Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cobiie schreef:Aangezien ik in het topic verwees naar een ander door haar geopend topic en een post door haar geplaatst in een huiskamer topic en zowel dat andere topic en het huiskamerbericht zijn ook weg, neem ik aan dat het de mod zelf is geweest.
onpaard schreef:Ik heb een tijdje geleden een rare opmerking van een mod gekregen en was aan het twijfelen of ik daar iets mee moest. Ook werd dat topic verwijdert en ik begreep niet waarom. Ga eens in mijn mail zoeken wie het was als ik achter de labtop zit vanavond.
Grit schreef:Ik snap dat dit tegen je werkt als eventuele toekomstige klanten op een dergelijk topic stuiten. Maar het is dan wel een grote "luxe" dat het topic dezelfde nacht nog verdwijnt….
Grit schreef:Dat topic was vannacht nog actief en het was zeker niet uit de hand gelopen. Er werd netjes gereageerd en TS gaf aan blij te zijn met sommige tips. Alleen was de boodschap duidelijk dat TS haar verwachtingspatroon niet reeel was voor wat ze te bieden heeft.
Ik snap dat dit tegen je werkt als eventuele toekomstige klanten op een dergelijk topic stuiten. Maar het is dan wel een grote "luxe" dat het topic dezelfde nacht nog verdwijnt….