slotje door topicstarter.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

slotje door de topicstarter aangevraagd, wat vind je daarvan.

Altijd mee eens, iedereen mag een topic laten slotteren als hij/zij dat wil
21 (24%)
Alleen mee eens als er met modder gesmeten word.
52 (60%)
Nooit mee eens, want je weet dat er op een forum mensen zijn met een andere mening/idee over iets.
12 (13%)
Anders, namelijk..
1 (1%)

Totaal aantal stemmen: 86

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 17:17

Dat kan inderdaad, maar dan nog heb je het recht om een slotje aan te vragen. Of dat gehonoreerd wordt is aan de moderators, zoals ik al eerder aangaf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 17:19

Wanneer vind jij dan of het gehonoreerd kan worden?

KiWiKo

Ik heb ook nooit gestemd, omdat ik vind dat het niet aan de topicstarter is om er een slotje op te laten zetten....... zolang er niet met bagger gegooit word moet het gezegd kunnen worden.......

Romkabouter

Dat hangt van de situatie af Kawa Lachen

Moet ik ff bijzeggen dat ik nu verkeerd gestemd heb, kan het helaas niet terug draaien Scheve mond

Ik stem dus, ANDERS Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 17:26

wat is de situatie dan Rom?

Ik vind ook dat er niet geslotterd kan worden als er niet met modder gesmeten word.
Worrd dat wel vind ik dat het geslotterd mag worden, al dan niet op aanvraag van TS

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 17:30

runningkawa schreef:
wat is de situatie dan Rom?

Verward

Da's per topic toch anders Haha!
Dat moeten de mods per topic bekijken vind ik.

Het lijkt me niet zo van belang wanneer ik vind dat een mod een slotaanvraag zou moeten honoreren Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 17:32

Maar ik bedoel is een andere gedachte hebben al genoeg.
of pas als er meer dan 10 een andere gedachte hebben.
op dat soort manier bedoel ik het.

En ik weet ook wel van wat jij of ik vinden dat dat niet mee geteld word, maar je weet nooit Tong uitsteken

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 17:42

Een andere gedachte is niet genoeg vind ik, ook niet 10. Aantal maakt niet uit. Als er een discussie door ontstaat zou ik er ook geen slotje op doen. Als de discussie dan uit de hand loopt wel. Als de TS commentaar krijgt op dingen waar hij niet om heeft gevraagt en waar vervolgens weer een discussie over komt zou ik het ook op slot zetten als daar om gevraagd werd.

En sowieso altijd als de discussie uit de hand loopt (wat ook weer relatief is natuurlijk Knipoog )

Maar te stellen dat een topic ook automatisch om een discussie vraagt is onzin.
Laatst bijgewerkt door Romkabouter op 23-12-03 17:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 17:43

Citaat:
En sowieso altijd als de discussie uit de hand loopt (wat ook weer relatief is natuurlijk )

Maar dat word automatisch al gedaan, daar hoeft een TS niet om te vragen.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 17:44

Dat is zo Kawa, was ook ff voor de volledigheid Lachen

verana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 17:57

Ik vind dat de Topicstarter een slotje mag aanvragen als erg met modder wordt gesmeten

Een discusie is niks ergs mee maar iemand persoonlijk afzeiken vind ik niet kunnen
Iedereen maakt fouten

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 18:02

ja maar dan mag iedereen om een slotje vragen vind ik....... ik denk dat kawa bedoeld dat er voor een slotje gevraagd word als de reacties niet zo zijn als dat de topic starter had willen horen....

bijvoobeeld ipv......... ooooh wat is die lievvvvv

bijvoobeeld, mens kom van dat paard af het ziet er niet uit!!!

Ik denk dat ze die reacties bedoeld

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 18:03

doe eens niet zo eng Kim, ik hou niet van gedachte lezers die het nog goed hebben ook Haha!

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 18:08

Altijd mee eens, iedereen mag een topic laten slotteren als hij/zij dat wil

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 18:26

Niet altijd mee eens, maar ik kan wel begrijpen dat de gevoelige persoontjes onder ons (lees: de mensen die een andere mening dan hun eigen niet accepteren) wel graag de beslissing over hun eigen topic slotteren willen maken.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 19:30

Laatst was ik in discussie in een bepaalde topic, 't ging totaal niet offtopic, er werd gewoon wat dieper op het onderwerp ingegaan. Opeens het hele topic weg, later bleek hij op verzoek van de topicstarter verwijderd te zijn, terwijl er echt niets aan de hand was. Nou, daar kan ik behoorlijk pissig over worden. Ik zit niet voor niets m'n energie in zo'n topic te steken. Boos!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 19:31

goh, ik dacht precies hetzelfde toen ik het betreffende topic las. Idd, je weet dat je soms minder leuke dingen te lezen kunt krijgen en dat men misschien een ander idee heeft over en probleem dan het jouwe. Dan moet je niets posten. En bovendien HOEF je het ook niet te lezen, bloedt de discussie vanzelf dood.

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 20:17

Ik heb gestemt: Alleen als er met modder gesmeten wordt.

En daarmee bedoel ik; schelden, iemand echt afzeiken en dergelijke. Verder vind ik dat kritiek (bijvoorbeeld als iemand zegt, kom van dat paard af, het is geen gezicht (weet het, vb van gijsenkim)) moet kunnen, als je een topic op internet start, kun je dit soort reacties verwachten. Kun je daar niet tegen, dan moet je gewoon niets plaatsen.

carina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 21:24

Ik heb op anders gestemd, maar eigenlijk vind ik dat iets niet op slot hoeft.
Waarom dan toch op anders? Voornamelijk omdat ik bijvoorbeeld zelf wel eens een situatie gehad heb, waarin je iets vraagt, en er een paar uur later zelf achter komt. Toen heb ik ook gevraagd of er een slotje op kon. (ging over iets met de computer)

Het ligt dus aan de situatie. In principe vind ik dat als er meningen/raad gegeven wordt, dat er geen slotje op hoeft, ookal komt deze mening niet overeen met wat de TS vindt.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 23:07

ik vind dat dit wel mag. Als een topic uit de hand loopt heeft de topic starter net als de andere die aan dit uit de hand lopende topic deelnemen het recht om hier een eind aan te maken...

natuurlijk moet dit ook kunnen in het simpele geval dat bijvoorbeeld foto's niet gaan werken Knipoog, of dat een topic per ongeluk dubbel gepost is...

ook in het betreffende topic waar dit topic de aanleiding van is (heb even zitten snuffelen en heb het betreffende topic gevonden) vind ik dat de TSer om een slotje mocht vragen.

Ik vind eerlijk gezegd de reacties van bepaalde bokkers niet echt toepasselijk en vol met vooroordelen. Naar wat ik van zowel de TS en de betreffende instructrice las vond ik eerlijk gezegd de insinuaties (of hoe spel je dat Verward) van bepaalde bokkers niet op zijn plaats waren...

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 23:10

Ik vind dat degene die een topic start het recht heeft dit ook te sluiten. Soms vraag je iets simpels en krijg je oeverloze discussies. Of heb je genoeg aan de gegeven antwoorden. Dan is het topic afgedaan.

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 23:11

Ik heb gekozen voor: alleen als er met modder gegooid wordt.

Overige situaties kun je verwachten als je op het internet vragen, foto's of verhalen plaatst.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 23:30

Ik heb gekozen voor: 'slotje door de topicstarter aangevraagd, wat vind je daarvan.
Altijd mee eens, iedereen mag een topic laten slotteren als hij/zij dat wil'

In principe is dat ook wel zo... maar aan de andere kant vind ik het zwak als je je topic laat sluiten omdat je niet de reacties krijgt die je verwacht had.

Zo als Horselover23 al zegt, dat kun je verwachten als je iets via internet of met behulp van foto's vraagt/verteld.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 11:19

Ja maar als er serieus met modder gegooid wordt, dan is het nog steeds aan de moderators om er een slotje op te gooien. Als TS kun je de modi's erop wijzen.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 11:27

Amethyst schreef:
Ik heb gestemt: Alleen als er met modder gesmeten wordt.

En daarmee bedoel ik; schelden, iemand echt afzeiken en dergelijke. Verder vind ik dat kritiek (bijvoorbeeld als iemand zegt, kom van dat paard af, het is geen gezicht (weet het, vb van gijsenkim)) moet kunnen, als je een topic op internet start, kun je dit soort reacties verwachten. Kun je daar niet tegen, dan moet je gewoon niets plaatsen.

Same here!