Tis maar waar je op wil letten natuurlijk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PenP2014 schreef:upendo schreef:Nou, misschien moet je dan maar naar het Pennyforum.![]()
Bokt weerspiegelt gewoon de maatschappij en wat daarin speelt.
Kan je daar niet tegen, moet je inderdaad maar wegklikken, ook al is dat niet zo'n origineel antwoord (moet dat dan?). Je bent niet verplicht het te lezen.
Klopt maar je word er wel ongewild mee geconfronteerd.
purny schreef:Liever een vraag of het gezond is dat iemand zoveel bloed verliest tijdens de menstruatie dan foto's op Facebook van iemand die een niersteen uitgepiest heeft.
Trouwens ik kan die topics nergens vinden en zie ze ook niet voorbij komen.
Axel_Valerie schreef:@lieveli Dit topic gaat over overbeharing en scheermodellen. Het gaat dus wel over jou. Alsjeblieft Lieverd.
Slina @ [LZP] Bikinilijn
Axel_Valerie schreef:@lieveli Dit topic gaat over overbeharing en scheermodellen. Het gaat dus wel over jou. Alsjeblieft Lieverd.
Slina @ [LZP] Bikinilijn
PenP2014 schreef:Idd bewijst dit prima hoe hoog het niveau is. En tegen mij, joh maakt me echt geen flaus aus hoor.Maardit is dus ook het niveau waarop tegen kinderen wordt gepraat en dat vind ik diep triest.
Ik wacht een eventuele reactie vanuit het beheer even af
PenP2014 schreef:Idd bewijst dit prima hoe hoog het niveau is. En tegen mij, joh maakt me echt geen flaus aus hoor.Maardit is dus ook het niveau waarop tegen kinderen wordt gepraat en dat vind ik diep triest.
Ik wacht een eventuele reactie vanuit het beheer even af
Axel_Valerie schreef:lieveli schreef:Ik heb daar al eens gereageerd![]()
![]()
Je stelt mij ook nooit teleur he..
PenP2014 schreef:upendo schreef:Nou, misschien moet je dan maar naar het Pennyforum.![]()
Bokt weerspiegelt gewoon de maatschappij en wat daarin speelt.
Kan je daar niet tegen, moet je inderdaad maar wegklikken, ook al is dat niet zo'n origineel antwoord (moet dat dan?). Je bent niet verplicht het te lezen.
Klopt maar je word er wel ongewild mee geconfronteerd.
[***] schreef:oke, tegen kinderen word soms heftig gereageerd, maar niet alleen bij dit soort dingen. dat houdt geen verband met elkaar imo. ook bij paarden onderwerpen wordt er vaak op een laag niveau gereageerd. dus hoe houd dat verband met deze specifieke onderwerpen?