" Wie herkent deze meiden?"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: " Wie herkent deze meiden?"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 15:29

Of zij hebben de telefoon via marktplaats oid gekocht en weten niks van het stelen af. Er staan zo vaak 'heksenjachten' op facebook waarbij mensen die helemaal niks met het feit te maken hebben er wel van beschuldigd worden en er nog lang last van hebben...

Ik snap dat je je telefoon terug wil en ik vind het heel naar voor je dat hij is gestolen, maar facebook en bokt is bepaald geen veilige/zekere manier om de dader op te sporen.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 17:59

Hij is op zondag gestolen en dan op maandag al via marktplaats gekocht? Maar dan nog weten ze van wie hij gekocht is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 18:20

Kan toch goed? Ik zet ook vanmiddag iets op marktplaats en vanavond word het opgehaald :)

En ik vind het prima om aan die meiden te vragen hoe ze er aan komen, de kans is inderdaad groot dat ze er wat mee te maken hebben :j Alleen hoe weet je zeker dat je de goede meiden te pakken hebt?Heel vaak word er via facebook iemand aangewezen die er uiterlijk een beetje op lijkt maar er niks mee te maken heeft, en die krijgt dan wel alle beschuldigingen over zich heen. Dat probeer ik te voorkomen, want het is echt heel heel vervelend als je als dief gebrandmerkt op facebook staat terwijl degene die je 'herkende' zegt 'oeps, foutje'....en dat gebeurt heel vaak...

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 18:45

'Wie kent deze meiden, zij zijn namelijk in het bezit van mijn gestolen telefoon'.
Dan beschuldig je niemand :D

TS is na het registreren en dkt topic plaatsen nooit meer online geweest trouwens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 21:32

TS zelf niet inderdaad, strikt genomen. Maar je weet hoe het gaat met social media, de eerstvolgende die het deelt zet erbij 'telefoondieven gezocht' oid, en dan druk ik me nog netjes uit :+

Maargoed, het gaat me niet eens zozeer om TS. Ik snap dat ze haar telefoon terug wil en boos is en aanknopingspunten zoekt :j Ik wilde alleen een beetje nuance brengen, omdat ik best regelmatig zie wat er kan gebeuren als de verkeerde beschuldig word, of dat nou door de starter van de actie is of door mensen die delen.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 19:25

Dit soort topics zijn niet de bedoeling. Hier een slotje