Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jiskaa schreef:En wat denk je er mee te bereiken om je gelijk te halen? Dat een mod zegt, sorrie, de volgende keer zullen we het niet weer doen?
Je zit hier op Bokt gewoon met enorm veel verschillende mensen, met verschillende meningen, normen en waarden. Waar de 1 iets leest als negatief, zal een ander dat lezen als minder negatief. Daar ontkom je niet aan.
Ik snap de tem wel, ik vind het doordrammen en het persé je gelijk halen, dat heeft niks meer te maken met opbouwende kritiek.
NikkiTazz schreef:Sluit dit topic maar, ik word hier echt gefrustreerd van.
Maar moet toch nog naschoppen, lekker volwassen zoals er ook zo volwassen met mijn opmerkingen word omgegaan: Mods, check beter hoe dingen gezegt worden. Niet alles is zo negatief als dat het lijkt. Zie de wereld wat vrolijker in!
Bedankt allemaal!
Zwerte schreef:NikkiTazz schreef:Sluit dit topic maar, ik word hier echt gefrustreerd van.
Maar moet toch nog naschoppen, lekker volwassen zoals er ook zo volwassen met mijn opmerkingen word omgegaan: Mods, check beter hoe dingen gezegt worden. Niet alles is zo negatief als dat het lijkt. Zie de wereld wat vrolijker in!
Bedankt allemaal!
Eh, met zulke reacties gooi je wel je eigen glazen in he? In dat ene topic vind ik je reacties wel kunnen maar hier ben je nu als een kleuter aan het gillen. Je mag je eigen advies ook wel even wat meer toepassen, zie het wat vrolijker in!
_Mondy_ schreef:Wat ik persoonlijk heel apart vind. . Is dat er vaak wisselend gereageerd wordt. Hier geven mensen hun mening mbt haar gewicht, eenzelfde bokker die hoog in de dressuur rijd en imo ook te zwaar is voor de oefeningen die het dier moet doen krijgt er niks van te horen.
Zo kreeg ik een pb van een mod dat ik in het nieuwstopic mbt een engelse race niet mocht noemen dat ik niet snap wat mensen leuk vinden aan die sport ed. Maar mogen mensen wel bij letterlijk ELK topic over Rath en Totilas aankomen met geneuzel over Gal. Dat heeft ook niks met het onderwerp te maken.
Waarom dan bij het een wel een bericht wissen (omdat een paar mensen het er niet mee eens zijn) maar bij een ander onderwerp wel.
Inderdaad kan men geen kritiek meer verdragen hier, maar aan de andere kant kijkt een groot deel van bokt ook niet verder dan de neus lang is.
Jiskaa schreef:Persoonlijk vind ik het een stuk volwassener over komen als je er boven zou staan. Een beter Bokt, begint bij jezelf?
Jammer dat je het nu zelf ook negatief ziet, het hoeft niet. We willen toch met z'n allen dat Bokt een forum blijft waar iedereen fatsoenlijk en met respect met elkaar om gaat?
Jiskaa schreef:Persoonlijk vind ik het een stuk volwassener over komen als je er boven zou staan. Een beter Bokt, begint bij jezelf?
Jammer dat je het nu zelf ook negatief ziet, het hoeft niet. We willen toch met z'n allen dat Bokt een forum blijft waar iedereen fatsoenlijk en met respect met elkaar om gaat?
NikkiTazz schreef:Jiskaa schreef:Persoonlijk vind ik het een stuk volwassener over komen als je er boven zou staan. Een beter Bokt, begint bij jezelf?
Het respect is ver te zoeken, vandaar dat ik ook heel veel moeite heb nu rustig te blijven.
Als ik iets belangrijk vind is het eerlijkheid, directheid maar vooral respect...
Ik kan het nu vandaag even niet meer opbrengen. Morgen komt alles weer met een zonnetje
NikkiTazz schreef:Nee Zwerte, t frustreerd me alleen heel erg dat de verkeerde mensen, en in dit geval ben ik het zelf, worden aangesproken.
Ik vind jouw reacties niet respectloos, je onderbouwt en blijft normaal reageren. (Of lees ik het gewoon met een zonnetje?)
Ik vind het vervelend dat als je niet in iemands straatje praat, dus wat diegene horen wilt, je dan maar getemd word.
Klopt Jiska, dit keer was het mijn emmertje die overliep*kan er nu alweer om lachen. Al blijf ik het vervelend vinden.
NikkiTazz schreef:Ik ga lekker mijn weekend in nu... lekker even geen bokt...
Helaas zijn de meeste topics toch wel dingen dat ik denk van oefff... moet dat nou?
Maar leren NOG meer mijn mond te houden dan maar:p
ik adem in en adem uit *zucht* Fijn weekend allemaal!