Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cinderella schreef:Je bent nu de eerste die deze gebruiker noemt. Het gaat mij niet om hem, het is alleen een aanleiding.
Het gaat me om behoorlijk wat topics waarin de sfeer gewoon wordt verziekt. Ik vind het jammer dat je een naam noemt, je bent zelf mod geweest, dan weet je dat een topic zonder pardon op slot wordt gegooid.
Varekaj schreef:Hier ging het nu om een onderzoek dat bij een bepaalde groep mensen is gevoerd en de resultaten daarvan. Iedereen in dat topic behoort tot die doelgroep en dat geeft zeer leuke gesprekken, omdat er een gemeenschappelijk punt is.
Dan komt er ineens iemand aandraven met een geheel andere mening, wat op zich niet erg is natuurlijk, maar in dat topic heeft dat helemaal geen bijdrage! Want datgene waar het overgaat is een doelgroep waar die persoon gewoon niks mee te maken heeft. En die doet in ieder geval ook niet eens zijn best om gewoon gezellig mee te kletsen, nee, die gaat gewoon door met drammen en verkondigen, zelfs na vraag van andere topicgenoten om ermee op te houden en dat er in dat specifieke onderwerp geen interesse in is (omdat het niet relevant is mbt het onderwerp).
Je kan dat 1 keer vragen, 2x, door een paar andere mensen ook de vraag laten stellen maar als ze ze dan maar over blijven doorzeuren, ja dan is het op een bepaald moment gewoon genoeg is genoeg en nu opzouten alsjeblief.
Terwijl diezelfde persoon met zijn bepaalde visie in andere topics omtrent het zelfde kernwoord dan wél weer een leuke bijdrage kan leveren, omdat het daar wél to the point is.
saroanda schreef:Iedereen is toch welkom in elk topic? Het is toch niet zo dat een bepaalde groep "eigenaar" van een topic is en dus bepaalt wat er wel/niet besproken mag worden. In het geval van het sex topic vind ik de visie en aanvulling van hc er prima tussen passen.
Iris82 schreef:Verzieken is in the eye of the beholder. Dat maakt het gewoon vreselijk lastig om daar op in te grijpen.
saroanda schreef:Iedereen is toch welkom in elk topic? Het is toch niet zo dat een bepaalde groep "eigenaar" van een topic is en dus bepaalt wat er wel/niet besproken mag worden. In het geval van het sex topic vind ik de visie en aanvulling van hc er prima tussen passen.
Ik vind het zeker niet het verzieken van een topic. Bokkers die er niet mee kunnen omgaan en dan persoonlijk worden, die verzieken het dan in mijn ogen. Als je het niks vind, lekker er overheen lezen en negeren zou ik zeggen.