Shift + f5 werkt bij mij wel ( firefox) dat ligt dan dus aan jullie eigen pc denk ik... maar goed veranderd niks aan de zaak dat de smileys bij mij max 5 sec bewegen
Shift + F5 werkt bij mij, maar die smiley die op z'n vingers bijt(zoiets :p) stopt er echt al heel snel mee. Verder doet die smiley met sjaal het ook heel snel niet meer.
Kim_RC
Geplaatst: 07-08-14 16:12
Op de eerste pagina doet alles het , behalve de bibber! doet het op deze pagina wel, de rest niet op deze pagina!
Shift + f5 werkt bij mij wel ( firefox) dat ligt dan dus aan jullie eigen pc denk ik... maar goed veranderd niks aan de zaak dat de smileys bij mij max 5 sec bewegen
Ik heb ook Firefox en het werkt hier niet, dus het ligt niet aan de pc.
Lutha
Geplaatst: 07-08-14 16:14
Bij mij deed ook niks het. Na shift + f5 doen ze bijna het allemaal weer. (Google Chrome) Maar nog steeds doen een paar het niet. De nagelbijt smiley bijv. werkt nog steeds niet.
EmmaVZ
Geplaatst: 07-08-14 16:14
Sommige doen het bij mij wel, maar sommige weer niet. Zoals en Ik gebruik firefox en voordat ik dit topic zag is het me nooit opgevallen dat sommigen t niet deden
BartVB schreef:
Wat gebeurt er als je shift-F5 doet? En welke browser (+versie) gebruiken jullie?