Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chocobroodje schreef:In dit geval heeft de moderator prima gehandeld. Bokt is in eerste instantie een paarden forum, en hoewel het begrijpelijk is dat de TS van het gesloten topic hier haar hart wilt luchten is het gewoon niet de bedoeling dat iedereen zomaar overal gelijk kan posten.
Roosch schreef:Maar daar zijn uitzonderingen nou eenmaal voor bedoeld, chocobroodje. Waar ligt de grens? Als TS dit topic niet had kunnen openen/ er eerder een slotje op was gekomen had ze nog een nacht op straat gestaan. Daar wil je toch niet aan denken?
De mod in kwestie die het topic heeft het gesloten is net nieuw en ik geloof best dat ze het goed heeft gedaan volgens de regeltjes, echt. Maar soms moet er gezegd worden 'nu even niet'.
chocobroodje schreef:iedereen zomaar overal gelijk kan posten.
Roosch schreef:Ik snap jullie punt daarover ook wel. Zelf heb ik ook even nagedacht van 'uh oh.. ik weet niet of ik hulp aan zou bieden aan iemand die echt letterlijk net nieuw op het forum is. Je weet niet wie het is, en je hebt geen posts of profiel die je kunt bekijken.'
Maar stel dat het wel degelijk die hulpeloze vrouw is die dit topic opende en om hulp schreeuwt.. Tsja.
Snap het standpunt wel wat betreft de 25-posts regel maar er zijn in het verleden ook uitzonderingen geweest wat betreft deze regel.
romyloverrr schreef:Nou, nou, nou.
Regels zijn nu eenmaal regels.
Je kunt daar niet teveel van af gaan wijken want dan word het steeds gekker.
Ik die het al voor me:
Spoed: ''konijn loopt dakloos op straat, wie komt helpen hem te vangen?''
Moet zo'n topic dan ook open blijven?
Ik vind het net goed dat ze een duidelijke lijn trekken.
.