_Nienke schreef:ik zeg ook geen 10. ik denk 13+ en dan voor serieuze 13 plussers
En hoe serieus denk je dat je als '13 plusser' genomen wordt als je iemand van 45 de les zou lezen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chelle_dora schreef:_Nienke schreef:ik zeg ook geen 10. ik denk 13+ en dan voor serieuze 13 plussers
En hoe serieus denk je dat je als '13 plusser' genomen wordt als je iemand van 45 de les zou lezen?
ponyparadijs schreef:Zou het ook niet te maken hebben met school?
Als je 18+ bent kan je beter bepalen of je de tijd die je als moderator kwijt bent wel kan missen met je school of werk.
Als jongere kunnen kiezen tussen op bokt zitten of leren denk ik dat vele kiezen voor bokt.
En we willen toch niet dat de opleiding ten kosten gaat van bokt?
Mioux schreef:chelle_dora schreef:
Ligt er ook aan, ik was 17 en assistent filiaal leidster, ik had mensen "onder" mij zoals ze zeggen van 40+. Dat heeft er weinig mee te maken denk ik, maar meer hoe een persoon zich opstelt.
Xfjord schreef:ponyparadijs schreef:Zou het ook niet te maken hebben met school?
Als je 18+ bent kan je beter bepalen of je de tijd die je als moderator kwijt bent wel kan missen met je school of werk.
Als jongere kunnen kiezen tussen op bokt zitten of leren denk ik dat vele kiezen voor bokt.
En we willen toch niet dat de opleiding ten kosten gaat van bokt?
stel (STEL) dat ik mod zou worden (ik) dan zou ik denk ik toch eerst mijn huiswerk maken
edit: ik ga bart een pb doen haha
_Nienke schreef:ik zeg toch ook niet dat ik mod wil worden. maar sommige boksers posten best serieus en die zou ik best aanstellen tot misschien assistent mod.
_Selena schreef:_Nienke schreef:ik zeg toch ook niet dat ik mod wil worden. maar sommige boksers posten best serieus en die zou ik best aanstellen tot misschien assistent mod.
En wat moet zou de assistent moeten doen volgens jou dan?
Winged schreef:_Nienke schreef:ik zeg toch ook niet dat ik mod wil worden. maar sommige boksers posten best serieus en die zou ik best aanstellen tot misschien assistent mod.
En dat weet je al nadat je 1 dag lid bent? Knap
Overigens zijn er vroegaaah sub-mods geweest. Die waren wel eens jonger dan 18 kan ik mij herinneren.