Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Bij KS-ITP tellen de posts ook geloof ik?
Nou 25 keer leuk & schattig zeggen en je hebt ze...
scrappiecoco schreef:nou TS dan maak je toch een poll
ik ben benieuwd wat het resultaat is
dit topic vormt sowieso oneindige discussies
Daffy02 schreef:Joop, het was dat je onder het kopje ''Informatief'' op het forum 25 berichten moest plaatsen, niet perse de voorpagina.
Ik vind het idee van Djowel goed. Misschien per hoekje een leeftijdslimiet. Ik ben het hier in ieder geval mee eens.
MarlindeRooz schreef:Misschien een speciale intro voor kinderen jonger dan 13? Een apart scherm met tips en tricks? Zodat ze de regels leren en fora tegenkomen waar ze wat in kunnen brengen?
Lara_Silver schreef:Ik zou het liever zien dat ze direct kunnen posten waar ze willen. Ipv dat ze aan hun 25 nuttige berichten proberen te komen maar in dat proces op diverse 'volwassene' subfora foute info posten, goed bedoeld maar incorrect door gebrek aan ervaring en kennis.
Slina schreef:JoopC schreef:En hoe willen ze die leeftijdsgrens invoeren?
Kids vanaf 12 (optie) toelaten? Wat doet Bokt dan met de kids onder de 12 die nu rondhobbelen op het forum?
& iedereen kan een andere leeftijd instellen natuurlijk.
JoopC schreef:Slina schreef:& iedereen kan een andere leeftijd instellen natuurlijk.
Precies. Daarom heeft zo'n leeftijdsslot ook weinig effect. Zie maar eens hoeveel meiden zich hier voordoen als 18 en stiekem heel stiekem 10 zijn.
JoopC schreef:Maar... We hebben nu toch ook al JITP en YRT? De mods verplaatsen redelijk snel de topics die gemaakt zijn door mensen onder de 18 naar die topics.
Nayomie schreef:Wat vind jij de leeftijdsgrens?
Ladybird schreef:Nayomie schreef:Wat vind jij de leeftijdsgrens?
Dat is dus het moeilijke. Ik weet ook wel dat er meisjes zijn die wel serieuze vragen hebben endaar ook heel graag antwoord op willen. daarom kun je ze niet weren.
Ik kijk ook niet in elke bokker haar profiel om te kijke hoe oud diegene is. maar meestal als ik me irriteer aan idiote aanstaande reltopics zijn ze toch onder de 15 (of bokkers die stomme topics willen openen om te rellen)
Dus als de jeugd onder ons gewone topics openen en serieus zijn, zal ik ze dr niet eens uitpikken als jong meisje.
Ik zit iig niet te wachten om nog meer jeugd. Bokt veranderd al zo! ik blijf erbij dat de 25 berichten een goed systeem is.
Maar ik begrijp dat ik heel veel mensen tegen de haren instrijk! sorry! dat was niet de bedoeling!