Bokt TV-Gids

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 15:57

JPitty schreef:
hannah41 schreef:
Lijkt me een moeilijk realiseerbaar maar wel erg gaaf plan! :j

Hoezo moeilijk realiseerbaar? Lijkt mij dat een centraal topic ofzo best nog makkelijk te realiseren moet zijn. Of denk ik nu te makkelijk en zie ik dingen over het hoofd?

Op die manier, ik dacht aan een soort online agenda ofzo :')

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: Bokt TV-Gids

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-14 16:02

Maar dan wel inderdaad 1-tje waarbij alle bokkers hun dingen kunnen posten en het dus niet afhankelijk is van 1 persoon op die up-to-date te houden. Gewoon waar alle Bokkers de dingen kwijt kunnen die er die week op tv/ radio/ via internet te zien of te horen zijn. Een soort centraal topic dus.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 16:10

En zo zou ik het dan dus niet doen. Omdat je dan tig keer hetzelfde gepost krijgt. Want een heleboel die lezen niet bij, voordat ze gaan posten.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 16:10

Een topic waar iedereen kan aanpassen lijkt me niet handig. De kans op dubbele dingen is groot, topics zal heel chaotisch worden aangezien er mensen zijn die zeggen: 'Ja leuk! Ik ga kijken' om maar eens een voorbeeld te noemen.

Ik zou zeggen, laat dit aan de redactieteam over. Meerdere mensen die dan voor dit topic kunnen zorgen.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 16:13

Hoe zien jullie het verder voor je dan? Ik vind het best een leuk idee en kan alleen voor mijzelf spreken dat ik geen tijd heb om zoiets er ook nog naast te doen en ik vermoed dat dit voor meer collega's geldt.

Dan zou je een topic kunnen maken waarin bokkers de info verzamelen? Maar het probleem wat ik altijd heb in topics van bijvoorbeeld de WEG is dat alle belangrijke info wordt onder gesneeuwd door een hoop geklets ;) Wil je dat verbieden kom je met veel losse topics over de uitzending, zoals we nu ook al hebben met bijvoorbeeld 'Nu op Eurosport Paardensport!'. Niets mis mee, maar dan verlies je eigenlijk weer de functie van het gids topic..

Gewoon even om mee te denken hoor :)

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 16:16

RianneH schreef:
Hoe zien jullie het verder voor je dan? Ik vind het best een leuk idee en kan alleen voor mijzelf spreken dat ik geen tijd heb om zoiets er ook nog naast te doen en ik vermoed dat dit voor meer collega's geldt.

Dan zou je een topic kunnen maken waarin bokkers de info verzamelen? Maar het probleem wat ik altijd heb in topics van bijvoorbeeld de WEG is dat alle belangrijke info wordt onder gesneeuwd door een hoop geklets ;) Wil je dat verbieden kom je met veel losse topics over de uitzending, zoals we nu ook al hebben met bijvoorbeeld 'Nu op Eurosport Paardensport!'. Niets mis mee, maar dan verlies je eigenlijk weer de functie van het gids topic..

Gewoon even om mee te denken hoor :)

Misschien net als nu met het nieuws Dat ze degene kunnen tippen over iets wat op tv komt. En dat die het dan in dat topic kan zetten. En voor de rest dat topic gewoon op slot houden.

Of via het uitroepteken melden.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 16:18

Ik zal eens een idee schetsen. Een sticky bij nieuwsberichten. In de OP wordt de nieuwe lijst geüpdate door (wie hier voor verantwoordelijk wil(len) zijn en dagelijks online is) bijgewerkt. Belangrijke info kan in het topic, rest kan in HK.

Gebruikers kunnen via PB naar de verantwoordelijke(n) of een soort TEM/TER functie zodat dit toegevoegd kan worden. Dit kan in het topic op datum gedaan worden, vooruit gepland worden etc etc.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-14 23:11

Hier hebben sommigen toch wel weer gelijk ivm overzichtelijkheid etc. Misschien dan inderdaad net als bij t nieuws of een sticky die alleen de teammies kunnen aanpassen. Zou de overzichtelijkheid wel ten goede komen.