Ik sta op het punt om te vertrekken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 18:38

Jolien87 schreef:
Bigone heeft wel een punt, maar op die manier kun je overal wel wat van zeggen. Het gaat me echt puur om dit forum.
Ik verbaas me er gewoon over wat voor "talent" een groot aantal bokkers heeft om de meest onschuldige topics, om te zetten in een reltopic. Ik bedoel, doen ze het erom? Hebben ze ervoor gestudeerd? Ik vind het namelijk een hele prestatie hoe sommigen het kunnen opbrengen om ergens nog negatief op te reageren.

Ik snap ook niet waaróm, ik bedoel, daar wordt niemand toch gelukkig van? Beetje een topic liggen verpesten...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-14 18:39

AustriaTrick schreef:
smurfje1 schreef:
Ik ben het helemaal met je eens!!!

Jij moet zeker ook nuttige berichten hebben? Hoe kun je het eens zijn met amper 10 berichten? :')

TS: Ik kom hier ook alleen maar om het nieuws te lezen en zo nu en dan van saaiheid even door bokt te browsen.. maar voor de gezelligheid kom ik hier al lang niet meer.

Dit is dus ook wat ik bedoel. Hoewel je zelf aangeeft hier niet meer voor de gezelligheid te komen, zet je zelf ook een bepaalde toon neer met je bericht naar Smurfje1. Aan haar aanmeldigsdatum te zien is ze hier inmiddels 2 maanden op dit forum aanwezig. In die tijd heeft ze misschien niet zoveel berichten geplaatst, maar weet jij veel in welke topics ze allemaal meeleest? Voor hetzelfde geld is ze inderdaad helemaal nog niet zo actief geweest, maar dat is dan niet nodig om een dergelijke reactie te geven. Wat kan jou het schelen of ze wel of niet haar best doet om 25 nuttige berichten te plaatsen?

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 18:39

Ben het met je eens. Nine1987, die massa ontslag vond ik ook heel raar. Opeens waren heel veel modjes weg..

Ik ben meer voor gezellige huiskamer topics.

LesleyxLinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 18:40

Helemaal mee eens!
Het bokt beheer vind ik trouwens prima.
Maar het is gewoon de manier waarop mensen met elkaar omgaan.
Meningen worden als feit gegeven en als je het er niet mee eens bent dan loopt het meteen uit op een reltopic. Ook de manier waarop er naar elkaar toe wordt gereageerd is op zijn zachts gezegd niet netjes en vaak ook kwetsend. Het is inderdaad makkelijk om het achter je beeldscherm te doen. Maar zoals Bigone ook aangeeft gebeurd dit in de hele maatschappij.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-14 18:40

Ja, dat massa-ontslag is me geloof ik volledig ontgaan. Het enige wat ik weet is dat er ineens regelmatig berichten voorbij kwamen waarin het lage aantal modjes van dit moment nog weleens een probleem vormt.

Voor de duidelijkheid: dit is geen topic om een steek onder water uit te delen naar het beheer van dit forum. Persoonlijk heb ik nog nooit gezeur gehad met één van de mods dus daar kan ik moeilijk over meepraten.
Wellicht komt de sfeer door een slechte manier van beheren, geen idee. Maar je kunt het ook vanaf de andere kant bekijken: het is toch absurd dat volwassene forumgebruikers op hun vingers getikt moeten worden over hun gedrag, door een andere volwassene? Is dat dan echt wat veel mensen momenteel nodig hebben? Want neem me niet kwalijk zeg, het grootste deel van de Bokkers die aanzetten tot reltopics en negativiteit zijn de Bokkers die al richting volwassenheid gaan of inmiddels allang de minimumleeftijd voor een autorijbewijs zijn gepaseerd.
Laatst bijgewerkt door Jolien87 op 12-08-14 18:43, in het totaal 1 keer bewerkt

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 18:41

takkie_muis schreef:
nine1987 schreef:
takkie_muis, wat heb jij een geweldig toepasselijke avatar :D

Van alle markten thuis :D

_O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 18:41

AustriaTrick schreef:
smurfje1 schreef:

Jij moet zeker ook nuttige berichten hebben? Hoe kun je het eens zijn met amper 10 berichten? :')

TS: Ik kom hier ook alleen maar om het nieuws te lezen en zo nu en dan van saaiheid even door bokt te browsen.. maar voor de gezelligheid kom ik hier al lang niet meer.

* iemand anders heeft al gereageerd.
Laatst bijgewerkt door Ailill op 12-08-14 18:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 18:42

Bokt behaar word steeds beter weer door de nieuwe moderators die komen :j

Hoe de mensen met elkaar omgaan vind ik soms ook niet prettig. Die commentaar die mensen leveren kan soms ook wel op een andere manier gebracht worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 18:42

er zitten zo ontzettend veel mensen op het forum dat er altijd wel meningsverschillen zijn. Maar dat betekend nog niet dat er mensen neergehaald moeten worden etc. Of dat er nare opmerkingen gemaakt moeten worden. Dat er nu al gelijk na een niet zo brave reactie je gelijk een bericht van een mod krijgt vind ik dan ook niet meer dan normaal. Want blijkbaar is het al zover dat ze er wel bovenop meten zitten omdat er anders mensen gaan zeggen dat er niks aan gedaan wordt. En er zijn ook zat topics waar gewoon gereageerd wordt. En als iemand een nadere mening dan bijv. een topicstarter heeft, zijn er wel weer mensen die eronder gaan reageren: De sfeer is alweer gezet, typisch bokt. Tjha vind ik een beetje raar. Je moet eens op andere grote fora kijken wat daar allemaal gebeurt. Geberut dus niet alleen op dit forum. En wat al eerder gezegd is: mensen zitten achter een beeldschermpje dus zeggen ze makkelijker dingen. Maar ik ben het er ook zeker niet mee eens hoe er af en toe gereageerd wordt. Zeer neerbuigend en kwetsend. Altijd anderen maar de schuld geven afkraken etc. Maar ik ben die berichten allemaal een beetje aan het negeren en kom vooral niet meer in niet paardgerelateerde fora, want daar wordt ik niet goed van.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 18:43

AustriaTrick schreef:
smurfje1 schreef:

Dat is nou juist een opmerking die bokt niet leuker maakt!

Buiten dat ik het op bokt wel erg leuk heb snap ik wel goed wat je bedoeld TS. Er worden op het moment heel veel topics geopend met bepaalde vragen, als TS verwacht je daar een antwoord op. Vervolgens word je afgebrand over iets wat helemaal niets met het geopende topic te maken heeft.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 18:43

Allemaal bokt enquete invullen, kun je dit allemaal aangeven :D

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 18:44

_Selena schreef:
Ben het met je eens. Nine1987, die massa ontslag vond ik ook heel raar. Opeens waren heel veel modjes weg..

Ik ben meer voor gezellige huiskamer topics.

Ik ook wel.. :j

Jolien: lang verhaal kort: een aantal modjes kon achter de schermen een aantal topictitels (alleen de titels) lezen van de hoofdmods en hebben hier niets over gezegd bij de hoofdmods/bart/wie dan ook.. En dat werd gezien als fraude en dus zijn ze eruitgegooid..
En dat verhaal werd ook zo lekker klakkeloos op bokt gegooid, terwijl de mods zich amper van kwaad bewust waren EN hun PB (jaja, het werd ze via PB verteld dat ze op zwart gingen) nog niet eens hadden gelezen..

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 18:45

vencedor schreef:
Allemaal bokt enquete invullen, kun je dit allemaal aangeven :D

Heb ik gedaan en ook aangegeven.. :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-14 18:45

Goh, dat is wel heel erg zuur geweest voor die betreffende mods, zeg. :(:)

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 18:46

Ik snap je ook TS. Ik heb eerder een account gehad op bokt en ben er om deze reden; bemoeizucht, ruzies etc ook vanaf gestapt. Sinds kort weer een account om hopelijk opnieuw te kunnen beginnen. Helaas nog steeds veel onrust en ongezelligheid. Vind het ook jammer dat wanneer je bij bijvoorbeeld horse at work reageert het perse kritiek moet zijn. Zodra ik een leuk of vriendelijk bericht plaats word deze verwijderd. Ja zo komen we allemaal ook wel erg betweterig over als we toch alleen maar elkaar af mogen snauwen enzovoort.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 18:47

You can say that again..

Selena

Ik snap het nog niet van die mods eigenlijk.
Jammer er zaten wel hartstikke goede bij die erg behulpzaam waren ;(

HighVoltage

Nu we hier toch bezig zijn

Ben ik de enige die opmerkt dat sommige (volwaasen) bokkers elkaar uitmaken voor Penny-meisjes als belediging en dan diep beledigt zijn, maar als er dan een topic wordt geopend waarin een 2,5 jarig paard vijf minuutjes een zadel opheeft, zij die (volwassen) bokkers eerste zijn die commentaar hebben over hoe zout en zielig etc. zoiets is.

Sorry maar dat moest er even uit :o

edit: duidelijker gemaakt
Laatst bijgewerkt door HighVoltage op 12-08-14 18:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 18:48

Veel geluk, ts.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 18:48

_Selena, nou idd zeg.. Vond t ook erg jammer.. Heb geloof ik nog eentje ervan een PB gestuurd, maar weet ik niet meer zeker.. *gaat kijken*

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 18:49

Het geen waar ik niet tegen kan is als mensen advies vragen, paard heeft rare plekjes oid weet ik het. Dat ze direct gaan schreeuwen 'bel de DA, ga niet zelf aanklooien'. Dat zinnetje kom je ook veel tegen, ipv van advies te geven, 'ga niet zelf zitten aanmodderen, aanklooien' weet ik het. Je kan maar je ervaring delen.
Maar ik hou me hier bezig met andere dingen ik zit gelukkig al lang aan m'n 25 berichten, mij vind je in HK UK FK en ITP :))

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-14 18:50

HighVoltage: ik begrijp je berichtje niet helemaal, maar ik denk wel dat ik weet waar je naartoe wil. Zonder specifieke voorbeelden te noemen, is dat inderdaad wel iets wat volgens mij een algemeen bekend gegeven is hier op bokt. Veel bokkers laten tegenstrijdige berichten zien, het is maar net hoe het ze uitkomt.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 18:50

xTitanic schreef:
Maar ik hou me hier bezig met andere dingen ik zit gelukkig al lang aan m'n 25 berichten, mij vind je in HK UK FK en ITP :))

Same, en ENT vind ik ook altijd erg gezellig.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 18:50

Ja idd, al vind ik ook vaker dat er juist weer veel te lang wordt gewacht.. En dan kan ik (en dan ben ik heel eerlijk) ook op de man gaan spelen.. Dan kan ik echt heel boos worden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 18:51

nine1987 schreef:
_Selena, nou idd zeg.. Vond t ook erg jammer.. Heb geloof ik nog eentje ervan een PB gestuurd, maar weet ik niet meer zeker.. *gaat kijken*

Idd 1tje is compleet gestopt met bokt , haar user had ze veranderd en die bestaat nu niet meer