account verwijderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:37

Pandameisje schreef:
IK WORD ELKE KEER HIER ZWART GEMAAKT ZIJ NOEMT ME AANDACHT TREKKER ZIJ BEGIND IN DAT fiets TOPIC.

Het is vervelend dat je je zo voelt. Maar hier ga je ook niks mee opschieten toch? Behalve een BOT uit eindelijk. Dat is toch zonde? Zet mensenop de foei lijst die blijkbaar zulke emoties oproepen bij je. En laat het even lekker voor wat het is. Ga het niet op zoeken. Sterkte met wat er ook is :)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:39

Pandameisje schreef:
IK WORD ELKE KEER HIER ZWART GEMAAKT ZIJ NOEMT ME AANDACHT TREKKER ZIJ BEGIND IN DAT fiets TOPIC.

Hallo? Je hoeft niet zo te schreeuwen, we zijn niet doof!

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:41

Cassidy schreef:
Pandameisje schreef:

Hallo? Je hoeft niet zo te schreeuwen, we zijn niet doof!

Ook niet slechtziend toevallig? :D

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:43

Je wordt nergens zwargemaakt. Ook niet via pb. Ik vind dat jouw gesprekspartner nog héél beleefd en rustig blijft reageren nadat JIJ haar hebt liggen uitschelden voor tyfus en nog van dat fraais.

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:46

Pfoe, ik dacht even dat je 12 was, krijg een beetje het "zij is groot en ik is klein en dat is niet eerlijk" gevoel.

Meid, word volwassen. In de wereld zullen er veeeeel meer dingen oneerlijk zijn, en zullen er veeeeeel meer mensen dingen zeggen waar jij het niet mee eens bent. Als je nu leert je daar overheen te zetten en er niet teveel van aan te trekken, zal het leven een stuk mooier worden, geloof mij!!

Daarbij, denk ook aan later. Als jij over een paar jaar een baan zoekt, en het bedrijf waar je bij gesolliciteerd hebt gaat achtergrond informatie zoeken, vinden ze dit. Dat kan negatieve gevolgen hebben.

Vero

Re: account verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:48

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:50

Pandameisje, dit is al de zoveelste keer dat je zo tekeer gaat om helemaal niets en overal reageert met zelfmedelijden.
Tel eens tot tien en ga wat anders doen. Denk om je hart :)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:54

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:55

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:55

Je kan niet jouw account laten verwijderen. Normaal gesproken is het voldoende om niet meer in te loggen, als je niet meer op Bokt wil komen. Daarnaast kan je inderdaad je profiel leeg halen en het email adres veranderen naar een niet bestaand mail adres zodat je niet meer op het account kan komen.

Daarnaast is er in zeer zeldzame situaties de mogelijkheid om een account te laten anonimiseren, maar hiervoor zijn strenge criteria en zal je een verzoek moeten indienen bij support.

Omdat ik vermoed dat deze situatie waarschijnlijk opgelost kan worden zonder het gehele vertrek van TS van bokt en dit topic voornamelijk lijkt te gaan over iemands gedrag ipv over het verwijderen van een account, plaats ik hier een slotje en neem ik even contact met TS op over de gehele situatie.