Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stagediver schreef:Ik heb er op geklikt gisteren, maar krijg verder geen melding of wat dan ook. Heeft niets te maken met de aandacht ergens op vestigen anders had ik wel ergens anders nog een topic neer gezet. Dit is gewoon een vraag aan een moderator aangezien ik niet weet hoe het werkt. Niet zo kortzichtig zijn.
Stagediver schreef:Ik heb er op geklikt gisteren, maar krijg verder geen melding of wat dan ook. Heeft niets te maken met de aandacht ergens op vestigen anders had ik wel ergens anders nog een topic neer gezet. Dit is gewoon een vraag aan een moderator aangezien ik niet weet hoe het werkt. Niet zo kortzichtig zijn.
Stagediver schreef:Oke, ik ga maar eens wat anders doen. Geen zin om mijn aandacht aan zulke negatieve kortzichtige mensen te bestedenvraag alleen hoe je een marktplaats bericht kan verwijderen. Grappig dat iemand toch weet waar het over gaat, waarschijnlijk omdat deze persoon een aanhanger is, of zelf het bericht hebt geplaatst.
Stagediver schreef:Oke, ik ga maar eens wat anders doen. Geen zin om mijn aandacht aan zulke negatieve kortzichtige mensen te bestedenvraag alleen hoe je een marktplaats bericht kan verwijderen. Grappig dat iemand toch weet waar het over gaat, waarschijnlijk omdat deze persoon een aanhanger is, of zelf het bericht hebt geplaatst. Er wordt helemaal nergens meer op gereageert, ook ik niet meer in de topics, maar er zijn altijd mensen die het vuurtje willen oplaaien. Dus ohjajoh, als je wilt dat het zelf stopt moet je misschien zelf eens er mee nokken maar volgens mij vind jij die sensatie maar al te prettig.