Advertenties die bedoeld zijn om mensen zwart te maken.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 10:10

snap sowieso niet waarom je een topic aanmaakt. Je zorgt er alleen maar voor dat mensen die advertentie gaan opzoeken en zo nog meer mensen het zwartmaakverhaaltje lezen.
Dus ja behoorlijk hypocriet ja; licht gewoon een mod in die over de markt gaat en klaar.

Waarom er aandacht op vestigen als je het niet vind kunnen?

coldsummers

Re: Advertenties die bedoeld zijn om mensen zwart te maken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 10:11

Even het topic over Magnus gezocht, kan er niets uit wijsmaken jammer genoeg.

Stagediver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-14 10:11

Ik heb er op geklikt gisteren, maar krijg verder geen melding of wat dan ook. Heeft niets te maken met de aandacht ergens op vestigen anders had ik wel ergens anders nog een topic neer gezet. Dit is gewoon een vraag aan een moderator aangezien ik niet weet hoe het werkt. Niet zo kortzichtig zijn.

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 10:12

Afbeelding

Anoniem

Sorry hoor maar ik kan hier dus echt niet tegen gewoon, als je zelf doodleuk een topic opent en daarin vermeld dat je een voor jou vreemd persoon voor oplichter uitmaakt op facebook, wat kan jou het dan schelen als er iemand anders zwart gemaakt word? Dat vind ik hypocriet ja, kan niet anders zeggen.
Je moet niet zo rellen Stagediver, bah bah en nog eens bah.
Ik weet niet eens over welke advertentie zij het heeft, maar gewoon de manier waarop dit weer gaat, vies gewoon.

Roadracer

Afbeelding

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 10:13

__elise__ schreef:
*pakt een bak met popcorn* :Y)

neeeeeeeeej geen popcorn op dit tijdstip -O-

Mjetterd

Punt is dat ts zelf ook al eens mensen heeft zwart gemaakt in een topic hier en op fb.
Ik denk dat ojajoh daar een beetje over valt :)
(Zoek in ts haar berichten op 'Magnus')

Kan ik wel inkomen.
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 10-10-14 10:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Stagediver schreef:
Ik heb er op geklikt gisteren, maar krijg verder geen melding of wat dan ook. Heeft niets te maken met de aandacht ergens op vestigen anders had ik wel ergens anders nog een topic neer gezet. Dit is gewoon een vraag aan een moderator aangezien ik niet weet hoe het werkt. Niet zo kortzichtig zijn.

Dan had je misschien beter je vraag aan een moderator kunnen sturen. Daar is een vreselijk handig knopje voor namelijk; een PB knopje.

Verder kan ik me namelijk alleen maar aansluiten bij Mjetterd en Ojajoh6.... Goed, ojajoh kwam gelijk direct hard binnen, maar goed, wie de bal kaatst... Kan 'm terug verwachten natuurlijk.. En jij dus ook TS...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-10-14 10:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Heimdallr schreef:
__elise__ schreef:

Ik laat even al mijn werk liggen en ga hier even voor zitten hoor.

Wat een heerlijk begin van de dag !! :D koffie , check !!

AaronYve

Alja schreef:
__elise__ schreef:

:9k ?

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 10:15

Alja schreef:
__elise__ schreef:

Nacho's dan :j

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 10:15

Peanutbutter schreef:
Wat een heerlijk begin van de dag !! :D koffie , check !!

Thee :Y)

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 10:16

Stagediver schreef:

Dan had je gewoon een mod kunnen pb'en. Je vestigt wel degelijk de aandacht erop door dit topic te openen, dat snap je zelf ook wel zeker. Dus ik ben niet degene die kortzichtig is, maar jijzelf

lady62

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 10:18

Ha,ha, koekje erbij?

Iruss94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 10:18

Zo heerlijk begin van de dag! kom maar op. ~~}>

GixWillsNino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 10:20

Goeiemorgen *\o/* :+

Stagediver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-14 10:20

Oke, ik ga maar eens wat anders doen. Geen zin om mijn aandacht aan zulke negatieve kortzichtige mensen te besteden :-) vraag alleen hoe je een marktplaats bericht kan verwijderen. Grappig dat iemand toch weet waar het over gaat, waarschijnlijk omdat deze persoon een aanhanger is, of zelf het bericht hebt geplaatst. Er wordt helemaal nergens meer op gereageert, ook ik niet meer in de topics, maar er zijn altijd mensen die het vuurtje willen oplaaien. Dus ohjajoh, als je wilt dat het zelf stopt moet je misschien zelf eens er mee nokken maar volgens mij vind jij die sensatie maar al te prettig.
Laatst bijgewerkt door Stagediver op 10-10-14 10:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 10:22

Stagediver schreef:
Oke, ik ga maar eens wat anders doen. Geen zin om mijn aandacht aan zulke negatieve kortzichtige mensen te besteden :-) vraag alleen hoe je een marktplaats bericht kan verwijderen. Grappig dat iemand toch weet waar het over gaat, waarschijnlijk omdat deze persoon een aanhanger is, of zelf het bericht hebt geplaatst.

Een marktplaats bericht zelfs. Je bedoelt een boktmarkt-advertentie?

Overigens kan je je eigen advertenties gemakkelijk sluiten, en kan je een advertentie gewoon melden bij een moderator. Simpel zat. Overigens kan ik de advertentie zelf niet vinden, ben geen aanhanger van wie dan ook.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 10:23

Oeh leuk! Ik volg. :D

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 10:23

Stagediver schreef:
Oke, ik ga maar eens wat anders doen. Geen zin om mijn aandacht aan zulke negatieve kortzichtige mensen te besteden :-) vraag alleen hoe je een marktplaats bericht kan verwijderen. Grappig dat iemand toch weet waar het over gaat, waarschijnlijk omdat deze persoon een aanhanger is, of zelf het bericht hebt geplaatst. Er wordt helemaal nergens meer op gereageert, ook ik niet meer in de topics, maar er zijn altijd mensen die het vuurtje willen oplaaien. Dus ohjajoh, als je wilt dat het zelf stopt moet je misschien zelf eens er mee nokken maar volgens mij vind jij die sensatie maar al te prettig.

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- MADE MY DAY

dit hele topic trouwens

lady62

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 10:24

Weet nog steeds niet waar het over gaat maar dat geeft niet.

GixWillsNino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 10:26

Ik ben nu heel nieuwschierig waar het allemaal over gaat.
Wie nou wat heeft gedaan?

betadine

Ja TS wie zoekt die vind. Modjes kunnen ook PB's krijgen en wat wens je eigenlijk te bereiken door kritiek te uiten op een advertentie en er geen link naar te geven. Er zijn andere manieren dan een topic starten. Lijkt mij een schreeuw om aandacht :))

xxCYNNxx

same here lady62, maar in dit geval doet het er niet eens toe; topic is zeer vermakelijk; ging gelijk al goed met de eerste 2 posts (op en eerste comment)