Ik had gisteren dat mijn beeld m'n typen niet bij kon houden. M'n cursor ging wel vooruit, maar de letters verschenen vertraagd. Dit was in het snel antwoorden venster op een iPhone 4s. Is overigens maar eenmalig voorgekomen en ik heb het niet kunnen reproduceren.
Ik ben aan het kijken wat ik hieraan kan verbeteren
Het probleem ontstaat doordat er een paar scriptjes zijn die na elke letter in het antwoordscherm iets nakijken. Dat gaat op snelle pc's meestal goed, maar telefoons kunnen dat wat minder aan, en ook als je pc druk met iets anders bezig is kan het een probleem worden.
Er zijn wat wijzigingen in de scripts aangebracht, ik hoop dat jullie verbetering merken. Mocht het toch nog niet werken of als je rare effecten tegenkomt: laat het weten!
Voor de computergebruikers met dit probleem, even alle virusscanners erover, pc defragmenteren. Ook meldingen als langlopend script kunnen voor dit soort gedoe zorgen, nu.nl heb ik regelmatig problemen mee.
Download de pandacloudcleaner even , is gratis en haalt veel troep van je pc.
No_Fears
Geplaatst: 14-07-14 17:12
Dribbel schreef:
Als ik via snel antwoorden een smilie wil toevoegen door er op te klikken, dan werkt dat niet en schiet ik naar begin van de pagina.