorde ook weg... :P

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 10:47

Moderatoropmerking:
Zoals Dyonne al heeft gemeld is dit topic ons opgevallen en zijn wij aan het uitzoeken wat hier is gebeurd. Het klopt inderdaad dat moderators niet in hun eigen topics mogen handelen qua moderator acties. Tevens als je gereageerd hebt in een topic, mag je hier ook geen moderatoracties meer uitvoeren. Graag vragen we jullie om niet verder te speculeren tot wij duidelijkheid hebben wat hier is gebeurd.
Het HoofdModteam (HM) is ook al op de hoogte van dit topic.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 10:49

Grit schreef:
Dat topic was vannacht nog actief en het was zeker niet uit de hand gelopen. Er werd netjes gereageerd en TS gaf aan blij te zijn met sommige tips. Alleen was de boodschap duidelijk dat TS haar verwachtingspatroon niet reeel was voor wat ze te bieden heeft.

Idd dat verwijderen komt dan maar al te goed uit :7 maar bij normale bokkers wordt daarvoor geen topic verwijderd....

Omdat het Topic niet raar was, niet uit de hand liep en alle bokkers netjes reageerden, lijkt het mi een zaak voor de HM.
Ik kan mij nl niet voorstellen dat dit zomaar kan en mag!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 10:54

Oei dit gaat nog een staartje krijgen.. Ik heb ook gereageerd in het topic, en vond ook de toon van de TS een beetje hoog van de toren.

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 10:55

Ok, ik wacht rustig af. Maar ben wel benieuwd, want imo gebeurde er echt niets raars in het topic. Behalve dan dat TS zich niet helemaal de consequenties van iets op bokt plaatsen gerealiseerd heeft en gesuggereerde ervaring mogelijk niet helemaal waar kon maken.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 12:01

Jammer,, ik las ook mee in dat topic gewoon omdat dat een interessante discussie was. Ik was gisteren gaan slapen zonder dat ik alles nog bij had kunnen lezen en nu is het allemaal weg. Zonde want er stond een hoop nuttige info in die imo niet alleen voor de ts interessant was.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 15:20

En om een topic te verwijderen moet toch ook meer dan 1 mod aan te pas komen lijkt me me. Wordt zo iets niet in groepsverband besproken?

Somebody85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 15:29

Ik vond het ook wel interessant gisteren om te lezen. Een heel net topic.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 15:31

Fraai is dat...
Ik ga er van uit dat dit recht gezet gaat worden en dat er wellicht meer achter zit dan dat wij zwartjes kunnen zien. Zo niet dan is het inderdaad misbruik van je functie en zeeer not done.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 15:43

Ik ben benieuwd wat eraan gedaan zal worden, zeker omdat het een 'normale' Bokker heel veel moeite kost één post te laten verwijderen en hier dus blijkbaar een compleet topic verwijderd is.. Lijkt me niet helemaal de bedoeling, óók niet als een andere moderator het voor de TS heeft gedaan.