Marocje schreef:Ga jij gewoon eens slapen, haha

Haha, mooi niet. Mijn moeder is niet thuis.
_lies_ schreef:Dat is echt heel raar..
Gezien er al meerdere topics over zijn, snap ik ook niet waarom het nog niet is opgelost. Zeker een ingewikkeld probleem? Pfoe ik zou ook echt niet weten hoe zoiets kan.
Ik weet wel dat het een behoorlijke privacy schending kan zijn en voor gedonder zou kunnen zorgen

. (Niet in dit geval hoor, je handelt netjes TS!)
Celine_Famke schreef:Wat erg! Gelukkig kan je niet naar de inbox. Maar dat je kan reageren onder haar naam is best erg. Jij doet niks, maar als een ander straks hetzelfde probleem heeft en die rare reacties gaat plaatsen onder de naam van iemand anders op de markt..
Hoop dat het snel (en voorgoed!) opgelost wordt.
Ik ga er vanuit dat het een ingewikkeld probleem is, want het is toch wel echt héél apart haha. Misschien maar goed dat ik een topic aan heb gemaakt in plaats van alleen een mod pben, zo zijn mensen ook even gewaarschuwd voor het geval het zich vaker voordoet de laatste tijd (de vorige gevallen waren volgens mij al behoorlijk oud namelijk) en er opeens rare reacties ontstaan onder hun naam. Want inderdaad, stel dat het bij iemand komt die er gebruik van gaat maken. Het lijkt me echt rot om er achter te komen dat iemand zomaar met je account aan het spoken is, gelukkig heb ik niet echt iets te verbergen, maar dat zal voor anderen wel gelden.